18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-D

DALAK SORUNLARI
1-Öz sevgi eksikliği;
2-Melankoli;
3-Kızgınlık/saldırganlık;
4-Reddedilmeyi kabullenememek;
5-Obsesyon, bir şeylere karşı aşırı tutku;
6-Sabit fikirler, saplantılar;
7-Bir şeyler hakkında sürekli tedirginliklere ve endişelere sahip olma;
8-KADINLARDA: İğrenme, Tiksinme.
9-ERKEKLERDE: Uzun süre direnç gösterilmesi gereken tehdit. 
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR VE KABUL EDİYORUM. YAŞAM SÜRECİNE GÜVENİYORUM. KENDİMİ VE BAŞKALARINI  AFFEDEREK KENDİMİ ÖZGÜR KILIYORUM

DAMAR İÇİNDE KAN PIHTILAŞMASI (KORONER TROMBOZ)
1-Yalnızlık duymak ve korkmak;
2-"Yeterince iyi değilim. Yeterince uğraşamıyorum. Asla başarılı olmayacağım" düşünceleri.
AFİRMASYONU: 
TÜM YAŞAMLA BİR BÜTÜNÜM. EVREN TÜMÜYLE BENİ DESTEKLİYOR. HER ŞEY YOLUNDA

DAMAR SERTLİĞİ (ARTERİYOSKLEROZ)
1-Katı yüreklilik;
2-Diktatörce davranmak;
3-Hayatta engellenmişlik duygusu;
4-Açık fikirli olmamak;
5-Direnç ve gerilim;
6-İyi ve güzeli görmeyi reddetmek;
7-Aşırı dar görüşlük.
AFİRMASYONU: 
DÜŞÜNCE VE DUYGULARIMDA ESNEK OLMAYI SEÇİYORUM

DAMARLARIN TIKANMASI (KOLESTEROL)
1-Mutluluk kanalların tıkanması;
2-Mutluluk almaktan korkmak;
3-"Mutlu olmak hakkım değil" inancı;
4-Kendine hazzı yadsımak.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMDAN HAZ ALMAYI SEÇİYORUM. YAŞAM SEVİNCİ DAMARLARIMDA ÖZGÜRCE DOLAŞIYOR

DELİLİK, CİNNET (PSİKİYATRİK HASTALIK)
1-Aileden kaçış;
2-Geri çekilme, hayal kurma;
3-Yaşamdan şiddetli kopuş;
4-Hayattan zor gücüyle ayrılış.
AFİRMASYONU: 
BU ZİHİN KENDİ GERÇEK KİMLİĞİNİ BİLİYOR VE O EVRENSEL AKLIN YARATICI BİR İFADESİDİR

DEMENTİA (UNUTKANLIK)
1-Dünyayı olduğu haliyle kabullenmeyi onunla ilişki kurmayı reddetme;
2-Umutsuzluk ve öfke.
AFİRMASYONU: 
KENDİ KUSURSUZ YERİMDEYİM VE HER ZAMAN GÜVENLİK İÇİNDEYİM

DENGE BOZUKLUĞU
1-Dağınık düşünme biçimi;
2-Düşüncelerini bir merkezde toplayamama.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ GÜVEN İÇİNDE BİR MERKEZDE TOPLUYORUM VE HAYATIMIN MÜKEMMEL OLDUĞUNU KABUL EDİYORUM

DEPRESYON
1-Sahip olma hakkına sahip olmadığını hissetmemekten dolayı kaynaklanan öfke;
2-Çaresizlik;
3-Değersizlik ve Yetersizlik duygusu;
4-İşe yaramazlık duygusu;
5-Umutsuzluk/Karamsarlık duygusu;
6-Güneş ışığından yoksun kalmak;
7-Yakınlarını cezalandırma arzusu ve onların sevgilerini test etme ihtiyacı.
AFİRMASYONU: KENDİMİ SEVİYORUM. DEĞERLİYİM, UMUTLUYUM, GÜÇLÜYÜM. YAŞAYACAĞIM VE YAPACAĞIM ÇOK ŞEY VAR

DERİ (CİLT) RAHATSIZLIKLARI
1-Bireyselliğimizi temsil eder;
2-Bireyselliğimizin tehtit edildiğini hissetmemiz;
3-Endişe, korku;
4-Başkalarının üzerimizde güce sahip olduklarını hissetmemiz;
5-Eski, gömülmüş karışıklık;
6-EPİDERMİS(ÜST DERİ-Kellik, Vitiligo, Dermatit, Egzema, Gül hastalığı, Kurdeşen, Lupus, Herpes, Sedef, Siğiller, Bazalioma, Skleroderma)- Ayrılık, Kayıp, Ölüm, Boşanma, Kaybetmekten korkma;
7-DERMİS(ALT DERİ- Melanoma, Deri tüberkolozu, Kaposi sarkoma, Çıban, Kıl kökü kisti, Akne, Zona, Tırnak mantarı, Ayak mantarı)- Saldırı, Çirkinleşme, Kirlenme, Kirletilmiş hissetme.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ NEŞE VE HUZUR DÜŞÜNCELERİYLE, SEVGİYLE KORUYORUM. ŞU ANDA ÖZGÜRÜM

DERİDE İĞNELENME, SIZLAMA VEYA ÜRPERME (DUYARLILIK BOZUKLUKLARI)
1-Sevgiyi ve ilgiyi kısıtlama, göstermeme;
2-Zihnen cansızlaşma.
AFİRMASYONU: 
DUYGULARIMI VE SEVGİMİ PAYLAŞIYORUM. HERKESİN İÇİNDEKİ SEVGİYE KARŞILIK VERİYORUM

DERİDE İLTİHAP (YILANCIK)
1-Başkalarının yaşamına karışmasına izin vermek;
2-Kendini yeterince temiz iyi hissetmemek.
AFİRMASYONU: 
ÜSTÜMDE HİÇ KİMSENİN, HİÇBİR ŞEYİN BASKISI YOK. ÖZGÜRÜM

DERİ SERTLEŞMESİ (YAŞLILARDA)
1-Kendini hayattan koruma;
2-Orada olma ve kendine iyi bakabilme konusunda kendine güvenmeme.
AFİRMASYONU: 
GEVŞİYOR VE RAHATLIYORUM, ÇÜNKÜ ARTIK EMİN ELLERDE OLDUĞUMU BİLİYORUM

DERİ VEREMİ (ERİTEM)
1-Vazgeçme, pes etme;
2-Kendini savunmak, hakkını talep etmektense ölmeyi yeğleme;
3-Öfke ve cezalandırma.
AFİRMASYONU: 
KENDİ GÜCÜME SAHİP ÇIKIYORUM. KENDİMİ RAHAT İFADE EDİYORUM

DEVASIZ HASTALIK
1-Bu aşamada artık dış vasıtalarla tedavi edilemez;
2-İyileşmek için içe yönelmeliyiz;
3-Bu hastalık hiçlikten geldi ve yine hiçliğe geri dönecektir.
AFİRMASYONU: 
MUCİZELER HER GÜN OLUR. BU HASTALIĞI YARATAN DÜŞÜNCE KALIBINI YOK ETMEK İÇİN İÇİME YÖNELİYOR VE ARTIK TANRISAL BİR ŞİFAYI KABUL EDİYORUM.

DIŞ GEBELİK VE ÇOCUK DÜŞÜRMEK
1-Geleceğin getirdiklerinden korkmak;
2-Zamanlamanın "yanlış" olduğundan korkmak;
3-Bebeğin sorumluluğunu üstlenmekten korkmak;
2-Eşten çocuk doğurmak istememek;
5-Çocuğun cinsiyetini kabul etmemek (bilinçaltı seçim);
6-Çocuk istiyormuş gibi görünüp aslında istememek.
AFİRMASYONU: 
ANNE OLMAYI DERİN BİR SEVGİ VE SORUMLULUKLA KABUL EDİYORUM

DIŞKIYI KONTROL EDEMEME
1-Duyguların patlaması;
2-Duyguların yıllarca kontrol edilmesi.
AFİRMASYONU: 
DUYGULARIMI HİSSETMENİN VE İFADE ETMENİN BİR ZARARI YOK

DIŞ KULAK İLTİHABI
1-Duyduklarınızdan fazla rahatsız olmak;
2-Bazı insanların varlığına alerji duymak.
AFİRMASYONU: 
ANLAYIŞLA DİNLEMEYİ SEÇİYORUM


DİL SORUNLARI
1-Gerçeği söylememek;
2-Hayatın zevklerini neşeyle tatma yeteneğini temsil eder.
AFİRMASYONU: GERÇEK BENİ ÖZGÜR KILIYOR. DÜŞÜNCE VE DUYGULARIMI ÖZGÜRCE İFADE EDİYORUM

DİRSEK SORUNLARI
1-Yön değiştirme ve yeni deneyimleri kabul edememek;
2-Başarıya direnç göstermek;
3-Odak noktasını değiştirememek.
AFİRMASYONU: YENİLİKLERE AÇIĞIM VE KENDİME GÜVENİYORUM. KAZANSAM DA KAYBETSEM DE BEN YİNE BENİM. KAZANMAYA LAYIĞIM

DİSK KAYMASI
1-Hayattaki kararsızlık;
2-Yaşamda hiçbir desteğinin olmadığını hissetmek.
AFİRMASYONU: 
AZİMLE VE KARARLILIKLA YOLUMDA DEVAM EDİYORUM

DİŞ ETİ İLTİHABI (PİYORE)
1-Bir türlü karar verememe yüzünden öfke duyma;
2-Kararsızlık;
3-Karakter zayıflığı;
4-Renksiz insanlar.
AFİRMASYONU: 
ALDIĞIM KARARLAR BENİM İÇİN DAİMA KUSURSUZDURLAR

DİŞ GICIRDATMAK
1-İfade edilmemiş kızgınlık;
2-Huzur bozulmaması adına susma zorunda kalmak;
3-Huzursuzluk;
4-Tıkanmış sorunlar karşısında çözümsüz hissetmek.
AFİRMASYONU: 
SAKİN, GÜÇLÜ VE YARATICIYIM

DİŞ ÇÜRÜMESİ
1-Verdiği kararları uygulamakta başarısız hissetmek;
2-Verdiği kararlara içinden güvenmek ama uygulamada cesaretsizlik.
AFİRMASYONU: 
KENDİ SEÇİMLERİMİ CESARETLE HAYATA GEÇİRİYORUM

DİŞ KÖKÜ SORUNLARI
1-Kendi kararlarını başkalarının istekleri uğruna ertelemek;
2-İçsel güç ve arzular ile dış baskıların çatışması.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN SORUMLULUĞUNU ALDIĞIM ÖLÇÜDE GÜÇLENİYOR VE ÖZGÜRLEŞİYORUM

DİŞ ETİ KANAMALARI
1-Yaşamdan alınan kararlardan haz duymamak;
2-Seçimlerin arkasında duramamak.
AFİRMASYONU: 
KARARLARIMI ÖZGÜRCE VEREBİLME GÜCÜNE SAHİBİM

DİŞ ETİ SORUNLARI
1-Verdiği kararları sürdürememe;
2-Kararsızlık.
AFİRMASYONU: VERDİĞİM KARARLARI SÜRDÜRÜP TAMAMLIYORUM VE KENDİMİ SEVGİYLE DESTEKLİYORUM

DİŞ ÇARPIKLIĞI
1-Anne ve babayı hayal kırıklığına uğratma korkusu;
2-Onların beklentileriyle kendi arzularının uyuşmaması.
AFİRMASYONU: 
HATA YAPMA ÖZGÜRLÜĞÜNE SAHİBİM. YAŞAM MİSYONUM VE VİZYONUM DOĞRULTUSUNDA ADIM ATIYORUM

DİŞ TAŞI
1-Kendi yaratıcı vizyonuna uygun yaşayamamak;
2-Karar verememekten dolayı uzun zamandır devam eden stres.
AFİRMASYONU: 
KENDİ SEÇİMLERİ CESARETLE HAYATA GEÇİRİYORUM. ALDIĞIM RİSKLERİN BEDELİNİ DE ÖDÜLÜNÜ DE KABUL EDİYORUM

DİŞ APSESİ
1-İntikam alma isteği;
2-İncinmiş duyguları yok saymaya çalışmak.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN SORUMLULUĞUNU ALDIĞIM ÖLÇÜDE GÜÇLENİYOR VE ÖZGÜRLEŞİYORUM. KENDİ SEÇİMLERİMİ CESARETLE HAYATA GEÇİRİYORUM

DİŞ RAHATSIZLIKLARI (KÖK KANALI)
1-Uzun süren kararsızlık;
2-Fikirleri analiz edip kararlar verme konusunda yetersizlik;
3-Artık hiçbir şeyden destek alamama;
4-Kök inançların yıkıma uğraması.
AFİRMASYONU: 
KARARLARIMI DOĞRU PRENSİPLERE DAYANARAK VERİRİM VE HAYATIMDA YALNIZCA DOĞRU EYLEMİN GERÇEKLEŞTİĞİNİ BİLEREK GÜVENLE BEKLERİM

DİŞ (YİRMİ YAŞ DİŞİNİN ÇENE KEMİĞİNE KAYMASI
1-Sağlam bir temel yaratmak için kendinize zihinsel boşluk, alan tanımamanız.
AFİRMASYONU: 
BİLİNCİMİ HAYATIN YAYILIP GENİŞLEMESİNE AÇIYORUM

DİYABET (ŞEKER)
1-Hayattan tat almamak;
2-Kontrol etme tutkusu;
3-Hayatta duyulan hayal kırıklığı;
4-Kendini ve başkalarının acımasızca yargılamak;
5-Süregelen üzüntü;
6-"Hayatta bir şeyler kaçırdım" duygusu;
7-Olabileceklerin özlemini çekmek;
8-Denetim altına alma isteği;
9-Derin üzüntü.
10-"Keşke öyle olsaydı" düşüncesinden kaynaklanan özlem;
11-Yönetmek için büyük bir ihtiyaç duyma;
12-Derin keder;
13-"Geriye hiçbir hoşluk, tatlılık kalmadı" duygusu.
DİYABET TİP 1- Ergenliğe ve gençliğe adım atış döneminde (12-25 yaş arası)  hayata karşı umutsuzluk, kendi isteklerinizi mi ailenizin ve toplumsal beklentilerin isteklerini mi yerine getireceğinizin çelişkisi.... ve kendi hayallerinizi gerçekleştirmenin önündeki engeller.
DİYABET TİP 2- Menopoz/andropoz döneminde (40 yaş sonrası) hayattan beklediğini bulamamanın ve kendi hayallerini gerçekleştirememenin hayal kırıklığı ve sizi "kendi doğruları adına" engelleyenlere karşı duyulan yoğun öfke.

DİYABET- HİPERGLİSEMİ (YÜKSEK ŞEKER)
1-Hazları geçici şeylerde aramak ve haz "nesnelerini" istismar etmek;
2-Sorumsuzca doyumu dış dünyada aramak.
AFİRMASYONU: 
KENDİ ÖZÜMDEKİ TATLARI HAYATIMA KATMAYI SEÇİYORUM

DİYABET- HİPOGLİSEMİ (DÜŞÜK ŞEKER)
1-Yaşamdaki haz eksikliği;
2-Başkalarının sorumluluğunu yüklenmekten ve isteklerini yerine getirmekten dolayı bitkin düşmek.
AFİRMASYONU: 
HAYATTAN ZEVK ALMAYI VE KENDİME DEĞER VERMEYİ SEÇİYORUM. KENDİMİ SEVDİKÇE HAYATIM TATLANIYOR

DİYARE (İSHAL)
1-Korku;
2-Reddetme;
3-Kaçma.
AFİRMASYONU: 
BESLENME, HAZMETME VE DIŞKILAMA SİSTEMİM DÜZENLİ ÇALIŞIYOR. YAŞAMLA BARIŞ İÇİNDEYİM

DİZ PROBLEMLERİ
1-Esnek olmamak;
2-Gurur ve ego nedeniyle otoriteyi kabul edememek;
3-İnatçılık ve affedememek;
4-Ego nedeniyle kendi önüne engel koymak.
AFİRMASYONU: 
CESARETLE İLERLİYORUM, YENİLİKLERE AÇIĞIM VE KENDİMİ AFFEDİYORUM

DİZ (SOL)
1-Olaylara daha açık ve affedici yaklaşım gerekli.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDİYORUM. KENDİME VE BAŞKALARINI ANLAYIŞLA KARŞILIYORUM

DİZ (SAĞ)
1-Daha inisiyatifli davranmak gerekli.
AFİRMASYONU: 
BAŞKALARINI VE KENDİMİ AFFEDİYORUM. KENDİME VE BAŞKALARINA ANLAYIŞLA DAVRANIYORUM

DİZ KAPAĞI SORUNLARI
1-İnatçı ego ve gurur;
2-Esnek olmamak;
3-Uzlaşamama;
4-Ödün verememe.
AFİRMASYONU: 
KENDİME VE BAŞKALARINA ANLAYIŞLI DAVRANIYORUM. ESNEK BİR İNSANIM

DİZANTERİ
1-Korku ve yoğun öfke;
2-Saldırıya veya baskıya uğrama korkusu;
3-Saldırı ve baskıya uğradığını hissetmek.
AFİRMASYONU: 
SAKİNİM, GÜÇLÜYÜM VE YAŞAM ENERJİSİYLE DOLUYUM

DİZANTERİ AMİPLİ
1-İnsanların sizi yakalayacağına inanmak;
2-Onların sizi saldırmak üzere dışarıda beklediklerine inanma.
AFİRMASYONU: 
DÜNYAMIN TEK GÜCÜ VE OTORİTESİ BENİM. HUZURLUYUM

DİZANTERİ BASİLİ
1-Umutsuzluk ve yoğun baskı;
2-Zulüm.
AFİRMASYONU: 
TÜM BENLİĞİM YAŞAM, ENERJİ VE YAŞAMA SEVİNCİYLE DOLUP TAŞIYOR

DOĞUM
1-Hayat sahnesinin bu bölümüne girişi temsil eder.
AFİRMASYONU: 
BU BEBEK ŞİMDİ MUTLULUK DOLU, HARİKA BİR YENİ HAYATA BAŞLIYOR

DOĞUŞTAN GELEN SAKATLIKLAR
1-Karmik;
2-Böyle gelmeyi siz seçtiniz;
3-Ebeveynimizi ve çocuklarımızı bizler seçeriz;
4-Bitmemiş ve tamamlanmamış işler ve ilişkiler.
AFİRMASYONU: 
HER DENEYİM TEKEMÜL SÜRECİMİZ İÇİN MÜKEMMELDİR. İÇİNDE BULUNDUĞUM DURUMLA BARIŞ İÇİNDEYİM

DOLAŞIM BOZUKLUĞU(SİRKÜLASYON)
1-Duyguların olumlu şekilde ifade edilme ve hissedilme yeteneğini simgeler.
AFİRMASYONU: 
DÜNYAMIN HER BÖLÜMÜNDE SEVGİ VE HAZZI YAŞAMAYA ÖZGÜRÜM

DOYMAZ İŞTAH
1-Umutsuz dehşet;
2-Kendinden nefretin çılgın bir doldurma ve boşaltması.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN KENDİSİ TARAFINDAN SEVİLİYOR, BESLENİYOR VE DESTEKLENİYORUM

DÖLYATAĞI (RAHİM)
1-Yaratıcılığın yuvasını temsil eder.
AFİRMASYONU: 
BEN BEDENİMDE KENDİ YUVAMDAYIM

DÖLYOLU (RAHİM) İLTİHABI
1-Sevgiliye ya da eşe öfke duyma;
2-Cinsel yönden suçluluk duygusu;
3-Kendini cezalandırma.
AFİRMASYONU: 
BAŞKALARI BENİM KENDİME DUYDUĞUM SEVGİ VE TAKDİRİ YANSITIYORLAR. 
CİNSELLİĞİMDEN HOŞNUTUM

DUYARLIK BOZUKLUKLARI (DERİDE İĞNELENME, SIZLAMA VEYA ÜRPERME)
1-Sevgiyi ve ilgiyi kısıtlama, göstermeme;
2-Zihnen cansızlaşma.
AFİRMASYONU: 
DUYGULARIMI VE SEVGİMİ PAYLAŞIYORUM. HERKESİN İÇİNDEKİ SEVGİYE KARŞILIK VERİYORUM

DUDAKTAKİ UÇUKLAR
1-Sevilme ve taktir edilmemekten kaynaklanan öfke;
2-Kendinle ilgilenmeme;
3-Moral bozukluğu;
4-Karamsarlık;
5-Dile getirilmemiş şikayetler;
6-Cinsel tatminsizlik.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYORUM, TAKDİR EDİYORUM VE KENDİMLE İLGİLENİYORUM. TEK BAŞIMA YETERLİYİM 

DÜŞÜK TANSİYON (DÜŞÜK KAN BASINCI)
1-Çocukken yaşanan sevgi eksikliği;
2-Yenilgi;
3-"Ne yararı var? Nasılsa sonuçta bir şey değişmeyecek";
4-Monoton bir yaşamın bıkkınlığı ve yorgunluğu.
AFİRMASYONU: 
HER ZAMAN SEVİNÇ VE NEŞE DOLU OLAN ŞİMDİDE YAŞAMAYI SEÇİYORUM. YAŞAMIM NEŞE DOLU









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder