18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-C- Ç

CİLT SORUNLARI
1-Dokunulma açlığı;
2-Derin bastırılmış korkuların ve duygusal yaralanmaların dışa vurumu;
3-Korunmasız hissetmek;
4-Güvensizlik;
5-Yakın ilişkilerden yoksun hissetmek;
6-Sıkıntılı olmak;
7-Uzun süren rahatsızlık duygusu;
8-Eleştirilmeye duyulan tepki.
AFİRMASYONU: 
KENDİME GÜVEN DOLU, SEVECEN BİR DÜNYA YARATIYORUM. KENDİMLE DOST OLMAYI SEÇİYORUM

CİLT (DERİ) RAHATSIZLIKLARI
1-Bireyselliğimizi temsil eder;
2-Bireyselliğimizin tehtit edildiğini hissetmemiz;
3-Endişe, korku;
4-Başkalarının üzerimizde güce sahip olduklarını hissetmemiz;
5-Eski, gömülmüş karışıklık.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ NEŞE VE HUZUR DÜŞÜNCELERİYLE, SEVGİYLE KORUYORUM. ŞU ANDA ÖZGÜRÜM

CİLTTEKİ BEYAZ BAŞLI KÜÇÜK YAĞ BİRİKİNTİLER
1-Çirkinliği gizleme.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ GÜZEL VE SEVİLMEYE DEĞER OLARAK KABUL EDİYORUM

CİLTTEKİ SİYAH BAŞLI YAĞ BİRİKİNTİLERİ
1-Küçük öfke patlamaları.
AFİRMASYONU: 
SAKİN, DİNGİN VE RAHATIM

CİNSEL HASTALIKLAR
1-Cinselliği çok yüzeysel boyutta yaşamak;
2-Karşı cinse öfke duymak ama yine de cinsel ilişkiye girmek;
3-Kendini ve diğer insanları değersiz bir nesne gibi görmek;
4-Cinsel ilişkiye giren partnerlerin birbirini seks ihtiyacını gidermek için nesne gibi kullanması;
5-Sevgisiz ve duygusuz bir cinsel hayat;
6-Mastürbasyon yerine geçen seks ilişkileri yaşamak;
7-Cinselliği karşısındakini cezalandırma yöntemi olarak kullanmak.
AFİRMASYONU:
KENDİME DEĞER VERİYORUM- BEDENİME SAYGI DUYUYORUM- BEDENİM RUHUMU BARINDIRAN BİR TAPINAK- CİNSELLİK BEDENDE HİSSEDİLEN RUHSALLIKTIR

CİNSEL SOĞUKLUK (FRİJİT)
1-Korku;
2-Zevki yadsıma, reddetme;
3-Cinsel ilişkinin kötü bir şey olduğuna inanma;
4-Duyarsız eş ya da sevgililer;
5-Babadan korkma.
AFİRMASYONU: 
BİR KADIN OLDUĞUM İÇİN SEVİNİYORUM. KENDİ BEDENİMİ SEVİYORUM

CİNSEL ORGANLARIN ÜZERİNDE YA DA ÇEVRESİNDE UÇUK (HERPES)
1-Cinselliğin suç olduğuna inanma ve cezalandırma gereksinimi;
2-Utanç duygusu;
3-Cezalandırıcı bir Tanrı'nın varlığına inanma;
4-Cinsel organları reddetme.
AFİRMASYONU: 
CİNSELLİĞİMİ VE BEDENİMİ SEVGİYLE KABUL EDİYORUM. BEN OLAĞAN VE DOĞAL BİR İNSANIM. TANRI ANLAYIŞIM BENİ DESTEKLİYOR

CUSHİNG HASTALIĞI (BÖBREKÜSTÜ BEZİ RAHATSIZLIĞI)
1-Zihinsel dengesizlik;
2-Ezici, baskı yapıcı fikirleri fazlasıyla üretme;
3-Kendini yenik düşmüş, güçsüz hissetme;
4-Kişinin kendisini aşırı güçlü hissetmesi;
5-Yıpratıcı düşünceler üretmek
AFİRMASYONU: 
ZİHNİMİ VE BEDENİMİ SEVGİYLE DENGELİYORUM. ARTIK KENDİMİ İYİ HİSSEDECEĞİM DUYGULARI SEÇİYORUM 

CÜZZAM
1-Hayatla hiçbir biçimde başa çıkamama;
2-Yeterince iyi ya da temiz olmadığına dair köklü bir inanç;
3-Yüzleşilmeyen karanlık aile sırlarının nesilden nesile enerji olarak aktarımı ve gittikçe artan bu karanlık enerjinin bedeni çürütmesi.
4-Hayatı derinden reddetmek.
AFİRMASYONU: 
ENERJİMİ AİLE SOYUMDAN AYIRIYORUM- KENDİNE YETEBİLEN BİR BİREY OLMAYA HAZIRIM- BEN HAYATIN ÖZGÜR VE EŞSİZ BİR İFADESİYİM

ÇENE RAHATSIZLIKLARI
1-Öfke;
2-İçerleme;
3-İntikam alma arzusu;
4-Kızgınlık duygusuyla yenilmişlik.
AFİRMASYONU: 
KIZGINLIĞIMI YARATICI VE YARARLI BİÇİMDE KULLANMAYI SEÇİYORUM

ÇIBAN (ŞİRPENÇE)
1-Aile ortamına, dayatılan kurallar ya da ailede güçlü konumda olan bir kişiye duyulan derin öfke;
2-Kişinin benliğine duyulan saldırıya duyulan derin öfke ve yalnızlık duygusu;
3-Kişinin öfkesinin taşıp, galeyanaya gelmesi.
(Çıbanın büyüklüğü ve kalıcı iz bırakması öfke ve nefretin derinliğiyle doğru orantılıdır).
4-Kişisel olarak uğranan haksızlıklarla  ilgili zehirli öfke.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMI NASIL YAŞAYACAĞIMA BEN KARAR VERİRİM. HAYATIMIN DEĞERİNİ BİLİYORUM VE GÜCÜMÜN FARKINDAYIM. GÜCÜMÜ KULLANMAYI SEÇİYORUM. GEÇMİŞİ SERBEST BIRAKIYOR VE ZAMANIN HAYATIMIN HER ALANINI İYİLEŞMESİNE İZİN VERİYORUM

ÇIKIK KIRIK KEMİKLER
1-Ayrılık duygusu;
2-Saplantılı duygular;
3-Otoriteye karşı başkaldırı.
AFİRMASYONU: 
HAYATLA BİR'İM VE HAYATLA AKIYORUM

ÇOCUK DÜŞÜRMEK VE DIŞ GEBELİK
1-Geleceğin getirdiklerinden korkmak;
2-Zamanlamanın "yanlış" olduğundan korkmak;
3-Bebeğin sorumluluğunu üstlenmekten korkmak;
2-Eşten çocuk doğurmak istememek;
5-Çocuğun cinsiyetini kabul etmemek (bilinçaltı seçim);
6-Çocuk istiyormuş gibi görünüp aslında istememek.
AFİRMASYONU: 
ANNE OLMAYI DERİN BİR SEVGİ VE SORUMLULUKLA KABUL EDİYORUM

ÇOCUK FELCİ
1-Birisinin yerine geçmesini engelleyerek "hiç" olmaktan kaçınmak;
2-Birisini aşırı kıskanmak;
3-Bana sevgi kalmayacak inancı;
4-Felç edici kıskançlık;
5-Birisini durdurma arzusu.
AFİRMASYONU: 
BEN ÖZGÜNÜM, YARATICIYIM, DEĞERLİYİM VE SEVİLMEYE LAYIĞIM. SEVGİYİ PAYLAŞTIKÇA ÇOĞALTIYORUM

ÇOCUK HASTALIKLARI
1-Takvimlere, toplumsal kavramlara ve yanlış kurallara inanma;
2-Ailedeki yetişkinlerin çocuksu davranışlarına sergilenen tepki;
3-Yetişkinlere sorumluluk öğretme arzusu;
4-İlgi ve şefkat ihtiyacı.
AFİRMASYONU: 
ÇOCUĞUMUN FİZİKSEL VE DUYGUSAL İHTİYAÇLARINA ÖZEN GÖSTERİYORUM. ONA SAĞLIKLI OLDUĞUNDA DA İHTİYACI OLAN SEVGİ VE ŞEFKAT VERMEKTE TUTARLIYIM

ÇOCUKLARDA KEMİK HASTALIĞI (RAŞİTİZM)
1-Duygusal beslenme eksikliği;
2-Sevgi ve güven yoksunluğu.
AFİRMASYONU: 
GÜVENDEYİM VE EVRENİN SEVGİSİYLE BESLENİYORUM

ÇÖLYAK
1-Birey olarak onay ve kabul görmemek;
2-Ait olma ihtiyacının karşılanmaması;
3-İlgi, sevilme ve birileri için özel olma ihtiyacı;
4-Bebeklikte yeterli anne sütü emmemek.
AFİRMASYONU: 
BEN ÖZELİM VE DEĞERLİYİM. KENDİM OLARAK SEVİLMEYE LAYIĞIM

ÇÜRÜKLER (EZİKLER)
1-Yaşamdaki küçük darbeler;
2-Kendini cezalandırma.
AFİRMASYONU: 
KENDİME KARŞI İYİ VE YUMUŞAK DAVRANIYORUM. KENDİMİ SEVİYORUM VE DEĞERLİYİM

ÇÖKÜK OMUZLAR
1-Sana ait olmayan sorunlara katlanmak;
2-Cesaret eksikliği.
AFİRMASYONU: 
DERİN NEFES ALIYORUM VE HAYATTA SEVGİ VE GÜVENLE DİK DURMAYI SEÇİYORUM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder