18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-A

ADDİSON (BÖBREK ÜSTÜ RAHATSIZLIKLARI)
1-Derin korkulardan dolayı hayatta adım atamamak ve bu nedenle kendine duyulan kızgınlık;
2-Güven eksikliği;
3-Duygusal açıdan çok kötü ya da yetersiz beslenme;
4-Kendine karşı duyulan öfke;
5-Bozguna uğrama;
6-Artık kendine bakamama, kendisiyle ilgilenmeme;
7-Endişe, korku.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYORUM, BEĞENİYORUM VE ONAYLIYORUM. 
KENDİME BAKMAM İYİ VE GÜVEN VERİCİ BİR ŞEY.
GÜVEN İÇİNDEYİM

ADENİT ÇOCUKLARDA (LENF BEZLERİN BÜYÜMESİ)
1-Çocuğun kabul gördüğünü hissetmemek; 
2-Evde karmaşa; 
3-Bulunduğu ortamda kısıtlanmışlık; 
4-İstenmemişlik duygusu; 
5-Değersizlik duygusu; 
6-Aile içinde sürtüşme ve tartışmalar.
AFİRMASYONU: 
BU ÇOCUK İSTENDİ, İYİ KARŞILANDI VE DERİN BİR SEVGİYLE SEVİLDİ.
ÇOCUĞUM DEĞERLİ

ADENİT YETİŞKİNLERDE (LENF BEZLERİN BÜYÜMESİ)
1-Aşırı bencillik;
2-Gaddarlık;
3-Yoğun değersizlik duygusu;
4-Sevgi eksikliği.
AFİRMASYONU: 
ETRAFIMDAKİ HERKES TARAFINDAN SEVİLİYOR VE DEĞER GÖRÜYORUM. KENDİMİ SEVİYORUM. 
BEN DEĞERLİYİM

ADET DÖNEMİ KRAMPLARI VE RAHATSIZLIKLARI
1-Birikmiş gerginlik;
2-Dişiliğe sağlıklı bakış açısıyla bakamamak.
3-Kadınlığını reddetme;
4-Suçluluk, korku;
5-Üreme organların günahkar ya da kirli olduklarına inanma.
AFİRMASYONU: 
KADIN VE DİŞİ OLMAKTAN ONUR DUYUYORUM;
BİR KADIN OLARAK TÜM GÜCÜMÜ KABUL EDİYORUM;
TÜM BEDENSEL SÜREÇLERİMİ NORMAL VE DOĞAL OLARAK KABUL EDİYORUM;
KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM

ADRENAL PROBLEMLERİ
1-Kendini kurban gibi hissetmek;
2-"Hayat zor" inancı;
3-Yenilmişlik duygusu;
4-Kendinden vazgeçiş;
5-Kendini güçlü hissedememek.
AFİRMASYONU: 
BEN GÜÇLÜYÜM

AĞRILAR
1-Yalnızlık duygusu;
2-Sevgi açlığı;
3-Dokunulma ve sevilme ihtiyacı;
4-Tıkanmış enerjinin ağrıyan bölgede toplanması, o bölgede bir şeyin dengesizliği;
5-Sevgi ve destek bulma özlemi.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ OLDUĞUM GİBİ SEVİYOR VE KABUL EDİYORUM

AĞRILAR ÖN KOL(DİRSEKTEN BİLEĞE KADAR) VE BALDIR(DİZ ALTI)
1-Kendini hedeflerine ulaşmaya yetersiz hissetmek;
2-Kendi değerlerine ve isteklerine göre yaşayamamak;
3-Kendini olmak istediğine layık görememek;
4-Acı ve suçluluk duygusu;
5-Kendini onaylamamak.
AFİRMASYONU: 
TÜM HAYALLERİMİ GERÇEKLEŞTİRME GÜCÜNE SAHİBİM

AĞRILAR (BOYUN, OMUZ, KOL VE UYLUK)
1-Şevk duygusu eksikliği ve husumiyet duymak;
2-Aşırı yük taşıdığını hissetmek;
3-Durumları değerlendirmede geniş açıdan bakamamak ve duygusal tepkiler vermek;
4-Hayatta kendine engeller koymak.
AFİRMASYONU: 
KENDİ SORUMLULUĞUMU TAŞIYORUM VE HAYATIMIZ DOĞAL AKIŞINA İZİN VERİYORUM

AĞRILAR (DİRSEK VE DİZ)
1-Kendine güvenmemek ve bir şeyleri (kişi, konum, para... vb) kaybetme korkusu.
AFİRMASYONU: 
KENDİME GÜVENİYORUM VE RİSK ALMAK BANA HEYECAN VERİYOR

AĞRILAR (EL VE AYAK)
1-Ait olma duygusu eksikliği ve ayrılık duygusu;
2-Kendini başka insanlardan kopuk hissetmek;
3-Kendini sevilmediğini hissetmek.
AFİRMASYONU: 
BEN ÖZGÜN VE FARKLIYIM,  KENDİMİ SEVİYOR VE SEVİLİYORUM

AĞRILAR (GÖĞÜS, AKCİĞER, KALP VE GÖBEK ALTI BÖLGESİ)
1-İsteksizlik ve kızgınlık duygusu;
2-Kendini ve başkalarını afedememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK ÖZGÜRLEŞİYORUM

AĞRILAR (KARIN, MİDE)
1-Bir şeyleri kabul edememek;
2-Sürekli mücadele halinde olmanın yarattığı stres.
AFİRMASYONU: 
KABULLENEMEDİĞİM HER NE VARSA ŞİMDİ KABUL EDİYORUM

AĞRILAR (KOLTUK ALTLARI VE KALÇA BÖLGESİ)
1-Amaçsızlık;
2-İçerleme duygusu.
AFİRMASYONU: 
KENDİ SORUMLULUĞUMU ALIYOR VE MİSYONUMU GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN GÜVENLE YÜRÜYORUM

ACI ÇEKMEK
1-Suçluluk duygusu;
2-Suçluluk duygusu daima ceza peşinde koşar.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ SEVGİYLE BIRAKIYOR VE ÖZGÜRLEŞİYORUM. 
HUZUR İÇİNDEYİM

AİDS
1-Kendini savunmasız ve umutsuz hissetmek;
2-Kimsenin kendini umursamadığını düşünme;
3-Yeterince iyi olmadığı konusunda güçlü bir kanı;
4-Kendinden vazgeçme;
5-Cinsel suçluluk duygusu;
6-Büyük ve derin öfke.
AFİRMASYONU: 
BEN ÖNEMLİYİM VE HAYAT'IN KENDİSİ TARAFINDAN SEVİLİYORUM

AFT (AĞIZ YARALARI)
1-Moral bozukluğu ve stres;
2-Aile içi iletişimsizlik;
3-Dile getirilmemiş sorunlardan dolayı kendini yiyip bitirmek;
4-Karşı cinse duyulan öfke;
5-Cinsellikle ilgili kızgınlık ve tatminsizlik duygusu;
6-Rahat olamamak.
AFİRMASYONU: 
RAHATIM VE KENDİMİ AKIŞA BIRAKIYORUM

AĞIZ İLTİHAPI
1-Dudakların irinli sözcükleri zapt etmeleri;
2-Suçlama.
AFİRMASYONU: 
SEVİNÇ VERİCİ DENEYİMLER YARATIYORUM

AĞIZ KOKUSU (KRONİK HALİTOSİS)
1-Öfke ve intikam düşüncelerin;
2-Kıskanç ve nefret dolu olmak;
3-Kendinden hoşlanmamak;
4-Pis dedikoduculuk;
5-Çirkin düşünme.
AFİRMASYONU: 
YALNIZCA SEVGİYİ İFADE ETMEYİ SEÇİYORUM

AĞIZ RAHATSIZLIKLARI
1-Sabit görüşlülük;
2-Dar kafalılık;
3-Yeni fikirleri kabullenememe.
AFİRMASYONU
YENİ FİKİRLERE VE KAVRAMLARA AÇIĞIM

AKDENİZ ANEMİSİ (TALASEMİ)
1-Hayattan yüksek derecede korkmak;
2-Bireyi desteklemeyen, mutsuz evlilik ve sevgisiz aile ortamında doğmak;
3-"Dünya tehlikeli bir yer" inancı;
4-Sürekli "Varoluşum tehtid altında" duygusuyla yaşamak.
AFİRMSYONU: 
HAYATIMI DEĞERLİ KILMAK İÇİN GEREKEN İÇSEL GÜCE SAHİBİM

AKNE
1-Suçluluk duygusu;
2-Kendinden hoşlanmamak;
3-Olanı yadsımak;
4-Kendisiyle yüzleşmeye yanaşmamak;
5-Doğallıktan uzak olmak;
6-Kendini kabullenememe;
7-Saldırı altında olduğununu hissetme.
AFİRMASYONU: 
KENDİMLE YÜZLEŞMEYE VE DOĞAL OLMAYI KABUL EDİYORUM

AĞLAYAMAMA
1-Öfkeli gözler;
2-Sevgiyle görmeyi red etme;
3-Bağışlamaktansa ölmeyi tercih etme;
4-Kinci olma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE HERKESİ BAĞIŞLIYORUM VE SEVGİYLE GÖRMEYİ SEÇİYORUM

AKCİĞER PROBLEMLERİ
1-Onay alamama;
2-Sevgiyle ilgili incinmeler;
3-Hayatın tekdüzeliği;
4-Hayatı içine alma kapasitesini temsil eder.
AFİRMASYONU: 
HAYATI SEVGİYLE VE DOPDOLU YAŞIYORUM

AKCİĞER KANSERİ
1-Monoton bir yaşam;
2-Kendi ideallerini gerçekleştirememenin bastırılmış öfkesi;
3-Geçmişe takılı kalmak.
AFİRMASYONU: 
BİLİNCİM SAĞLIKLI VE SEVECEN DÜŞÜNCELERLE DOLU. HER GÜNÜN VE SAATTİN GETİRDİĞİ YENİLİKLERE AÇIĞIM. SAĞLIKLI YAŞAMAYI SEÇİYORUM

ALERJİLER
1-Yakın ilişkilerde eleştirel tutuma duyulan öfkeyi bastırmak;
2-Kendini tıkanmış hissetmek;
3-Dayatılan kurallara, ritüellere, kurumlara boyun eğmeye zorlanmak;
4-Kontrolcü ebeveyne çocukluk döneminden gelen derin bilinçaltı tepkisi;
5-Kişinin kendisi olmasına izin verilmemesi.
AFİRMASYONU: 
ÖZGÜR, GÜÇLÜ VE DEĞERLİYİM

ALERJİK RİNİT (SAMAN NEZLESİ)
1-Kime karşı alerjiniz var?
2-Kendi gücünüzü yadsıma.
AFİRMASYONU: 
KENDİM VE HERKES İLE BARIŞ İÇİNDEYİM

ALKOLİZM
1-Anlamsızlık duygusu;
2-Yararsızlık;
3-Suçluluk;
4-Yetersizlik hissetme;
5-Kendini reddetme;
6-Özdisiplin eksikliği;
7-"Hayır" demek istendiğinde diyememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİ DEĞERİMİ GÖRMEYİ SEÇİYORUM. KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM

ALS
1-Ana rahminde geçirilen huzursuz dönem;
2-Annenin derin huzursuzluğun bebeğe yansıması;
3-"Hayat çok tehlikeli" inancı ve hayata duyulan derin öfke;
4-Sürekli tehtit aldında olma duygusu;
5-Bir şeyleri derinden unutmak istemek;
6-Hem vazgeçmek hem savaşmak istemek.
AFİRMASYONU: 
HAYAT DOST BİR YER VE YAŞAMIN ZENGİNLİKLERİNİ HAK EDİYORUM

ALT SIRT BÖLGESİ
1-Para sorunlarından kaynaklanan korkular;
2-Bir şeyden geri çekilmeyi istemek;
3-Bir durumdan veya ilişkiden kaçmak istemek.
4-Cinselliğini yaşayamamaktan kaynaklanan ağrı
AFİRMASYONU: 
YAŞAM SÜRECİNE GÜVENİYORUM VE İHTİYACIM OLAN HER ŞEY DAİMA SAĞLANIYOR. CİNSELLİĞİMİ SEVGİYLE YAŞIYORUM

ALZHEİMER
1-"Artık yaşamla başa çıkmayacağım" duygusu;
2-Acizlik duygusu ve kendini güvende hissedememek;
3-Çocukluğun güvenli ortamına geri dönme arzusu;
4-Aile üyelerini yönetme ve merkezde olma arzusu;
5-Dünyayı olduğu gibi kabul etmeyi, onunla ilişki kurmayı reddetme;
6-Umutsuzluk ve çaresizlik (acizlik);
7-Öfke.
AFİRMASYONU: 
GÜVENDEYİM VE HAYATIMIN DEĞERİNİ BİLİYORUM

AMYOTROPİK LATERAL SKLEROZ
1-Kendi değerini kabullenme konusunda isteksizlik;
2-Başarıyı yadsıma.
AFİRMASYONU: 
DEĞERLİ OLDUĞUMU BİLİYORUM. HAYAT BENİ SEVİYOR

AMNEZİ (BELLEK KAYBI)
1-İnisiyatif alamamaktan dolayı hissedilen çaresizlik;
2-Yaşam problemlerinden/hayattan kaçmak;
3-Gelecek korkusu;
4-Şimdiden kendini alıkoymak;
5-Kendine sahip çıkamama.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMA ŞİMDİ SAHİP ÇIKIYORUM

ANEMİ (KANSIZLIK)
1-Hayatı kontrol edememenin kendine yönelik kızgınlığı;
2-"Hayat istediğim gibi gitmiyor" duygusu;
3-Başkalarını sömürmekte usta olmak ama kendisinin sömürülmesine öfke duymak;
4-Sevinç ve haz yoksunluğu;
5-Derin tamamlanmamış yas;
6-"Evet ama" tutumu;
7-Hayattan korkma;
8-Kendini yeterince iyi bulmama.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ HAYATIN AKIŞINA BIRAKIYORUM. HAYATA ŞÜKRAN DUYUYORUM

ANFİZEM
1-Hayatı içine almaktan korkma;
2-Vazgeçme;
3-Kendini yaşamaya değer bulmama.
AFİRMASYONU: 
HAYATI VE KENDİMİ SEVİYORUM

ANKSİYETE (YÜREK DARLIĞI)
1-Hayatın akışına ve yaşam sürecine güvenmeme;
2-Bayılma;
3-Cinsel utanma;
4-Kontrolü kaybetme korkusu
AFİRMASYONU: 
YAŞAM SÜRECİNE VE KENDİME GÜVENİYORUM

ANNENİN SÜTTEN KESİLMESİ
1- Bebeğini besleyememe ve bakamama korkusu
AFİRMASYONU
BEBEĞİMİ SEVGİ VE GÜVENLE BESLİYORUM VE BAKIYORUM

ANOREKSİ (İŞTAH KAYBI)
1-Kendi hayatından vazgeçme;
2-Aşırı korku;
3-Kendinden nefret etme;
4-Kendini reddetme;
5-Anneyi hiçbir şekilde memnun edememek;
6-Başkalarının beklentilerini karşılamakta kendini yetersiz hissetmek.
AFİRMASYONU:  
MUTLULUĞU VE KENDİMİ KABULLENMEYİ SEÇİYORUM

ANÜSTE AKINTILI ŞİŞLİK (FİSTÜL)
1-Korku;
2-Serbest bırakma, koyuverme sürecinde bir tıkanma.
AFİRMASYONU:
GÜVENLİK İÇİNDEYİM. YAŞAM SÜRECİNE BÜTÜNÜYLE GÜVENİYORUM

APANDİSİT
1-Hayatla ilgili gereksiz korkular;
2-Korkularla baş edememek;
3-Hayan akışının önünü kesmek.
AFİRMASYONU: 
ÖZGÜRÜM VE HATA YAPSAM DA DEĞERLİYİM

APATİ
1-Duygulara direnmek;
2-Kendini ölü gibi hissetmek;
3-Korku.
AFİRMAYONU: 
YAŞAMIN DENEYİMLERİNİ YAŞAMAYA HAZIRIM

APNE
1-Sonucunun olumsuz olacağı bilinen uzun süreli durumlara direnmek ve gerekçeleri yok saymaya çalışmak;
2-Kaçınılmaz bir durumdan kaçmaya çalışmak.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN ZENGİNLİKLERİNE VE GETİRECEKLERİNE AÇIĞIM

ARPACIK
1-Yaşama öfkeli gözlerle bakma;
2-Birine kızgınlık duyma;
3-Açgözlülük etmek ve dürüst olmamak;
4-Kendi hatalı davranışına rağmen haksızlığa uğrayan senmişsin gibi davranmak ve gerçeği görmeyi reddetmek.
AFİRMASYONU: 
GERÇEKLERİ GÖRMEYİ SEÇİYOR VE OLANI OLDUĞU GİBİ KABUL EDİYORUM

ARTERİYOSKLEROSİZ (DAMAR SERTLİĞİ)
1-Katı yüreklilik;
2-Dikatatörce davranmak;
3-Hayatta engellenmişlik duygusu;
4-Açık fikirli olmamak;
5-Direnç ve gerilim;
6-İyi ve güzeli görmeyi reddetmek;
7-Aşırı dar görüşlük.
AFİRMASYONU: 
DÜŞÜNCE VE DUYGULARIMDA ESNEK OLMAYI SEÇİYORUM

ARTRİT (EKLEMLER)
1-Sevilmediğini hissetme;
2-Kendini ve başkalarını sürekli eleştirme, içerleme;
3-Her şeyin kusursuz olmasını aşırı derecede isteme;
4-Kindarlık;
5-İlle de haklı olma ihtiyacı;
6-Mükemmeliyetçi, kontrolcü kişilik;
7-Kendi inançları doğruluğunda sımsıkı yapışmak;
8-Katı düşünmek ve hissetmek.
AFİRMASYONU: 
HAKLI OLMAK YERİNE MUTLU OLMAYI SEÇİYORUM

ARTRİTLİ PARMAKLAR
1-Cezalandırma arzusu;
2-Suçlama;
3-Kendini aldatılmış, mağdur edilmiş hissetme, bir kurban gibi hissetme;
4-Burada olmak istememe;
5-Neye doğru gitmemekte direniyorsunuz?
6-Bırakmakta zorluk çektiğiniz şey ne?;
7-Kendinizden ya da başkalarından ayrılmakta zorluk çektiğiniz şey ne?
AFİRMASYONU: 
ESNEK VE UYUMLUYUM. MUTLU DÜŞÜNCELERLE SAĞLIĞIMI YENİDEN YARATIYORUM

ASTIM
1-Çocukluk korkuların tekrarlanması;
2-Bilinçaltı bağımlı olma arzusu;
3-Kronik korkular ve arzular;
4-Bastırılmış üzüntü ve gözyaşı;
5-Bir ebeveynden, genellikle babadan korkmak;
6-Karşı çıkmaya çalışmak ama çıkamamak;
7-Boğucu sevgi.
AFİRMASYONU:
DERİN VE DOLU DOLU NEFES ALIYOR VE  NEFESİMLE BESLENİYORUM

ASTIM BEBEKLERDE VE ÇOCUKLARDA
1-Hayattan korkma;
2-Burada olmak istememe.
AFİRMASYONU: 
BEBEĞİM SEVGİYLE KUCAKLANIP KABULLENİLDİ

AŞIRI HAREKETLİLİK
1-Korku;
2-Kendini baskı altında ve çılgın hissetmek.
AFİRMASYONU: 
GÜVENDEYİM VE TÜM BASKILAR ORTADAN KALKIYOR

AŞIRI KİLOLUK (ŞİŞMANLIK)
1-Hayattan korkma;
2-İncinme, aşağılanma, eleştiri veya cinsellikten korunma ihtiyacı duyma;
3-Duygulardan kaçma;
4-Güvensizlik ve kendini reddetme;
5-Doyum arama.
6-Aşırı duyarlılık;
7-Çoğunlukla korkuyu temsil eder ve kişinin korunma ihtiyacı duyduğunu gösterir;
8-Korku gizli bir öfkeyi ve bağışlamaya gösterilen direnci saklayan bir örtü de olabilir.
AFİRMASYONU: 
DUYGULARIMLA BARIŞ İÇİNDEYİM VE HER YERDE GÜVENLİK İÇİNDEYİM, BEN TANRISAL SEVGİ TARAFINDAN KORUNUYORUM 

ATEŞ
1-Yakıcı öfke.
AFİRMASYONU: 
SAKİN VE HUZURLUYUM

AYAK BİLEKLERİ
1-Eğilmezlik (esneklikten yoksunluk) ve suçluluk duygusu;
2-Ayak bilekleri zevk alabilme yeteneğini temsil ederler.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN SUNDUĞU TÜM KEYİF VE HAZZI KABUL EDİYORUM

AYAKLAR
1-Kendimiz, başkaları ve hayatla ilgili anlayışımızı temsil ederler.
AFİRMASYONU: 
ANLAYIŞIM AÇIK VE BERRAK. DEĞİŞMEYE HAZIRIM

AYAK BİLEKLERİ BAĞ YARALANMALARI
1-Düşme korkusu;
2-Başaramama korkusu;
3-İçinde bulunduğun durumda dengeyi yitirmiş hissetmek;
4-Esnek olamamak.
AFİRMASYONU: 
SEÇTİĞİM YOLDA AHENK VE UYUM İÇİNDE İLERLİYORUM

AYAK BİLEKLERİN ŞİŞMESİ
1-Hayat baskısından bunalmak;
2-Aşırı yorgunluk.
AFİRMASYONU: 
KENDİME ZAMAN AYIRMAYA LAYIĞIM

AYAK BURKULMASI
1-Gittiğin yolda öfke ile ilerlemek;
2-Bir yere gitmek istememek.
AFİRMASYONU: 
HUZURLA VE TUTARLILIKLA İLERLİYORUM

AYAK MANTARI
1-Kimlik ve anlam arayışı;
2-Kabul edilmemekten kaynaklanan düş kırıklığı ve sinirlilik;
3-Hayatta gidilen yolu sorgulamaktan korkmak;
4-Zaman savurganlığı ve tekdüze yaşam;
5-Kendini başkalarından kopuk hissetmek;
6-"-Meli -malı" gibi toplumsal/ ailevi beklentilerle kendi bastırılmış arzularının arasında sıkışıp kalmak.
AFİRMASYONU: 
ÖNCELİKLERİMİ TESPİT EDİYOR VE ÖNCELİKLERİM DOĞRULTUSUNDA YAŞIYORUM

AYAK PARMAKLARI
1-BAŞPARMAK- Gurur incinmesi ile kabul edemediğin ama acilen özfarkındalık gerektiren bir duygu/durum;
2-İKİNCİ PARMAK- Korku, endişe ve umutsuzluk;
3-ORTA PARMAK- Karşı cinsle yaşanan sorunlarda duyguları ifade etmemek, tepkisizlik. Tükenmişlik;
4-DÖRDÜNCÜ PARMAK- İnatçılık, içe atılmış kin ve öfke;
5-KÜÇÜK PARMAK- Sevgi ve gurur çelişkisinin yarattığı mutsuzluk, ego ve ben çatışması.
AFİRMASYONU: 
OLUMLU DÜŞÜNÜYORUM, KENDİME GÜVENİYORUM VE CESARETLİ ADIMLAR ATIYORUM

AYAK RAHATSIZLIKLARI
1-Gelecekten ve hayatta ilerleyememekten korkma.
AFİRMASYONU: 
HAYATTA NEŞEYLE VE KOLAYLIKLA İLERLİYORUM

AYAK KRAMPLARI
1-Yapılması gereken şeylerin birikmesi;
2-Harekete geçme becerisine güvenememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİME GÜVENİYORUM VE CESARETLİ ADIMLAR ATIYORUM

AYAK TERLEMESİ
1-Hata yapma;
2-Yetersiz veya aptal bulunma korkusu.
AFİRMASYONU: 
YOLUMA CESARETLE DEVAM EDİYORUM

AYAK TABANI SİĞİLİ
1-Anlayışınızın temelinde , kaynağına öfke duymanız;
2-Geleceğe de yansıtılan düş kırıklığı.
AFİRMASYONU: 
YAŞAM SÜRECİNE GÜVENİYORUM VE KENDİMİ BU SÜRECİN AKIŞINA BIRAKIYORUM

AYAK TIRNAĞIN BATMASI
1-İleri doğru yönelmeye, ilerlemeye hakkı olup olmadığı konusunda endişe ve suçluluk duyma.
AFİRMASYONU: 
HAYATTA GİDECEĞİM YÖNÜ SEÇMEK BENİM HAKKIMDIR

AYAK BAŞPARMAĞI EKLEMİNDE OLUŞAN ÇIKINTI (BUNYON)
1-Sürekli ve kronik korku;
2-Hayat deneyimlerini neşesiz bir biçimde karşılama.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN HARİKA DENEYİMLERİNİ KARŞILAMAK İÇİN NEŞEYLE İLERİ ATIYORUM












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder