18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-K

KABIZLIK
1-Geçmişe takılı kalmak;
2-Kontrol tutkunluğu;
3-Sahip olduklarından vazgeçmemek;
4-Yoksunluk duygusu;
5-Bazen cimrilik.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ BIRAKIYOR, YENİ VE GEREKLİ OLANI KABUL EDİYORUM. HAYATIN İÇİMDEN AKMASINA İZİN VERİYORUM

KABARCIKLAR
1-Direnç;
2-Duygusal korunmadan yoksunluk.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN AKIŞINA VE HER YENİ DENEYİME KOLAYCA UYUM 
SAĞLAYABİLİYORUM

KABA ETLER (KIÇ)
1-Gücü temsil eder;
2-Gevşek kaba etler güç kaybını gösterir.
AFİRMASYONU: 
GÜCÜMÜ AKILLICA KULLANIYORUM. GÜÇLÜYÜM VE EMİN ELLERDEYİM

KADIN HASTALIKLAR
1-Kendinden vazgeçme;
2-Kadınlığını reddetme;
3-Dişi prensibini reddetme.
AFİRMASYONU: 
KADINLIĞIMDAN SEVİNÇ VE HAZ DUYUYORUM. KADIN OLMAYI VE BEDENİMİ SEVİYORUM

KADININ DIŞ ÜREME ORGANI (VULVA)
1-İncinebirliği ve kırılganlığı temsil eder.
AFİRMASYONU: 
KIRILGAN OLMANIN BİR SAKINCASI YOK

KALÇALAR 
1-Bedeni kusursuz bir denge içinde taşırlar;
2-İleriye yönelmede başlıca itici güçtürler.
AFİRMASYONU: 
HER GÜN YENİ BİR SEVİNÇLE DOĞAR. DENGELİ VE ÖZGÜRÜM

KALÇALAR (DÜŞÜK)
1-Güç eksikliği.
AFİRMASYONU:  
SEÇİMLERİM VE KARARLARIM BANA AİT

KALÇA SORUNLARI
1-Büyük kararlar vermekten korkma;
2-Geleceğe umutla bakamama;
3-Duygusal ve fiziksel destekten yoksun hissetmek;
4-Şimdi yaşadıklarını kabul edememek;
5-Gidilecek bir yön olmaması.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN AKIŞINA GÜVEN DUYMAYI SEÇİYORUM

KALÇA ŞİŞMANLIĞI
1-Anne ve babaya duyulan inatçı öfke birikimleri.
AFİRMASYONU: 
ANNE VE BABAMIN SINIRLAMALARININ ÖTESİNE GEÇMEM İYİ VE GÜVENLİ BİR ŞEY

KALIN BAĞIRSAK
1-Geçmişte yaşam arzusu;
2-Yenilikleri asimile edememek, hayatına katamamak;
3-Rahatlık alanında kalma arzusu;
4-Eskiyi, ihtiyaç duyulmayanı bırakmaktan korkma.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞTE OLANLAR İÇİN KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDİYORUM. YENİLİKLER BENİ ZENGİNLEŞTİRİYOR

KALIN BAĞIRSAK İLTİHABI (KOLİT)
1-Güvensizlik;
2-Sonu gelen olayların, ilişkilerin peşini bırakmama;
3-Özgürlüğü kaybetme korkusu;
4-Düzen tutkusu;
5-Şefkat görme ihtiyacı;
6-Bitmiş olanı bırakma rahatlığı, doğallığını temsil eder.
AFİRMASYONU: 
HAYATI SEVDİKÇE ÖZGÜRLEŞİYORUM

KALP
1-Sevgi ve güvenlik merkezini temsil eder.
AFİRMASYONU: 
KALBİM SEVGİNİN RİTMİYLE ATIYOR

KALP ÇARPINTILARI
1-Gelecekle ilgili endişe duymak;
2-Başkalarını kontrol etme isteği.
AFİRMASYONU: 
HER GÜN DAHA İYİYE DOĞRU GİDİYORUM. HAYAT SEVİNCE GÜZEL. HAYATI SEVİYORUM

KALP KRİZİ
1-Sevgiyi bilmemek;
2-Bencilce yaşamak;
3-Para, mevki vb için kalbin içindeki neşeyi ve sevinci yok etmek.
AFİRMASYONU:
NEŞEYİ VE HAZZI KALBİMİN MERKEZİNE YERLEŞTİRİYORUM. HERKESE SEVGİYLE YAKLAŞIYORUM

KALP ROMATİZMASI
1-Mutsuz bir ilişki içinde hapsolmak;
2-Kaybetme korkusuyla sevmek ve sevilmek için izin vermemek.
AFİRMASYONU: 
SEVGİMİ DUYARLIKLA GÖSTERİYORUM. SEVİYORUM VE SEVİLİYORUM

KALP SORUNLARI
1-Uzun süreli duygusal sorunlar;
2-Neşe ve haz eksikliği;
3-Kalbin katılaşması;
4-Strese ve zorluklara inanma;
5-Fazla çabalama;
6-Aşırı duygusal ya da zihinsel gerilim altında olduğuna inanma.
AFİRMASYONU: 
HAZ DUYGUSUNUN ZİHNİMİ, DENEYİMLERİMİ VE BEDENİMİ ELE GEÇİRMESİNE İZİN VERİYORUM

KALP TROMBOZU
1-Kendini yalnız ve panikte hissetme;
2-"Ben yeterince iyi değilim";
3-Yaptığım yeterli değil;
4-Asla başaramayacağım yaklaşımı.
AFİRMASYONU: 
TÜM HAYATLA BİRİM. EVREN BENİ BÜTÜNÜYLE DESTEKLİYOR VE KENDİMİ SEVİYORUM

KALP YETMEZLİĞİ
1-Şefkat eksikliği;
2-Kendini ve başkalarını affedememek.
AFİRMASYONU: 
SEVGİMİ DUYARLILIKLA GÖSTERİYORUM. KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDİYOR VE YÜREĞİMİ SEVGİYLE DOLMASINA İZİN VERİYORUM

KALP RİTM BOZUKLUĞU
1-Düzensiz bir hayat sürmek;
2-Sorumluluktan kaçma isteği.
AFİRMASYONU: 
SEVGİNİN IŞIĞI YÜREĞİMİ DODURUYOR. HAYAT SEVİNCE GÜZEL, HAYATI SEVİYORUM

KALP TAŞİKARDİ
1-Sindirilmesi zor durumlarda sesini çıkarmamak;
2-Endişe ve heyecan duymak.
AFİRMASYONU: 
SEVGİMİ DUYARLILIKLA GÖSTERİYORUM. SEVİYOR VE SEVİLİYORUM

KAN
1-Bedende hazzı simgeler, özgürce dolaşan sevinci temsil eder.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMDAN HAZ ALIYOR VE VERİYORUM

KANAMA
1-Sevincin dışarı akması;
2-Öfke, ama kime?;
3-Haz alma duygusunu yitirmek.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN KUSURSUZ RİTMİNDE HAZ ALIYOR VE HAZ VERİYORUM

KAN DOLAŞIM BOZUKLUĞU
1-Hayatın bazı alanlarında kendini güçsüz hissetmek;
2-Derin kızgınlık duygusu;
3-Yoğun depresyon;
4-Hayattan haz alamamak;
5-Hayatın akışına ayak uyduramamak;
6-Fazla yük taşıdığına inanmak;
7-Sevmediğin ama bırakamadığın bir işte çalışmak;
8-Gerginlik ve hayal kırıklığı;
9-"Kendimi kanıtlamalıyım ama nasıl?" duygusu.
AFİRMASYONU:
KENDİM OLMANIN HARİKA HAZZINI VE HAFİFLİĞİNİ YAŞIYORUM. KENDİMİ SEVMEYE LAYIĞIM

KAN PIHTILAŞMASI
1-Yaşama sevincinin akışını engelleme;
2-Haz duymaya kapalı olmak.
AFİRMASYONU: 
İÇİMDE YENİ BİR YAŞAM UYANDIRIP CANLANIYOR VE AKIYORUM

KAN BASINCI (YÜKSEK TANSİYON)
1-Uzun zamandan beri çözülemeyen duygusal sorunlar;
2-Stres fazlalığı.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ HUZUR İÇİNDE ÖZGÜRLEŞTİRİYORUM. HUZURLUYUM

KAN BASINCI (DÜŞÜK TANSİYON)
1-Çocukken yaşanan sevgi eksikliği;
2-Yenilgi;
3-"Ne yararı var? Nasılsa sonuçta bir şey değişmeyecek";
4-Monoton bir yaşamın bıkkınlığı ve yorgunluğu.
AFİRMASYONU: 
HER ZAMAN SEVİNÇ VE NEŞE DOLU OLAN ŞİMDİDE YAŞAMAYI SEÇİYORUM. YAŞAMIM NEŞE DOLU

KANDİDA (AĞIZDA VE VAJİNADA MANTAR)
1-İçte gittikçe büyüyen öfke;
2-Bilinçaltı boyutunda sürekli başkalarını suçlamak;
3-Yanlış kararlar verdiği için kendine öfkelenme;
4-Kendini çok dağılmış hissetme;
5-Bir hayli düş kırıklığı ve öfke;
6-İlişkilerde çok şey talep etme ve karşısındakine güvenmeme.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIMIN MİMARI OLDUĞUMU KABUL EDİYORUM VE KENDİMİ SEVİYORUM. KENDİMİ SEVİYOR VE DİĞERLERİNİ TAKDİR EDİYORUM

KANGREN
1-Zihinsel marazilik;
2-Zehirli düşüncelerle yaşama sevincini boğma.
AFİRMASYONU: 
ARTIK UYUMLU DÜŞÜNCELERİ SEÇİYOR VE SEVİNCİN İÇİME ÖZGÜRCE AKMASINA İZİN VERİYORUM

KANSER
1-Her türlü kanser hastalığı, içe gömülen nefretin, derin acıların, kızgınlıkların, hayal kırıklıkların, büyük sırların uzun süre taşınması sonucunda bedenin, kendisine gösterilen acımasızlığa karşı gösterilen tepkidir;
2-Kişi değişime duyulan arzu ile değişim korkusu arasında uzun yıllar gidip geldiği halde "kozadan çıkmak" için adım atmaz.
AFİRMASYONU: 
ACI ÇEKME İHTİYACINDAN ÖZGÜRLEŞİYORUM. KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM

KANSER (AKCİĞER)
1-Monoton bir yaşam;
2-Kendi ideallerini gerçekleştirememenin bastırılmış öfkesi;
3-Geçmişe takılı kalmak.
AFİRMASYONU: 
BİLİNCİM SAĞLIKLI VE SEVECEN DÜŞÜNCELERLE DOLU. HER GÜNÜN VE SAATTİN GETİRDİĞİ YENİLİKLERE AÇIĞIM. SAĞLIKLI YAŞAMAYI SEÇİYORUM

KANSER (BÖBREK)
1-Korkularla yüzleşmekten korkmak;
2-Sevgi ve şefkati alamamak ve verememek.
AFİRMASYONU: 
ACI ÇEKME İHTİYACINDAN ÖZGÜRLEŞİYORUM. DÜŞÜNCELERİM VE DENEYİMLERİM BEDENİME YANSIYOR. YARATTIĞIM HER SORUNU BEN ÇÖZEBİLİRİM VE KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDİYORUM

KAN KANSERİ (LÖSEMİ)
1-Yoğun öfke ve depresyon;
2-Bir ebeveyni veya pozisyonu kaybetmek;
3-Çaresizlik ve umutsuzluk duygusu;
4-Şimdiki koşulların ya da gelecekteki olasılıkların kabullenmezliği.
AFİRMASYONU: 
HER GÜNÜN VE HER SAATİN GETİRDİĞİ YENİLİKLERE AÇIĞIM. YARATTIĞIM HER SORUNU ŞİMDİ BEN ÇÖZÜYORUM VE KENDİMİ AFFEDİYORUM

KEMİK İLİĞİ KANSERİ (MULTİPLE MİYELOM)
1-Yoğun öfke ve umutsuzluk;
2-Hayattan vazgeçmişlik duygusu;
3-Ziyan edilmiş hayat.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM. BİLİNCİM SAĞLIKLI VE SEVECEN DÜŞÜNCELERLE DOLU. KENDİMİ SEVMEYE LAYIĞIM

KEMİK VE İLİK RAHATSIZLIKLARI
Bel fıtığı, Boyun fıtığı, Lumbago, Siyatik, Boyun kireçlenme, Skolyoz, Osteolis, Osteoporoz, Romatizma, Artrit, Karpal Tünel sendromu, Kifoz, Lordoz, Topuk dikeni, Bunyon, Gut, Kemik kanseri, Osteosarkoma, Anemi, Lösemi, Plazmasitoma, Hemakromatoz.
1- Değersizlik;
2-Suçluluk;
3-Başarısızlık.

KEMİK VE KAS SORUNLARI
1-KAFA- Entelektüel Değersizlik;
2-YÜZ KEMİKLER- Görsel değersizlik;
3-GIRTLAK, BOYUN- Adaletsizlik
4-OMUZLAR- Aileye bakamama suçluluğu, bazen spor performası;
5-DİRSEKLER- Dirseklerle ilgili performans değersizliği, Birini saramamak, sarılamamak;
6-ELLER- Aciz kalmak, Tutamamak, Savunamamak, Manuel bir işlemi gerçekleştirememek;
7-OMURGA(YUKARI)- Çok temel değersizlik, aşağılanma;
8-BEL(AŞAĞI)- Kimlik ya da yardım görememe değersizliği; 
9-LEĞEN KEMİĞİ-Cinsel değersizlik;
10-KASIK KEMİĞİ- Cinsel değersizlik;
11-KALÇA VE FEMUR BAŞI- Taşınabileceğinden fazla istek, dayanamamak;
12-BACAKLAR-Zorluğa karşı ayakta duramamak;
13-DİZ- Esnek olamamak, spor benzeri aktivitelerde düşük performans;
14-AYAK BİLEĞİ-Karşı koyamamak, Kaçamamak;
15-AYAKLAR- İleri gidememek;
16-TOPUKLAR- Yeterince hızlı olamamak.


KOLON KANSERİ
1-Bastırılmış nefret ve geçmişin öfkelerine aşırı takılı kalmak.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDİYORUM. KENDİMİ SEVMEYE LAYIĞIM. DÜŞÜNCELERİM BEDENİME VE DENEYİMLERİME YANSIYOR

KANSER (LENFOMA)
1-Kindarlık;
2-Karamsarlık;
3-"Hayat bana borçlu" inancı;
4-Zehirli düşünceler;
5-Hayata karşı duyulan derin tatminsizlik;
6-Vermeyi ve paylaşmayı bilmemek.
AFİRMASYONU:  
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM. ACI ÇEKMEKTEN ÖZGÜRLEŞİYORUM. BİLİNCİM SAĞLIKLI VE SEVECEN DÜŞÜNCELERLE DOLU

KANSER (MDS- MYELODİSPLASTİK SENDROMU)
1-Uzun süreli üzüntüler;
2-Ölüm ve ayrılıklar;
3-Maddi bunalımlar ve çaresizlik duygusu.
AFİRMASYONU: 
ACI ÇEKME İHTİYACINDAN ÖZGÜRLEŞİYORUM. HER GÜNÜN VE HER SAATTİN GETİRDİĞİ YENİLİKLERE AÇIĞIM. DÜŞÜNCELERİM BEDENİME VE DENEYİMLERİME YANSIYOR

KANSER (MEME)
1-Cinsiyetiyle barışık olmamak;
2-Fazlaca fedakarlık yaparak yaşamak;
3-Onay bağımlılığı;
4-Sevildiğini hissedememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVMEYE LAYIĞIM. KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM

KANSER (MİDE)
1-Başkalarına duyulan nefret ve lanetleme duygusu;
2-Kötü niyetlilik;
3-İntikam alma isteği;
4-Affedememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM. BİLİNCİM SAĞLIKLI VE SEVECEN DÜŞÜNCELERLE DOLU

KANSER (PROSTAT)
1-Sınırlanmanın yarattığı bastırılmış kızgınlık;
2-Erkekliği zayıf düşüren zihinsel korkular;
3-Vazgeçme;
4-Cinsel baskı ve suçluluk duygusu;
5-Yaşlanmaya inanma.
AFİRMASYONU: 
ERKEKLİĞİMİ KABUL EDİYOR VE ERKEK OLMAYI SEVİYORUM

KANSER (MYOMLAR- CİNSEL ORGANLARLA İLGİLİ)
1-Bastırılmış öfke  (erkek otorite figürlerine ve anneye);
2-Hayatı bomboş hissetmek;
3-Bastırılmış yalnızlık duygusu;
4-Bastırılmış çaresizlik/umutsuzluk duygusu;
5-Kötü anne baba ilişkileri;
6-Travmatik bir kaybın üstesinden gelememek;
7-Öfke, nefret, intikam veya kıskançlık duygularıyla dolu olmak;
8-Bilinçaltı ölüm arzusu;
9-Kendini reddediş;
10-Hayatın yaratıcı boyutuna duyulan öfke.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM- HER GÜNÜN, HER SAATİN GETİRDİĞİ YENİLİKLERE AÇIĞIM- KENDİMİ SEVMEYE LAYIĞIM- YARATTIĞIM HER SORUNU ŞİMDİ BEN ÇÖZEBİLİRİM

KAMBURLUK
1-Yaşamın desteğiyle birlikte yaşayamamak;
2-Korku;
3-Eski fikirlerinden kurtulamamak;
4-Yaşama güvenmemek;
5-Doğruluk, dürüstlük yoksunluğu;
6-İnanç eksikliği.
AFİRMASYONU: 
TÜM KORKULARIMDAN ARINIYORUM- YAŞAMIN AKIŞINA GÜVENİYORUM- YAŞAMIN BENİ DESTEKLEDİĞİNİ BİLİYORUM

KARACİĞER
1-Biriktirilmiş kızgınlık;
2-Yargılayıcılık;
3-İçerlemek ve küçük düşünmek;
4-Kendini ve başkalarını affedememek;
5-Eleştirel düşünceler;
6-Haksızlığa uğramışlık duygusu ve intikam arzusu;
7-Kendini suçlamak;
8Geçmişte yaşananlardan pişmanlık duymak;
9-Sahip olma ihtiyacı;
10-Açlık korkusu, Varoluş tehtiti
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK HAYATTAN TAT VE HAZ ALMAYI SEÇİYORUM

KARACİĞER RAHATSIZLIKLARI
1-Kronik yakınma (şikayet etme);
2-Kendini kandırmak için her şeye kusur bulma, bu eğilimini haklı görme;
3- Kendini kötü hissetme;
4- Açlık korkusu, varoluş tehtiti;
5- Beş parasız kalırsam ne yaparım, sevdiklerimi, ailemi nasıl doyururum?
6- Başımıza gelene bak, şimdi nasıl yaşayacağız. İşimden oldum, aileme nasıl bakacağım. Herşeyden mahrum kalıyoruz, hayatın güzelliklerinden faydalanamıyoruz, paramız yok;
7- İflas ettim.
AFİRMASYONU: 
KALBİMDEKİ AÇIK YERDE YAŞIYORUM. SEVGİYİ HER YERDE YAŞIYORUM

KARDİYOVASKÜLER SORUNLAR
1-Rekabetçilik;
2-Maddi zenginlik tutkusu;
3-Hırçın ve sabırsız kişilik;
4-Düşük özsaygı.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN ZENGİNLİKLERİNİN KENDİ İÇİMDE OLDUĞUNU BİLİYORUM. SAHİP OLDUKLARIMI PAYLAŞMAKTAN HAZ ALIYORUM

KARIN BOŞLUĞU (GÜNEŞ SİNİRAĞI)
1-Metanet, sebat tepkileri;
2-Sezgisel gücümüzün merkezi;
3-Ters tepkiler.
AFİRMASYONU: 
İÇ SESİME GÜVENİYORUM. BEN GÜÇLÜ VE AKILLIYIM

KARIN BÖLGESİ VE KARIN AĞRISI
1-Değersizlik duygusunu yoğun hissetmek;
2-Birisini fazla kıskanmak;
3-Korku ve endişe içinde güvensizlik;
4-İlişkilerde uyumsuzluk;
5-Başlamamış bir olayı durdurmak (hayatın akışıyla ilerlemeyi reddetme).
AFİRMASYONU: 
UYUMLU VE ESNEĞİM. HAYATIN AKIŞINA GÜVENİYORUM. DEĞERLİYİM VE SAHİP OLDUKLARIMIN DEĞERİNİ BİLİYORUM

KARIN BÖLGESİ ŞİŞMANLIĞI
1-Yeterince bakılıp beslenmediği için öfke duyma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ RUHSAL OLARAK DOYURUYORUM. DOYUM İÇİNDE VE ÖZGÜRÜM

KARPAL TÜNEL SENDROMU (BİLEKTE MEDİAL SİNİR SIKIŞMASI)
1-Yaşamın adaletsizliğine duyulan öfke;
2-Tekrarlanan monoton işlerden bıkmak;
3-Yeniliklere özlem duymak;
4-Kayıtsız kalarak kendini korumaya çalışmak;
5-Yaratıcılığına uygun oranda üretken olmamak;
6-Hayatını iyileştirmek için yeterince çaba göstermediğini bilmek ve bundan suçluluk duymak;
7-İdeallerini gerçekleştirmeye kendini layık görmemek.
AFİRMASYONU: 
YARATICI VE ÜRETKENİM- HAYATI KENDİM İSTEDİĞİM GİBİ ŞEKİLLENDİRİYORUM- BU GÜCE VE ENERJİYE SAHİBİM- İSTEDİĞİM HAYATI YAŞAMAYA LAYIĞIM

KASIK KEMİĞİ
1-Üreme organlarıyla ilgili korunmayı temsil eder.
AFİRMASYONU: 
CİNSELLİĞİM GÜVENLİK İÇİNDEDİR

KASLAR
1-Yeni deneyimlere direnme;
2-Kaslar hayatta hareket etme yeteneğimizi temsil ederler;
3-Yüz Kasları- Utanmak, Yüzü olmamak;
4-Çene Kasları- Çiğneyememek, Ele geçirememek;
5-Boyun Kasları- Karar verememek;
6-Omuz ve Sırt Kasları- Yoldan çekilip kaçamamak;
7-Kol Kasları-Kendini savunamamak;
8-El Kasları- Birini veya bir şeyi tutamamak, ellerini yeterince kullanamamak;
9-Bacak Kasları- Savaşamama, Kaçamama, Kararsız kalma.
AFİRMASYONU: 
HAYATI KEYİFLİ BİR DANS OLARAK DENEYİMLİYORUM

KASLARIN GELİŞMEMESİ
1-"Büyümenin bir anlamı yok" düşüncesi.
AFİRMASYONU: 
ANA BABAMIN SINIRLAMALARINI AŞIYORUM. OLABİLECEĞİMİN EN İYİSİ OLMAYA LAYIĞIM

KAŞINMAK(TIRMALAMAK)
1-Doyurulmamış arzular;
2-Hayatta daha fazlasını istemek;
3-Bulunduğun yeri kabul edememek;
4-Akıntıya kürek çekme isteği;
5-Doyumsuzluk;
6-Pişmanlık;
7-Kaçmak ya da kurtulmak için kaşınma;
8-Vicdan azabı.
9-Hayatın sizi çok hırpaladığını hissetmeniz;
10-Hayatın bir aldatmaca olduğunu, aldatıldığınızı hissetmeniz.
AFİRMASYONU: 
BULUNDUĞUM NOKTADAN ŞÜKRAN DUYDUKÇA HUZUR VE DOYUM HİSSEDİYORUM, HAYATIN BANA GÖSTERDİĞİ CÖMERTLİK İÇİN ŞÜKREDİYORUM

KAYITSIZLIK
1-Hissetmeye direnç;
2-Kendi kendini uyuşturma;
3-Korku.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ HAYATA AÇIYORUM VE HAYATI DENEYİMLEMEYE HAZIRIM

KAZALAR
1-Gerginlik ve endişe;
2-Otoriteye karşı çıkma arzusu;
3-Kendini koruyamama duygusu;
4-Suçluluk duyarak kendini cezalandırma arzusu;
5-Yanlış yerde olduğunu hissetmek;
6-Kendi adına konuşamama;
7-Şiddete inanma;
8-Kazaları biz kendimize çekeriz.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ AFFEDİYORUM VE GÜVENDE HİSSEDİYORUM. DOĞRU YERDE DOĞRU ZAMANDA DOĞRU DAVRANIŞI SEÇMEYİ BAŞARIYORUM

KAZIKLI HUMMA (TETANOS)
1-Öfke;
2-Kontrol etme isteği;
3-Duyguları ifade etmeyi reddetme.
4-Kızdıran, hasta eden düşüncelerden kurtulma zorunluluğu;
5-Öfke dolu ve kişiyi yiyip bitiren düşüncelerden kurtulma isteği.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN AKIŞINA GÜVENİYORUM.İSTEDİKLERİMİ KOLAYCA İFADE EDEBİLİYORUM. YAŞAM BENİ DESTEKLİYOR, SEVGİNİN YÜREĞİMDEN AKARAK İÇİMİ YIKAMASINA, BEDENİMİN HER PARÇASINI VE DUYGULARIMI ARINDIRIP İYİLEŞTİRMESİNE İZİN VERİYORUM

KEKEMELİK
1-Karşı çıkmak istemek ama çıkamamak;
2-Otorite figürlerini memnun etmeye çalışmak;
3-Büyük korku yaşadığı halde ağlayarak boşalamamak;
4-Güvensizlik;
5-Kendini ifade etme yoksunluğu.
AFİRMASYONU: 
KENDİ YOLUMU KENDİM ÇİZECEK GÜCE VE ENERJİYE SAHİBİM

KELLİK
1-Korku;
2-Gerginlik;
3-Her şeyi kendi denetim altında tutmaya çalışmak;
4-Yaşamın akışına güvenmemek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM. YAŞAMA GÜVENİYORUM

KEMİK(LER)
1-Evrenin temel yapısını simgeler.
AFİRMASYONU: 
DENGELİ VE SAĞLAM YAPILIYIM

KEMİK ERİMESİ (OSTEOPOROZ)
1-Yaşamda kendisine destek verecek hiçbir şeyin kalmadığını hissetmek;
2-Hayatta kendini tamamen desteksiz ve yalnız hissetmek;
3-Hayatın yapısından dolayı öfke ve düş kırıklığı.
AFİRMASYONU: 
GÜÇLÜYÜM VE YAŞAM BENİ HİÇ BEKLEMEDİĞİM BİR ŞEKİLDE SEVGİYLE DESTEKLİYOR

KEMİK PROBLEMLERİ
1-Kendini güçsüz ve dayanıksız hissetmek;
2-Kendini cezalandırmak.
AFİRMASYONU: 
KENDİME VE HAYATA GÜVENİYORUM


KIRIK ÇIKIK KEMİKLER
1-Ayrılık duygusu;
2-Saplantılı duygular;
3-Otoriteye karşı başkaldırı.
AFİRMASYONU: 
HAYATLA BİR'İM VE HAYATLA AKIYORUM

KEMİK DEFORMASYONU
1-Zihinsel baskı ve gerginlik;
2-Kasların esnekliğini yitirmesi;
3-Zihinsel ve düşünsel katılık;
4-Yaşamın deneyimerini yaşamaktan ürkme, yaşama sevincinin yokluğu;
5-Zihinsel akışkanlık kaybı.
AFİRMASYONU: 
HAYATI BÜTÜNÜYLE İÇİME ÇEKİYORUM. GEVŞİYORUM VE HAYATIN AKIŞINA GÜVENİYORUM

KEMİK İLİĞİ
1-Kendi hakkındaki en derin ve gizli inançları simgeler;
2-Kişinin kendisini nasıl sevdiği ve desteklediğini simgeler.
AFİRMASYONU: 
GÜVENDEYİM, SEVİLİYORUM VE TAM ANLAMIYLA DESTEKLENİYORUM

KEMİK İLİĞİ İLTİHABI
1-Yaşamın tümüne karşı duyulan öfke ve bıkkınlık;
2-Kendini tek başına, desteksiz hissetmek.
AFİRMASYONU: 
KUTSAL RUH YAŞAMIMIN TEMELİNİ OLUŞTURMAKTAYIM. SEVİLİYORUM VE DESTEKLENİYORUM

KEMİK HASTALIĞI (OSTEİDİS DEFORMANSI/ PAGET HASTALIĞI)
1-Kendini alabildiğine yalnız hissetmek;
2-Kimsenin kendisine aldırmadığını düşünmek.
AFİRMASYONU: 
YAŞAM BENİ SEVİYOR VE BANA İLGİ GÖSTERİYOR

KESİK YARALAR (BERELER)
1-Kendine öfkelenme ve suçluluk duygusu.
2-Kendi kurallarınıza uymadığını için kendi kendinizi cezalandırmanız.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ AFFEDİYOR VE KENDİMİ SEVMEYİ SEÇİYORUM, ÖDÜLLERLE DOLU BİR HAYAT YARATIYORUM

KIÇ (KABA ETLER)
1-Gücü temsil eder;
2-Gevşek kaba etler güç kaybını gösterir.
AFİRMASYONU: 
GÜCÜMÜ AKILLICA KULLANIYORUM. GÜÇLÜYÜM VE EMİN ELLERDEYİM

KILLANMA
1-Üstü örtülü öfke;
2-Kullanılan örtü çoğunlukla korkudur;
3-Suçlama arzusu;
4-Çoğunlukla kendine bakıp beslenme konusundaki bir isteksizlik söz konusudur.
AFİRMASYONU: 
SEVGİ VE ONAYLAMA İLE KUŞATILMIŞ HALDEYİM. KENDİMİ OLDUĞUM GİBİ GÖSTERMEM İYİ VE GÜVENLİ BİR ŞEYDİR

KISIRLIK
1-Yaşamın akışına direnme ve korkma;
2-Ebeveyn (anne- baba) deneyimini yaşamaya gerek duymamak, bunu istememek;
3-Eşe ve toplum kurallarına duyulan bilinçaltı tepki.
AFİRMASYONU: 
HAZIR OLDUĞUM HER ŞEYİ HAYATIMDA YARATIYORUM. HAYAT AKIŞINA GÜVEN DUYUYORUM

KIVRIM BAĞIRSAK İLTİHABI
1-Korku;
2-Endişe;
3-Kendini yeterince iyi bulmama.
AFİRMASYONU: 
YAPABİLECEĞİMİN EN İYİSİNİ YAPIYORUM. BEN HARİKAYIM VE HUZUR İÇİNDEYİM

KIZARILIK
1-Gecikmelerden duyulan rahatsızlık;
2-Dikkat çekmenin çocukça bir yolu.
AFİRMASYONU: 
YAŞAM AKIŞINA GÜVENİYORUM. HUZURLUYUM

KİSTLER
1-Acı veren eski bir filmi tekrar tekrar izlemek;
2-Acıları beslemek;
3-Yapay büyüme;
4-Kendine acımak;
5-İncinmişlik duygusunu aşamamak;
6-Mutsuz olmaktan mutlu olmak;
7-Başkalarının mutsuzluğundan mutlu olmak.
AFİRMASYONU: 
KENDİME SEVGİ VE SAYGI DUYMAYA LAYIĞIM.

KİSTLER (GÖĞÜSLERDE)
1-Kendini beslemeyi reddetme;
2-Kendinden başka herkese öncelik tanıma;
3-Aşırı annelik;
4-Aşırı korumacılık;
5-Aşırı baskı.
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİ VE ÖNEMLİYİM. KENDİMİ SEVGİ VE COŞKUYLA BESLİYORUM. BAŞKALARINA DA KENDİLERİ OLMA ÖZGÜRLÜĞÜNE SAYGI DUYUYORUM

KİSTİK FİBROZ
1-Yaşamın mutluluk getiremeyeceğine olan köklü inanç;
2-"Zavallı ben".  
AFİRMASYONU: 
YAŞAM BENİ, BENDE YAŞAMI ÇOK SEVİYORUM. YAŞAMI DOLU DOLU VE ÖZGÜRCE YAŞAMAYI SEÇİYORUM

KİSTLER VE FİBROİD TÜMOR
1-Eşe karşı duyulan yoğun kırgınlık ve bu kırgınlıkla beslenmek;
2-Kadınlık egosuna darbe yemek.
AFİRMASYONU: 
BU DENEYİMİ BANA YAŞATAN DÜŞÜNCE KALIBINDAN UZAKLAŞIYORUM. YAŞAMIMDA SADECE İYİLİKLERİ OLUŞTURUYORUM

KOLESTEROL (DAMARLARIN TIKANMASI)
1-Mutluluk kanalların tıkanması;
2-Mutluluk almaktan korkmak;
3-"Mutlu olmak hakkım değil" inancı;
4-Kendine hazzı yadsımak.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMDAN HAZ ALMAYI SEÇİYORUM. YAŞAM SEVİNCİ DAMARLARIMDA ÖZGÜRCE DOLAŞIYOR

KOLİK (BEBEKLERDE HUZURSUZLUK VE AĞLAMA NÖBETLERİ)
1-Ortamdan mutlu olmamak;
2-"İhtiyaçlarıma önem verilmiyor" duygusu;
3-Zihinsel öfke, sabırsızlık;
4-Çevreden sıkılıp rahatsız olma.
AFİRMASYONU: 
HER ORTAMI MUTLU KILACAK BAKIŞ AÇISINA SAHİBİM

KOLİT (KALIN BAĞIRSAK İLTİHABI)
1-Güvensizlik;
2-Sonu gelen olayların, ilişkilerin peşini bırakmama;
3-Özgürlüğü kaybetme korkusu;
4-Düzen tutkusu;
5-Şefkat görme ihtiyacı;
6-Bitmiş olanı bırakma rahatlığı, doğallığını temsil eder.
AFİRMASYONU: 
HAYATI SEVDİKÇE ÖZGÜRLEŞİYORUM

KOLİT SPAZMI
1-Bırakmaktan korkma;
2-Güvensizlik.
3-Kurtulma;
4-Atma korkusu. 
AFİRMASYONU: 
GÜVENLİK İÇİNDE YAŞIYORUM. HAYAT İHTİYAÇLARIMI BANA DAİMA SAĞLAYACAKTIR, YAŞAM HER ZAMAN BENİ DESTEKLİYOR

KOLLARIN ŞİŞMANLIĞI
1-Kendisinden sevgi esirgendiği için öfke duyma.
AFİRMASYONU: 
İHTİYACIM OLAN TÜM SEVGİYİ KENDİM KARŞILIYORUM VE KENDİMİ SEVİYORUM

KONJUNKTİVİT (GÖZ KIZARIKLIĞI)
1-Gördüklerine öfke duymak;
2-Bir beklentinizle ilgili öfke ve düş kırıklığı.
AFİRMASYONU: 
OLANI OLDUĞU GİBİ GÖRMEYİ KABUL EDİYORUM

KOLLAR
1-Hayat deneyimlerini taşıma (dayanma) gücü ve yeteneğini temsil ederler;
2-Kişinin kendisine ne kadar sahip çıktığını belirlerler.
AFİRMASYONU: 
DENEYİMLERİMİ SEVGİYLE KUCAKLIYOR VE ONLARI RAHATÇA VE NEŞEYLE TAŞIYORUM

KOMA
1-Korku;
2-Birisinden ya da bir şeyden kaçış.
AFİRMASYONU: 
SENİ SEVGİ VE GÜVENLİKLE KUCAKLIYORUZ. İYİLEŞMEN İÇİN ORTAM YARATIYORUZ. SENİ ÇOK SEVİYORUZ

KOMEDON (CİLDİN İÇİNİ DOLDURAN YAĞLI MADDE)
1-Öfkenin küçük patlamaları halinde dışa vurulması.
AFİRMASYONU: 
DÜŞÜNCELERİMDE HUZURLU VE SAKİNİM

KORONER TROMBOZ (DAMAR İÇİNDE KAN PIHTISI)
1-Yalnızlık duymak ve korkmak;
2-"Yeterince iyi değilim. Yeterince uğraşamıyorum. Asla başarılı olmayacağım" düşünceleri.
AFİRMASYONU:
TÜM YAŞAMLA BİR BÜTÜNÜM. EVREN TÜMÜYLE BENİ DESTEKLİYOR. HER ŞEY YOLUNDA

KRAMPLAR
1-Gerilim;
2-Korku;
3-Olaylara ya da kişilere sıkı sıkıya yapışmak.
AFİRMASYONU: 
ZİHNİMİ GEVŞETİYOR VE HUZURLA DOLMASINA İZİN VERİYORUM

KRAMP (ADET DÖNEMİ)
1-Birikmiş gerginlik;
2-Dişiliğe sağlıklı bakış açısıyla bakamamak.
AFİRMASYONU: 
KADIN VE DİŞİ OLMAKTAN GURUR DUYUYORUM

KRONİK TÜBERKÜLOZ (LUPUS)
1-Pes etme;
2-Başkasını savunmaktansa ölmeyi yeğlemek;
3-Öfke ve cezalandırma.

AFİRMASYONU: 
KENDİ GÜCÜMÜN FARKINDAYIM. KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM

KUDUZ
1-Öfke;
2-Şiddetin, kaba gücün çözüm olduğu inancı.
AFİRMASYONU: 
ÇEVREMİ VE İÇİMİ HUZUR KAPLIYOR

KRONİK YORGUNLUK SENDROMU
1-Ruh- Beden- Zihin dengesi gözetilmeden sürdürülen bir hayat;
2-Aşırı stres;
3-Bağışıklık sisteminin aşırı çalışması sonucunda bitkinlik hissi;
4-Tükenmişlik.
AFİRMASYONU: 
KENDİME ZAMAN AYIRIYORUM. HAYAT HIZIMI YAVAŞLATIYORUM. HOBİLERİMLE UĞRAŞMAKTAN KEYİF ALIYORUM

KULAK AĞRILARI
1-Başkalarını sizin gibi anlamaya zorlamak;
2-Öfke;
3-Duymak istememek;
4-Aşırı kargaşa;
5-Anne baba kavgası.
AFİRMASYONU: 
ANLAYIŞLA DİNLEMEYİ SEÇİYORUM

KULAK ÇINLAMASI
1-Sezgilerin sesini dinlemekten korkmak;
2-İnatçılık.
AFİRMASYONU: 
ANLAYIŞLA DİNLEMEYİ SEÇİYORUM

KULAK İLTİHABI (DIŞ KULAK)
1-Duyduklarınızdan fazla rahatsız olmak;
2-Bazı insanların varlığına alerji duymak.
AFİRMASYONU: 
ANLAYIŞLA DİNLEMEYİ SEÇİYORUM

KULAK İLTİHABI (İÇ KULAK)
1-Dinledilmediğini ve önemsenmediğini hissetmek.
AFİRMASYONU: 
ANLAYIŞLA DİNLEMEYİ SEÇİYORUM

KULAK İLTİHABI (ORTA KULAK)
1-Huzursuz aile ortamı.
AFİRMASYONU: 
ANLAYIŞLA DİNLEMEYİ SEÇİYORUM

KURDEŞEN (ÜRTİKER)
1-Su yüzüne çıkan küçük korkular;
2-Kötü davranışa maruz kalmışlık hissi;
3-Olanı protesto etmek isteyip edememek;
4-Olanı objektif olarak görememek;
5-Birisinin davranışlarına duyulan kızgınlık;
6-Pireyi deve yapmak.
AFİRMASYONU: 
KORKULARIMI KENDİMLE BARIŞARAK AŞIYORUM

KUSMAK
1-Fikirleri şiddetle reddetme;
2-Yeni'den korkma;
3-Düşüncelerden bir an önce kurtulma isteği.
AFİRMASYONU: 
HAYATI GÜVEN İÇİNDE VE NEŞEYLE SİNDİRİYOR VE HAZMEDİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder