18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ- Y

YANMALAR (BEDEN ISISININ YÜKSELMESİ)
1-Yakıcı öfke;
2-Öfkeyle için için yanma.
AFİRMASYONU: 
KENDİ İÇİMDE VE ÇEVREMDE SADECE BARIŞ VE UYUM YARATIYORUM

YARALANMALAR
1-Kendine duyduğu kızgınlıktan dolayı acı çekerek kendini cezalandırmak;
2-Kendini suçlu hissetme;
3-Suçluluk ve cezalandırılma arzusu.
AFİRMASYONU: 
HATA YAPSAM DA DEĞERLİYİM

YAŞLILIK
1-Çocukluğun güven dolu olduğu sanılan dünyasına geri dönmek;
2-İlgi ve bakım istemek;
3-Etrafındakileri bir şekilde denetleme isteği;
4-Kaçış.
AFİRMASYONU: 
KORUNUYOR, GÜVENDEYİM VE HUZURLUYUM


YAŞLILIK SORUNLARI
1-Toplumsal inançlar;
2-Eski tarz düşünme;
3-İnsanın kendisi olmaktan korkması;
4-Şimdi'nin reddedilmesi.
AFİRMASYONU: 
HER YAŞTA KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM

YATAK ISLATMAK (UYKUDA İDRAR KAÇIRMA)
1-Ebeveynden korkmak (genellikle baba, bazen anne);
2-Bilinç dışı kızgınlık;
3-Çocukluğa dönme arzusu;
4-İlgiyi ve sevgiyi kaybetme korkusu.
AFİRMASYONU: 
BU ÇOCUĞA SEVGİ, ŞEFKAT VE ANLAYIŞLA BAKILDI. HER ŞEY YOLUNDA

YİRMİ YAŞ DİŞİN ÇENE KEMİĞİNE KAYMASI
1-Sağlam bir temel yaratmak için kendinize zihinsel boşluk, alan tanımamanız.
AFİRMASYONU: 
BİLİNCİMİ HAYATIN YAYILIP GENİŞLEMESİNE AÇIYORUM

YORGUNLUK, BİTKİNLİK, TÜKENMİŞLİK (FİBROMİYALJİ)
1-Gerçekleşmeyen arzuların yarattığı hayal kırıklığı;
2-Hayat koşullarına duyulan alerji;
3-İstemediğin bir hayatı yaşamaya mahküm olduğunu hissetmenin umutsuzluğu;
4-Sevmediğin bir işte çalışmak;
5-Kendini önemsiz hissetmek.
6-Direnme, can sıkıntısı;
7-İnsanın yaptığı işi sevmemesi.
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİYİM. HAYATI KENDİ SEÇİMLERİME GÖRE YAŞIYORUM. BİLDİĞİMİN EN İYİSİNE GÖRE DAVRANIYORUM, HAYAT BANA COŞKU VERİYOR, İSTEK VE ENERJİ DOLUYUM

YILANCIK (DERİDE İLTİHAP)
1-Başkalarının yaşamına karışmasına izin vermek;
2-Kendini yeterince temiz iyi hissetmemek.
AFİRMASYONU: 
ÜSTÜMDE HİÇ KİMSENİN, HİÇBİR ŞEYİN BASKISI YOK. ÖZGÜRÜM

YUMRULAR (NODÜLLER)
1-Meslek konusunda kırgınlık;
2-Ego'nun mesleki konuda (kariyerle ilgili olarak) içerlemesi;
3-Düş kırıklığına uğraması, yaralanması ve incinmiş ego.
AFİRMASYONU: 
ARTIK TÜM BAŞARILARIN BENİM OLMASINA İZİN VERİYORUM,  ZİHNİMDEN, BU ERTELEMEYE NEDEN OLAN DÜŞÜNCE KALIBINI ATIYOR  VE ARTIK BAŞARININ BENİM OLMASINA İZİN VERİYORUM

YUMURTALIK PROBLEMLERİ
1-Yalnızlık duygusu;
2-Sevilme ve saygı görme arzusu;
3-Cinsel rolde kendini yetersiz hissetmek;
4-Yaratıcılığı temsil eder.
AFİRMASYONU: 
YARATICI VE ÜRETKENİM

YUVARLAK OMUZLAR
1-Yaşamın tüm yükünü taşımak;
2-Çaresiz ve umutsuzluk duygusu.
AFİRMASYONU: 
KENDİ AYAKLARIMIN ÜZERİNDE DURABİLİYOR VE YAŞAMIM HER GÜN DAHA İYİ OLUYOR

YÜKSEK TANSİYON (YÜKSEK KAN BASINCI)
1-Uzun zamandan beri çözülemeyen duygusal sorunlar;
2-Stres fazlalığı.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ HUZUR İÇİNDE ÖZGÜRLEŞTİRİYORUM. HUZURLUYUM

YÜKSEK ŞEKER (DİYABET- HİPERGLİSEMİ)
1-Hazları geçici şeylerde aramak ve haz "nesnelerini" istismar etmek;
2-Sorumsuzca doyumu dış dünyada aramak.
AFİRMASYONU: 
KENDİ ÖZÜMDEKİ TATLARI HAYATIMA KATMAYI SEÇİYORUM

YÜZ
1-Dünyaya gösterdiğimiz şeyi temsil eder.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ OLDUĞUM GİBİ İFADE EDİYORUM

YÜZ FELCİ
1-Öfke üzerinde aşırı kontrol;
2-Duygularını ifade etme konusunda isteksizlik.
AFİRMASYONU: 
DUYGULARIMI İFADE ETMEM BENİM İÇİN İYİ VE GÜVENLİ BİR ŞEYDİR

YÜZDEKİ SARKIK ÇİZGİLER
1-Yüzdeki sarkık çizgiler zihindeki tıkanık düşüncelerden kaynaklanır;
2-Yaşamdan bıkma.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMA SEVİNCİMİ İFADE EDİYORUM VE HER GÜNÜN HER ANIN TADINI ÇIKARIYORUM

YÜZEYSEL DAMARLARDA PIHTI (FLEBİT)
1-Öfke ve düş kırıklığı;
2-Hayatındaki sınırlamalar, yoksunluklar ve mutsuzluk için başkalarını suçlama.
AFİRMASYONU: 
NEŞE İÇİMDE ÖZGÜRCE DOLAŞIYOR VE BEN HAYATLA BARIŞ HALİNDEYİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder