18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ- P

PAGET HASTALIĞI/ OSTEİDİS DEFORMANSI (KEMİK HASTALIĞI)
1-Kimsenin kendisine aldırmadığını düşünmek.
2-Kendine destek olacak hiçbir dayanağın, hiçbir kurumun kalmadığını hissetme;
3-"Kimse beni umursamıyor" inancı.
AFİRMASYONU: 
YAŞAM BENİ SEVİYOR VE BANA İLGİ GÖSTERİYOR,  HAYATIN BENİ OLAĞANÜSTÜ VE GÖRKEMLİ BİR ŞEKİLDE DESTEKLEDİĞİMİ BİLİYORUM

PAMUKÇUK
1-Yanlış kararlar verdiği için kendine öfkelenme;
2-İfade edilmesi engellenen çirkin sözcükler;
3-Suçlama.
AFİRMASYONU: 
DEĞİŞTİRMEKTE ÖZGÜR OLDUĞUMU BİLEREK, VERDİĞİM KARARLARI SEVGİYLE KABUL EDİYORUM

PANİK ATAK
1-Çocukluğa ait bastırılmış korkuların daha sonraki bir korkuyla tetiklenerek korku yumağına dönüşmesi;
2-Ölüm korkusu;
3-Nefes alamama korkusu;
4-Kontrolsüz bayılma korkusu;
5-Kalp krizi korkusu.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN NEFESİNİ DERİN DERİN İÇİME ÇEKİYORUM. HAYATI SEVİYORUM

PANKREAS
1-Düşük öz saygı;
2-Kahkahayı bastırmak;
3-Ego'nun sağlıksız ifadesi;
4-Kendini ve başkalarının haz hissetmesine de izin vermemek;
5-Yaşam tadını simgeler.
AFİRMSYONU: 
HAYATIN GÜZELLİKLERİNİ GÖRÜYOR VE KEYİF ALIYORUM

PANKREAS İLTİHABI
1-Reddetme;
2-Haya tatlılığını yitirmiş döründüğü için öfke ve düş kırıklığı hissetme.
AFİRMASYONU: 
TEK BAŞIMA HAYATIMDA TATLILIK VE NEŞE YARATIYORUM

PARALİZ (FELÇ)
1-Hayatta ileriye gitmeme isteği, gidememek;
2-Sorumluluktan kaçmak;
3-Hayata direnç göstermek;
4-Korku. Dehşet;
5-Anlamsız düşünceler;
6-Tıkanıp kalmak.
AFİRMASYONU: 
HAYAT YOLCULUĞUMUN SORUMLULUĞUNU ÜSTLENEREK ÖZGÜRLEŞİYORUM. KENDİMİ YENİLEME GÜCÜNE SAHİBİM

PARALİZ (FELÇ) KOLLAR
1-SOL KOL FELÇİ- Almakta zorlanmak, dişi yön;
2-SAĞ KOL FELÇİ- Vermekte zorlanmak, erkek yön.
AFİRMASYONU:  
ALMAK DA VERMEK DE BENİM İÇİN ÇOK KOLAY

PARAPLEJİ (İKİ BACAĞIN TUTMAMASI)
1-Hayatı derinden reddetmek;
2-Bedenin ve ruhun ihtiyaçlarına saygı duymamaktan dolayı bedenin grev yapması;
3-Ekstrem direnç, tümüyle vazgeçmek.
AFİRMASYONU: 
HAYATI DERİNDEN KABUL EDİYORUM VE KENDİMİ AKIŞA BIRAKIYORUM

PARAZİTLER
1-Gücünü başkalarına teslim etme, onların iradeyi ele geçirmelerine izin verme.
AFİRMASYONU: 
GÜCÜMÜ SEVGİYLE GERİ ALIYOR VE TÜM OLUMSUZLUKLARDAN KURTULUYORUM

PARKİNSON
1-Korku ve yoğun bir biçimde herkesi, her şeyi kontrol altında tutma arzusu;
2-Tam kontrol arzusu;
3-Birisine seninle ilgilenmeye zorlayarak cezalandırmak.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN DOĞAL AKIŞINI KABUL EDİYORUM VE HER ŞEY OLDUĞU GİBİ MÜKEMMEL

PARMAKLAR
1-Hayatın ayrıntılarını temsil ederler. 
2-Hangi parmakta bir sorun baş gösterirse, o parmağın temsil ettiği konuda rahatlayıp, kendinizi serbest bırakmanız iyi olur.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN AYRINTILARIYLA BARIŞ VE HUZUR İÇİNDEYİM

PARMAKLAR (EL)
1-BAŞPARMAK- Endişe, depresyon, nefret ve suçluluk duygusu;
2-İŞARET PARMAĞI- Korku ve içerlemek;
3-ORTA PARMAK- Kızgınlık ve cinsel sorunlarla baş edememek;
4-YÜZÜK PARMAK- Yas tutamamak ve kendi hayatın akışına bırakamamak;
5-SERÇE PARMAK- İmaj korumak.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN İNİSİYATİFİNİ ELLERİME ALIYORUM

PARMAKLAR (AYAK)
1-BAŞPARMAK- Gurur incinmesi ile kabul edemediğin ama acilen özfarkındalık gerektiren bir duygu/durum;
2-İKİNCİ PARMAK- Korku, endişe ve umutsuzluk;
3-ORTA PARMAK- Karşı cinsle yaşanan sorunlarda duyguları ifade etmemek, tepkisizlik. Tükenmişlik;
4-DÖRDÜNCÜ PARMAK- İnatçılık, içe atılmış kin ve öfke;
5-KÜÇÜK PARMAK- Sevgi ve gurur çelişkisinin yarattığı mutsuzluk, ego ve ben çatışması.
AFİRMASYONU: 
OLUMLU DÜŞÜNÜYORUM, KENDİME GÜVENİYORUM VE CESARETLİ ADIMLAR ATIYORUM

PEPTİK ÜLSER
1-Korku;
2-İyi ve yeterli olmama inancı;
3-Başkalarını memnun etme telaşı ve kaygısı.
AFİRMASYONU: 
KENDİMLE BARIŞIĞIM, BEN HARİKA BİR İNSANIM

PİYORE (DİŞ ETİ İLTİHABI)
1-Bir türlü karar verememe yüzünden öfke duyma;
2-Kararsızlık;
3-Karakter zayıflığı;
4-Renksiz insanlar.
AFİRMASYONU: 
ALDIĞIM KARARLAR BENİM İÇİN DAİMA KUSURSUZDURLAR

PROSİASİS (SEDEF HASTALIĞI)
1-İncinmekten korkmak;
2-Kişisel duyguların sorumluluğunu üstlenmeyi reddetmek.
3-İnsanlardan korunma ihtiyacı;
4-Başkalarını kendinden uzak tutarak cezalandırma isteği;
5-Kendi duygularını uyuşturma;
6-Duyguların sorumluluğunu kabullenmeyi reddetme.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMDAKİ EN İYİ ŞEYLERİ HAK EDİYOR VE KABUL EDİYORUM, KENDİMİ BAŞKA İNSANLARA AÇIYORUM

PROSTAT KANSERİ
1-Sınırlanmanın yarattığı bastırılmış kızgınlık;
2-Erkekliği zayıf düşüren zihinsel korkular;
3-Vazgeçme;
4-Cinsel baskı ve suçluluk duygusu;
5-Yaşlanmaya inanma.
AFİRMASYONU: 
ERKEKLİĞİMİ KABUL EDİYOR VE ERKEK OLMAYI SEVİYORUM

PROSTAT SORUNLARI
1-Erkekliği zayıf düşüren zihinsel korkular;
2-Vazgeçme;
3-Cinsel baskı ve suçluluk duygusu;
4-Yaşlanmaya inanma.
AFİRMASYONU: 
ERKEKLİĞİMİN TADINI ÇIKARTIYORUM

PSİKİYATRİK HASTALIK (DELİLİK, CİNNET)
1-Aileden kaçış;
2-Geri çekilme, hayal kurma;
3-Yaşamdan şiddetli kopuş;
4-Hayattan zor gücüyle ayrılış.
AFİRMASYONU: BU ZİHİN KENDİ GERÇEK KİMLİĞİNİ BİLİYOR VE O EVRENSEL AKLIN YARATICI BİR İFADESİDİR

PUBİS KEMİĞİ
1-Cinsel organların korunmasını simgeler.
AFİRMASYONU: 
CİNSELLİĞİM GÜVENDE


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder