18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ- R

RAHİM (DÖLYATAĞI)
1-Yaratıcılığın yuvasını temsil eder.
AFİRMASYONU: 
BEN BEDENİMDE KENDİ YUVAMDAYIM, BEDENİMLE BARIŞIĞIM

RAHİM (DÖLYOLU) İLTİHABI
1-Sevgiliye ya da eşe öfke duyma;
2-Cinsel yönden suçluluk duygusu;
3-Kendini cezalandırma.
AFİRMASYONU: 
BAŞKALARI BENİM KENDİME DUYDUĞUM SEVGİ VE TAKDİRİ YANSITIYORLAR. CİNSELLİĞİMDEN HOŞNUTUM

RAŞİTİZM (ÇOCUKLARDA KEMİK HASTALIĞI)
1-Duygusal beslenme eksikliği;
2-Sevgi ve güven yoksunluğu.
AFİRMASYONU: 
GÜVENDEYİM VE EVRENİN SEVGİSİYLE BESLENİYORUM

ROMATİZMA
1-İnsanlar bana haksızlık yapıyor;
2-Bütün kötü şeyler beni buluyor;
3-Vah zavallı ben;
4-Kendini kurban hissetmek;
5-Kronikleşmiş acı;
6-Sevgi eksikliği;
7-Gücenme ve içerleme.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMDAKİ GÜZELLİKLER İÇİN ŞÜKRAN DUYUYORUM

ROMATİZMAL ARTRİT
1-Kendine çelişkili mesajlar vermek;
2-Yaşamın değişimlerine ayak uyduramamak;
3-Kendine yetemediğini hissetmek;
4-Kendini yararsız ve amaçsız hissetmek;
5-Otoriteyi derinden eleştirmek;
6-Kendini çok rahatsız edilmiş hissetmek.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN ZENGİNLİKLERİNE AÇIĞIM

REFLÜ
1-Hazmedilemeyen davranışlar;
2-Yalan söylemekten suçluluk duymak;
3-Stres ve endişe.
AFİRMASYONU: 
DÜŞÜNCE DUYGU VE DAVRANIŞLARIMDA TUTARLIYI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder