18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ- H

HAZIMSIZLIK
1-Herkesin sana karşı olduğu duygusu;
2-Hayatla sürekli mücadele etme ihtiyacı;
3-Bir şeyleri kaybetme korkusu;
4-Endişe duygusu ve dehşet hissetme;
5-Sızlanma ve homurdanma.
AFİRMASYONU: 
ZORLUKLARI KABUL ETTİĞİMDE ÇÖZÜMLERİ KOLAYLIKLA BULUYORUM. ELİMDEN GELENİN EN İYİSİNİ YAPIYOR VE KENDİMİ AKIŞA BIRAKIYORUM

HAFİF YARALAR
1-Yaşamın size haksızlık ettiğini düşünmek;
2-Kendini kapana kıstırılmış hissetmek.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN BANA KARŞI CÖMERT DAVRANMASINA ŞÜKRAN DUYUYORUM

HEPATİT
1-Değişikliğe direnme;
2-Korku, öfke, nefret;
3-Karaciğer öfke ve gazabın yeridir;
4-Değişimin korkusunun yarattığı kızgınlık;
5-Değişime direnmek ve suçlayıcılık.
AFİRMASYONU: 
DEĞİŞİME VE YENİLİĞE AÇIĞIM. DEĞİŞİM BANA HEYECAN VERİYOR

HEMOLİTİK ANEMİ (HİLAL HÜCRELİ KANSIZLIK)
1-Kişinin "yeterince iyi olmadığı" inancın yaşam sevincini yok etmesi.
AFİRMASYONU: 
BU ÇOCUK YAŞAM SEVİNCİNİ YAŞIYOR, SOLUYOR VE SEVGİYLE BESLENİYOR. TANRI'NIN MUCİZELERİ HER GÜN KARŞIMIZA ÇIKIYOR

HERNİA (FITIK)
1-Uyumsuz ilişkiler içinde aşırı zorlanma;
2-Aşırı sorumluluk taşıdığını hissetme;
3-Kopmuş, uyumu bozulmuş ilişkiler;
4-Yanlış yaratıcı ifade.
AFİRMASYONU: 
KENDİM OLMAYI SEÇİYORUM. BENİ KISITLAYAN ORTAMLARDAN VE SORUMLULUKLARDAN ÖZGÜRLEŞMEYİ SEÇİYORUM.

HERPES (CİNSEL ORGANLARIN ÜZERİNDE YA DA ÇEVRESİNDE UÇUK)
1-Cinselliğin suç olduğuna inanma ve cezalandırma gereksinimi;
2-Utanç duygusu;
3-Cezalandırıcı bir Tanrı'nın varlığına inanma;
4-Cinsel organları reddetme.
AFİRMASYONU: CİNSELLİĞİMİ VE BEDENİMİ SEVGİYLE KABUL EDİYORUM. BEN OLAĞAN VE DOĞAL BİR İNSANIM. TANRI ANLAYIŞIM BENİ DESTEKLİYOR

HİPOFİZ BEZİ
1-Konrtol merkezini temsil eder.
AFİRMASYONU: 
ZİHNİMLE BEDENİM KUSURSUZ BİR DENGE İÇİNDE. DÜŞÜNCELERİMİ KONTROL EDİYORUM

HEMOFİLİ (KANAMA BOZUKLUĞU)
1-Cinsiyetinden dolayı ailesi tarafından kabul görmediğini hissetmiş bir annenin, bilinçaltında oğlan çocuk istememesi, böylece kendisini kız olduğu için istenmeyen ebeveynlerini onlara erkek torun vermeyerek cezalandırma isteği ve doğacak çocuğun bunu ana rahminde protesto etmesi;
2-Çocuğun hem doğmak istememesi hem de doğmak istemesi ve yaşamayı seçerek anneyi kendisiyle ilgilenmeye mecbur bırakarak sevmeye ve kabul etmeye zorlaması.
AFİRMASYONU: 
DAMARLARIMDA DOLAŞAN SEVGİ BENİ BESLİYOR. BEN ÖZGÜN VE EŞSİZ BİR BİREYİM. SEVGİYLE BESLENİYORUM. KENDİMİ SEVİYORUM

HEMOROİD (BASUR)
1-Bügünü geçmişin kızgınlıklarıyla ziyan etmek;
2-Geçmişte sana yüklenen sorumluluklar nedeniyle ziyan ettiğine inandığın anların öfkesi ile şu anı da yaşayamamak;
3-Son teslim tarihlerinden korkma;
4-Geçmişte duyulan öfke;
5-Bırakma korkusu;
6-Kendini sürekli sorumlu hissetme.
AFİRMASYONU: 
ŞİMDİKİ ANIN KEYFİNİ SEVGİYLE YAŞIYORUM. ZAMANIN DEĞERİNİ BİLİYORUM

HİPERVENTİLASYON
1-Korku;
2-Değişikliğe direnme;
3-Gidişata güvenmeme.
AFİRMASYONU: 
EVRENİN HER YERİNDE GÜVENDEYİM. KENDİMİ SEVİYORUM VE YAŞAMIN AKIŞINA GÜVENİYORUM

HİPERTİROİD
1-Bir kenarda bırakılmanın getirdiği yoğun öfke.
2-Umursanmamaya karşı duyulan öfke;
3-Yapılan fedakarlıkların takdir edilmemesinin yarattığı hayal kırıklığı;
4-Dışarıda (hariç) bırakıldığı için şiddetli öfke ve gazap hissetme. 
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN MERKEZİYİM. KENDİMİ ONAYLIYORUM, BEN VARIM VE DEĞERLİYİM, KENDİMİ KOLAYLIKLA İFADE EDEBİLİYORUM

HİPOTİROİD
1-Pes etmek;
2-Kendini çaresizce bir kenara atılmış hissetmek.
3-Bilinç ve bilinçaltı arasındaki derin çelişki;
4-İsteklerini ifade edememek;
5-Sınırlanmışlık duygusu;
6-Aşırı duygusallık;
7-Vazgeçme;
8-Kendini umutsuz bir biçimde bastırılmış hissetme.

AFİRMASYONU: 
BENİ TAM ANLAMIYLA DESTEKLEYECEK YENİ KURALLARLA DOLU YEPYENİ BİR YAŞAM OLUŞTURUYORUM, DÜŞÜNCE VE DUYGULARIMI ÖZGÜRCE DİLE GETİRİYORUM

HODGKİN HASTALIĞI (LENF BEZİ KANSERİ)
1-Kabul görmek için çırpınmak;
2-Kendini kabul edememek;
3-Sürekli kendini kanıtlama ihtiyacı;
4-Suçlama ve yeterinde iyi olmamaktan aşırı korkma;
5-İnsanın- kanın kendini besleyecek özü kalmayıncaya dek çılgınca sürdürdüğü kendini kanıtlama yarışı.
AFİRMASYONU: 
DEĞERLİ OLDUĞUMU BİLİYORUM VE KENDİMİ KEYİFLE KABUL EDİYORUM

HORLAMAK
1-Eski alışkanlıklarından vazgeçmek istememek;
2-Eski düşünce kalıplarını bırakmayı inatçı bir biçimde reddetme.
AFİRMASYONU: 
YENİLİKLERE AÇIĞIM VE YAŞAMA BİR SERÜVEN OLARAK BAKIYORUM

HUZURSUZ BACAK SENDROMU
1-Planlanan şeyleri hayata geçirememek;
2-Zamanı ve enerjiyi boşa harcamanın suçluluk duygusu;
3-Monoton yaşamdan sıkılmak ama bir şey yapmamak;
4-Sorumluluk taşımak istememek;
5-Vücutta biriken stres yükü;
6-Bazı aile üyelerine duyulan bilinçaltı tepki.
AFİRMASYONU: 
İDEALLERİMİ GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN ŞİMDİ ADIM ATIYORUM. YENİLİKLERE AÇIĞIM

HUNTİNGTON HASTALIĞI 
1-Başkalarını değiştiremediği için içerleme;
2-Umutsuzluk.
AFİRMASYONU: 
EVRENİ DENETLEMEKTEN VAZGEÇİYORUM. KENDİMLE VE YAŞAMLA BARIŞ İÇİNDEYİM

HUZURSUZ BAĞIRSAK SENDROMU (SPASTİK KOLON)
1-Geçmişte kişilere duyulan öfkeyi ve incinmeleri genel hayata yansıtmak;
2-Başkalarına duyulan derin güvensizlik;
3-Anılara takılı kalmak.
AFİRMASYONU: 
GÜVEN İÇİNDEYİM VE BUGÜN YENİ HAYATIMIN İLK GÜNÜ




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder