18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-L

LENF HASTALIKLARI
1-Zihnin artık, hayatın asli öneme sahip yanları-Sevgi ve Mutluluk üzerine yeniden odaklanması gerektiği uyarısı.
AFİRMASYONU: 
ŞİMDİ YAŞAMA SEVGİSİ VE SEVİNCİNE TAMAMEN ODAKLANMIŞ HALDEYİM. HAYATLA BİRLİKTE AKIYORUM

LENF BEZİ KANSERİ (HODGKİN HASTALIĞI)
1-Kabul görmek için çırpınmak;
2-Kendini kabul edememek;
3-Sürekli kendini kanıtlama ihtiyacı;
4-Suçlama ve yeterinde iyi olmamaktan aşlırı korkma;
5-İnsanın- kanın kendini besleyecek özü kalmayıncaya dek çılgınca sürdürdüğü kendini kanıtlama yarışı.
AFİRMASYONU: 
DEĞERLİ OLDUĞUMU BİLİYORUM VE KENDİMİ KEYİFLE KABUL EDİYORUM

LENFOMA KANSERİ
1-Kindarlık;
2-Karamsarlık;
3-"Hayat bana borçlu" inancı;
4-Zehirli düşünceler;
5-Hayata karşı duyulan derin tatminsizlik;
6-Vermeyi ve paylaşmayı bilmemek.
AFİRMASYONU:  
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM. ACI ÇEKMEKTEN ÖZGÜRLEŞİYORUM. BİLİNCİM SAĞLIKLI VE SEVECEN DÜŞÜNCELERLE DOLU

LENF BEZİ SORUNLARI
1-Aile içi çatışmalar, tartışma ve kavgalar;
2-Çocuk istenmediğini hisseder.
AFİRMASYONU: 
ÇOCUĞUM İSTENEN, HOŞ KARŞILANAN VE ÇOK SEVİLEN BİR ÇOCUKTUR

LİFLİ URLAR VE KİSTLER
1-Bir eşin ya da sevgilinin açtığı yarayı besleme;
2-Kadınlık egu'suna bir darbe yeme.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMDA YALNIZCA GÜZEL VE YARARLI ŞEYLER YARATIYORUM

LERENJİT (GIRTLAK İLTİHAPLANMASI)
1-Konuşamayacak kadar çok kızmış olma;
2-Çekinmeden, açıkça söylemekten korkma;
3-Otoriteye içerleme.
AFİRMASYONU: 
ARZU ETTİĞİM ŞEYİ İSTEMEKTE ÖZGÜRÜM. BARIŞ VE HUZUR İÇİNDEYİM

LÖSEMİ (KAN KANSERİ)
1-Yoğun öfke ve depresyon;
2-Bir ebeveyni veya pozisyonu kaybetmek;
3-Çaresizlik ve umutsuzluk duygusu;
4-Şimdiki koşulların ya da gelecekteki olasılıkların kabullenmezliği.
AFİRMASYONU: HER GÜNÜN VE HER SAATİN GETİRDİĞİ YENİLİKLERE AÇIĞIM. YARATTIĞIM HER SORUNU ŞİMDİ BEN ÇÖZÜYORUM VE KENDİMİ AFFEDİYORUM

LUPUS (KRONİK TÜBERKÜLOZ)
1-Pes etme;
2-Başkasını savunmaktansa ölmeyi yeğlemek;
3-Öfke ve cezalandırma.
AFİRMASYONU: 
KENDİ GÜCÜMÜN FARKINDAYIM. KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder