18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-F

FARANJİT
1-Suçlama ve mazeretlerine kendinin bile inanamaması;
2-Olanı kabul edememek;
3-Söylemek istediklerini içinde tutmak;
4-"Hayır" diyememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİ GERÇEĞİMİ KABUL EDİYORUM- SUÇLAMA VE MAZERETLERDEN ÖZGÜRÜM- KENDİME DEĞER VERİYORUM- OLANI KABUL EDİYOR VE İÇİNDEKİ DERSİ KAZANCIM OLARAK KENDİME KATIYORUM

FELÇ (PARALİZ)
1-Hayatta ileriye gitmeme isteği, gidememek;
2-Sorumluluktan kaçmak;
3-Hayata direnç göstermek;
4-Korku. Dehşet;
5-Anlamsız düşünceler;
6-Tıkanıp kalmak.
AFİRMASYONU: 
HAYAT YOLCULUĞUMUN SORUMLULUĞUNU ÜSTLENEREK ÖZGÜRLEŞİYORUM. KENDİMİ YENİLEME GÜCÜNE SAHİBİM

FELÇ (PARALİZ) KOLLAR
1-SOL KOL FELÇİ- Almakta zorlanmak, dişi yön;
2-SAĞ KOL FELÇİ- Vermekte zorlanmak, erkek yön.
AFİRMASYONU:  
ALMAK DA VERMEK DE BENİM İÇİN ÇOK KOLAY

FITIK (HERNİA)
1-Uyumsuz ilişkiler içinde aşırı zorlanma;
2-Aşırı sorumluluk taşıdığını hissetme;
3-Kopmuş, uyumu bozulmuş ilişkiler;
4-Yanlış yaratıcı ifade.
AFİRMASYONU: 
KENDİM OLMAYI SEÇİYORUM. BENİ KISITLAYAN ORTAMLARDAN VE SORUMLULUKLARDAN ÖZGÜRLEŞMEYİ SEÇİYORUM.

FİBROMİYALJİ (YORGUNLUK, TÜKENMİŞLİK, BİTKİNLİK)
1-Gerçekleşmeyen arzuların yarattığı hayal kırıklığı;
2-Hayat koşullarına duyulan alerji;
3-İstemediğin bir hayatı yaşamaya mahküm olduğunu hissetmenin umutsuzluğu;
4-Sevmediğin bir işte çalışmak;
5-Kendini önemsiz hissetmek.
6-Direnme, can sıkıntısı;
7-İnsanın yaptığı işi sevmemesi;
8-Değersizlik;
9-Suçluluk ve Başarısızlık. 
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİYİM. HAYATI KENDİ SEÇİMLERİME GÖRE YAŞIYORUM. BİLDİĞİMİN EN İYİSİNE GÖRE DAVRANIYORUM, HAYAT BANA COŞKU VERİYOR, İSTEK VE ENERJİ DOLUYUM

FLEBİT (YÜZEYSEL DAMARLARDA PIHTI)
1-Öfke ve düş kırıklığı;
2-Hayatındaki sınırlamalar, yoksunluklar ve mutsuzluk için başkalarını suçlama.
AFİRMASYONU: 
NEŞE İÇİMDE ÖZGÜRCE DOLAŞIYOR VE BEN HAYATLA BARIŞ HALİNDEYİM

FİSTÜL (ANÜSTE AKINTILI ŞİŞLİK)
1-Korku;
2-Serbest bırakma, koyuverme sürecinde bir tıkanma.
AFİRMASYONU: 
GÜVENLİK İÇİNDEYİM. YAŞAM SÜRECİNE BÜTÜNÜYLE GÜVENİYORUM

FİBROİD TÜMOR VE KİSTLER
1-Eşe karşı duyulan yoğun kırgınlık ve bu kırgınlıkla beslenmek;
2-Kadınlık egosuna darbe yemek.
AFİRMASYONU: 
BU DENEYİMİ BANA YAŞATAN DÜŞÜNCE KALIBINDAN UZAKLAŞIYORUM. YAŞAMIMDA SADECE İYİLİKLERİ OLUŞTURUYORUM

FOBİLER
1-Yalnızlık korkusu;
2-Hayatın belirsizliklerinden korkmak;
3-Spesifik bir şeye duyulan panik boyutunda korku.
AFİRMASYONU: 
SAKİNİM VE GÜVENDEYİM. SAKİNİM VE GÜVENDEYİM. SAKİNİM VE GÜVENDEYİM

FONGÜS
1-Katı ve asla değişmez inançlar;
2-Geçmişten kurtulmayı reddetme;
3-Geçmişin şimdiki zamanı yönetmesine izin vermek.
AFİRMASYONU: 
ŞİMDİKİ ZAMANDA NEŞEYLE VE ÖZGÜRCE YAŞIYORUM

FONGÜS ENFEKSİYONU
1-Kişisel gereksinimleri yadsımak;
2-Kendini desteklememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ NEŞEYLE VE SEVGİYLE DESTEKLEMEYİ SEÇİYORUM

FRENGİ (SİFİLİZ, CİNSEL YOLLA BULAŞAN HASTALIK)
1-Cinsel suçluluk duygusu;
2-Kişisel güçten ve etkiden vazgeçmek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ OLDUĞUM GİBİ BEĞENİYOR VE ONAYLIYORUM

FRİJİT (CİNSEL SOĞUKLUK)
1-Korku;
2-Zevki yadsıma, reddetme;
3-Cinsel ilişkinin kötü bir şey olduğuna inanma;
4-Duyarsız eş ya da sevgililer;
5-Babadan korkma.
AFİRMASYONU: 
BİR KADIN OLDUĞUM İÇİN SEVİNİYORUM. KENDİ BEDENİMİ SEVİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder