18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-O- Ö

OBEZİTE
1-Şefkat ihtiyacını yiyeceklerle doldurmaya çalışmak;
2-Gerçekten istediklerini kendine ve başkalarına itiraf edememek;
3-Sevgi ve yakınlık arayışı;
4-Bastırılmış duygular;
5-Bedensel ve duygusal korunma ihtiyacı;
6-Kendini reddediş.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR VE DEĞER VERİYORUM

OMURGA
1-Yaşamın esnek desteği, dayanağı.
AFİRMASYONU: 
BEN HAYAT TARAFINDAN DESTEKLENİYORUM

OMURGA EĞRİLİĞİ
1-Hayatın desteğiyle akma yeteneğinden yoksunluk;
2-Korku ve eski fikirlerle tutunmaya çalışma;
3-Hayata güvenmeme;
4-Bütünlükten yoksunluk;
5-Kesin kanılar edinme cesareti gösterememe.
AFİRMASYONU: 
TÜM KORKULARDAN KURTULUYORUM VE YAŞAM SÜRECİNE GÜVENİYORUM. SEVGİYLE VE KENDİNDEN EMİN VE DİK DURUYORUM

OMURİLİK HASTALIKLARI
1-Aile ortamından beslenememek;
2-Aile ortamının şiddet ve karmaşa dolu olması;
3-Kuru toprakta solan bir bitki gibi hissetmek.
AFİRMASYONU: 
YARATICI GÜÇ İÇİMDE. 
ÖZ'ÜMÜN ENERJİSİYLE BESLENİYORUM. 
YAŞAM HAZZI İÇİME DOLUYOR

OMURİLİK MENENJİT
1-Öfke dolu düşünceler ve yaşama duyulan öfke.
AFİRMASYONU: 
TÜM SUÇLAMALARI BIRAKIYORUM VE HUZUR VE NEŞE DOLU OLAN YAŞAMI KABUL EDİYORUM

OMUZLAR
1-Hayat deneyimlerimizi neşeyle taşıma yeteneğimizi temsil ederler;
2-Hayatı, davranış ve tutumlarınızla bir yük haline getiririz.
AFİRMASYONU: 
TÜM DENEYİMLERİMİN SEVİNÇLİ VE SEVGİ DOLU OLMASINA İZİN VERİYORUM

OMUZ DÜŞÜKLÜĞÜ (SAĞ)
1-Kontrol sorunu;
2-Eril enerji sorunlarıyla boğuşmak.
AFİRMASYONU: 
KENDİME VE SEÇİMLERİME GÜVENİYORUM

OMUZ DÜŞÜKLÜĞÜ (SOL)
1-Yaratıcılığın yadsınması;
2-Dişi enerjiyi bastırmak.
AFİRMASYONU: 
KENDİME VE SEÇİMLERİME GÜVENİYORUM

OMUZLARIN VE SIRTIN YUVARLAKLIĞI
1-Hayatın yüklerini taşıma;
2-Kendini çaresiz ve umutsuz hissetme.
AFİRMASYONU: 
SIRTIM DİK VE ÖZGÜRÜM. HAYATIN HER GEÇEN GÜN DAHA DA İYİLEŞİYOR

ORTA SIRT BÖLGESİ
1-Suçluluk duygusu;
2-Özgüven düşüklüğü;
3-Kendini destekleyememek;
4-"Ardındaki tüm ıvır zıvıra" saplanıp kalma.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ GERİDE BIRAKIYORUM, YÜREĞİMDE SEVGİYLE İLERLEMEK İÇİN ÖZGÜRÜM

OSTEİDİS DEFORMANSI/ PAGET HASTALIĞI (KEMİK HASTALIĞI)
1-Kimsenin kendisine aldırmadığını düşünmek.
2-Kendine destek olacak hiçbir dayanağın, hiçbir kurumun kalmadığını hissetme;
3-"Kimse beni umursamıyor" inancı.
AFİRMASYONU: 
YAŞAM BENİ SEVİYOR VE BANA İLGİ GÖSTERİYOR,  HAYATIN BENİ OLAĞANÜSTÜ VE GÖRKEMLİ BİR ŞEKİLDE DESTEKLEDİĞİMİ BİLİYORUM

OSTEOPOROZ (KEMİK ERİMESİ)
1-Yaşamda kendisine destek verecek hiçbir şeyin kalmadığını hissetmek;
2-Hayatta kendini tamamen desteksiz ve yalnız hissetmek;
3-Hayatın yapısından dolayı öfke ve düş kırıklığı.
AFİRMASYONU: 
GÜÇLÜYÜM VE YAŞAM BENİ HİÇ BEKLEMEDİĞİM BİR ŞEKİLDE SEVGİYLE DESTEKLİYOR

OTİZM
1-Anne ve babanın çocuk sahibi olmayı "bilinçaltında" istememesi;
2-Benden beklenen bu olduğu için "çocuğum olmalı" düşüncesi;
3-Çocukluk aşılarının çocuğun "hayat tehlikeli bir yer" eğilimini tepkilemesi;
4-Duygusal boyutta mesafeli ebeveynlik ve anne baba arasındaki mesafeli ilişki.
ANNE BABALARIN AFİRMASYONU: 
YENİ BİR İNSANIN HAYAT REHBERİYİM. ÇOCUĞUMA İLGİ VE SEVGİ VERİYORUM 
(ANNE VE BABADAKİ ENERJİ YÜKSELMESİ, ÇOCUKLARI ENERJİ BOYUTUNDA ETKİLER)
Suni sancı ile başlatılan sezeryan doğum, doğumda anestezi veya sakinleştirici ilaç kullanımı, forseps kullanımı, anne bebek arasında özellikle ilk bir saat içinde göz kontağı yoksunluğu da otizm riskini artıran faktörlerden bazılarıdır.

ÖDEM (SU TOPLAMASI, ŞİŞLİK)
1-Bedenin bir bölgesinde hareket etmeme arzusu;
2-Bedenin bir bölgesinde dinlenme ihtiyacı;
3-Bedenin bir bölgesinde "alçıya alınma" ihtiyacı;
4-Kimi ya da neyi bırakmak, salıvermek istemiyorsunuz?
5-Neyi kaybetmekten korkuyorsunuz?;
6-Düşüncelere saplanıp kalma;
7-Tıkanmış, acı verici fikirler.
AFİRMASYONU: 
"TEMBELLİK" HAKKIMI KULLANIYORUM, BU BENİM DOĞAL HAKKIM, DÜŞÜNCELERİM RAHATÇA VE KOLAYCA AKIYORLAR

ÖKSÜRÜK
1-Sinirlilik;
2-Eleştirilme korkusu;
3-Bir şeyden rahatsızlık duyma;
4-Hayatın boğması;
5-Dünyaya bağırma arzusu: "Beni görün! Beni dinleyin!".
AFİRMASYONU: 
ELEŞTİRİYE, DEĞİŞİME VE GELİŞİME AÇIĞIM

ÖLÜM
1-Hayat sahnesini terk etmeyi temsil eder.
AFİRMASYONU: 
YENİ DENEYİM DÜZEYLERİNE DOĞRU SEVİNÇLE İLERLİYORUM

ÖPÜŞME HASTALIĞI
1-Sevgi ve taktir görmediği için öfke duyma;
2-Artık kendini beğenmeme, kendine bakmama.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYORUM, TAKDİR EDİYORUM VE KENDİME BAKIYORUM




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder