18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-N

NARKOLEPSİ (UYKU HASTALIĞI)
1-İnsanlarla ve dünyayla bağlantı kuramamak;
2-Her şeyden uzaklaşma duygusu;
3-Aşırı korku;
4-Başa çıkamamak;
5-Kaçıp kurtulmak isteme;
6-Burada olmak istememe.
AFİRMASYONU: 
BEN HER ZAMAN KORUNUYORUM VE GÜVENDEYİM, TANRISAL BİLGELİĞİ VE REHBERLİĞİ BENİ HER ZAMAN KORUDUĞUNA GÜVENİYORUM

NASIRLAR
1-Yeni bilgilere açık olmamak;
2-Hayatla uyumsuzluk;
3-Tek düze yaşam;
4-Katılaşmış kavramlar ve fikirler;
5-Katılaşmış korku;
6-Geçmişin acı dolu anılarından bir türlü kurtulamamak.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞTEN KURTULUYOR VE ÖZGÜRCE GELECEĞE DOĞRU ADIMLAR ATIYORUM

NEFES DARLIĞI
1-Aşırı stres ve yalnızlık duygusu;
2-Uzun süren kararsızlık;
3-Bir şeyleri gizlemenin suçluluk duygusu;
4-Bir şeylerden korkma;
5-Yaptığın ya da yapmadığın bir şeyden dolayı mutsuz olmak.
AFİRMASYONU: 
HATA YAPSAM DA DEĞERLİYİM. DÜRÜST VE HUZURLU BİR YAŞAM SÜRÜYORUM. HAYATIN NEFESİNİ İÇİME DOLDURUYORUM

NEFES KOKMASI
1-Kıskançlık ve nefret dolu olmak;
2-Kendinden hoşlanmamak;
3-Deneyimlerin unutulması.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ SEVGİYLE BIRAKIYORUM, YALNIZCA SEVGİYİ DİLE GETİRMEYİ SEÇİYORUM

NEFRİT (BRİGHT HASTALIĞI)
1-Kendini hiçbir şeyi doğru dürüst yapamayan ve yeterince iyi olmayan bir çocuk gibi hissetme;
2-Bir başarısızlık;
3-Kayıp;
4-Düş kırıklığı ve başarısızlığa aşırı tepki duyma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM. HER ZAMAN YETERLİ BİR İNSANIM

NEVRALJİ (SİNİR AĞRISI)
1-Suçu cezalandırmak;
2-İletişim konusunda şiddetli ıstırap duyma ve kendine eziyet etme.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ BAĞIŞLIYORUM. SEVGİYLE İLETİŞİM KURUYORUM

NEZLE
1-Aynı anda çok fazla şeyin olup bitmesi;
2-Zihinsel karmaşa, düzensizlik;
3-Küçük incinmeler;
4-"Her kış nezle olurum" inançları.
AFİRMASYONU: 
ZİHNİMİN GEVŞEYİP RAHATLAMASINA İZİN VERİYORUM. HER ŞEY YOLUNDA


NODÜLLER (YUMRULAR)
1-Meslek konusunda kırgınlık;
2-Ego'nun mesleki konuda (kariyerle ilgili olarak) içerlemesi;
3-Düş kırıklığına uğraması, yaralanması ve incinmiş ego.
AFİRMASYONU: 
ARTIK TÜM BAŞARILARIN BENİM OLMASINA İZİN VERİYORUM,  ZİHNİMDEN, BU ERTELEMEYE NEDEN OLAN DÜŞÜNCE KALIBINI ATIYOR  VE ARTIK BAŞARININ BENİM OLMASINA İZİN VERİYORUM

NÖBETLER
1-Aileden, kendinden ya da yaşamdan kaçış.
AFİRMASYONU: 
BEN EVRENDE KENDİ EVİMDE VE EMİN ELLERDEYİM

NÖBET TARZINDA GELEN AĞRILAR
1-Zihinsel huzursuzluk, sabırsızlık;
2-Çevreden rahatsız ve tedirgin olmak.
AFİRMASYONU: 
BU ÇOCUK SADECE SEVGİ VE SEVGİ DOLU DÜŞÜNCELERE TEPKİ GÖSTERİR. HER ŞEY HUZUR İÇİNDE

NEFRİT (BÖBREK İLTİHABI)
1-Hayal kırıklığına duyulan aşırı tepki;
2-Başarısızlık duygusu;
3-Hayatın adil olmamasına duyulan öfke.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIMDA OLMASI GEREKEN ŞEYLER OLUYOR. KENDİMİ GEÇMİŞTEN KURTARIYOR VE GELECEĞE, YENİLİKLERE AÇIYORUM.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder