18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ- T

TAŞIT TUTMASI
1-Korku;
2-Tutsaklık;
3-Kapana kısıldığını hissetme.
AFİRMASYONU: 
HER ZAMAN VE HER YERDE KOLAYLIKLA HAREKET EDİYORUM. BENİ KUŞATAN SADECE SEVGİ

TEDAVİ EDİLEMEZ HASTALIK
1-Bu noktada dış yardımlarla tedavi edilemez;
2-Hastalığı iyileştirmek için mutlaka iç dünyaya yönelmemiz gerektirmektedir;
3-Bu hastalık hiçbir yerden gelmediği gibi hiçbir yere de gitmeyecektir.
AFİRMASYONU: 
BENDE YARATAN NEDENLERİ VE DUYGULARI ÇÖZMEK İÇİN İÇ DÜNYAMA YÖNELİYORUM VE KUTSAL GÜÇ BENİ İYİLEŞTİRİYOR

TENYA (BAĞIRSAK KURDU)
1-Bir kurban olduğuna ve kirli olduğuna güçlü bir biçimde inanma;
2-Başkalarının görünüşteki tutumları karşısında kendini çaresiz hissetme.
AFİRMASYONU: 
BAŞKALARI YALNIZCA BENİM KENDİ HAKKIMDAKİ GÜZEL DUYGULARIMI YANSITIYORLAR

TER GÖZENEKLERİN TIKANMASI (İSİLİK)
1-Gecikmelerden dolayı sinirlenme;
2-Dikkat çekmek için çocuksu bir yol.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM. YAŞAM SÜRECİYLE BARIŞ HALİNDEYİM

TESTİSLER
1-Erkeksi ilkeler;
2-Erkeklik.
AFİRMASYONU: 
ERKEK OLMAK ONUR VERİCİDİR

TETANOS (KAZIKLI HUMMA)
1-Öfke;
2-Kontrol etme isteği;
3-Duyguları ifade etmeyi reddetme.
4-Kızdıran, hasta eden düşüncelerden kurtulma zorunluluğu;
5-Öfke dolu ve kişiyi yiyip bitiren düşüncelerden kurtulma isteği.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN AKIŞINA GÜVENİYORUM.İSTEDİKLERİMİ KOLAYCA İFADE EDEBİLİYORUM. YAŞAM BENİ DESTEKLİYOR, SEVGİNİN YÜREĞİMDEN AKARAK İÇİMİ YIKAMASINA, BEDENİMİN HER PARÇASINI VE DUYGULARIMI ARINDIRIP İYİLEŞTİRMESİNE İZİN VERİYORUM


TIRMALAMAK (KAŞINMAK)
1-Doyurulmamış arzular;
2-Hayatta daha fazlasını istemek;
3-Bulunduğun yeri kabul edememek;
4-Akıntıya kürek çekme isteği;
5-Doyumsuzluk;
6-Pişmanlık;
7-Kaçmak ya da kurtulmak için kaşınma;
8-Vicdan azabı.
9-Hayatın sizi çok hırpaladığını hissetmeniz;
10-Hayatın bir aldatmaca olduğunu, aldatıldığınızı hissetmeniz.
AFİRMASYONU: 
BULUNDUĞUM NOKTADAN ŞÜKRAN DUYDUKÇA HUZUR VE DOYUM HİSSEDİYORUM, HAYATIN BANA GÖSTERDİĞİ CÖMERTLİK İÇİN ŞÜKREDİYORUM

TIRNAKLAR
1-Korunmayı temsil ederler.
AFİRMASYONU: 
ELİMİ GÜVENLE UZATIYORUM

TIRNAK YEMEK
1-Kendini yok etme arzusu, otoriteye direnç;
2-Anne babaya öfkeli olmak;
3-Detaylara takılı kalmak;
4-Kendi kendini yemek;
5-Çaresizlik ve acizlik duygusu;
6-Kendine yöneltilmiş kızgınlık;
7-Hayatta tutunamamak.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN ZENGİNLİKLERİYLE BESLENİYORUM

TIRNAK SORUNLARI
1-Hayata ve seçimlere güvenememek;
2-Hayat duruşunu belirleyememek;
3-İleriye hamle yapamamak;
4-Amaç ve aidellerine olan güvensizlik;
5-Sürekli savunmada olmak ve kendini koruyamamak;
6-İmaj geliştirerek kendinden saklanmaya çalışmak;
7-Sahtekar hissetmek;
8-Anne babaya, otorite figürüne duyulan derin öfke.
AFİRMASYONU: 
YARATICIYIM VE YENİ FİKİRLERE AÇIĞIM. HAYATIM VE RUHUM ÖZGÜRLEŞİYOR. 

TİKLER (SEĞİRMELER)
1-Korku;
2-Başkaları tarafından gözlendiği duygusu;
3-Değersizlik duygusu;
4-Hayatın amaç ve anlam eksikliği;
6-Ailede kabul görmemek ya da önemsenmediğini hissetmek;
7-Kardeşler arasında anne baba tarafından "tercih edilen" olmamak.
AFİRMASYONU: 
GELİŞMEYİ VE KENDİMİN EN İYİ VERSİYONUNU İFADE ETMEYİ SEÇİYORUM


TİMUS SORUNLARI (BAĞIŞIKLIK SİSTEMİ)
1-Derinlere gömülmüş yas;
2-Tümüyle kendini çaresiz hissetmek;
3-Vazgeçmişlik duygusu.
4-Hayat adil değil;
5-Herkes bana saldırıyor;
6-Korunmam yok;
7-Bağışıklık sistemini yöneten salgı bezi (ana merkezi).
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVDİKÇE HAYAT DA BENİ SEVİYOR VE DESTEKLİYOR, HAYATIN ZORLUKLARIYLA BAŞ EDEBİLECEK GÜCE SAHİBİM

TİROİD
1-Aşağılanma;
2-"İstediğim hiç bir şeyi yapamıyorum. Benim sıram ne zaman gelecek?" inancı.
AFİRMASYONU: 
ESKİ KISITLAMALARDAN KENDİMİ ARINDIRIYORUM VE KENDİMİ YARATICILIĞIMLA BİRLİKTE ÖZGÜRCE İFADE EDİYORUM


TİROİD (HİPER)
1-Bir kenarda bırakılmanın getirdiği yoğun öfke.
2-Umursanmamaya karşı duyulan öfke;
3-Yapılan fedakarlıkların takdir edilmemesinin yarattığı hayal kırıklığı;
4-Dışarıda (hariç) bırakıldığı için şiddetli öfke ve gazap hissetme.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN MERKEZİYİM. KENDİMİ ONAYLIYORUM, BEN VARIM VE DEĞERLİYİM VE KENDİMİ KOLAYLIKLA İFADE EDİYORUM

TİROİD (HİPO)
1-Pes etmek;
2-Kendini çaresizce bir kenara atılmış hissetmek.
3-Bilinç ve bilinçaltı arasındaki derin çelişki;
4-İsteklerini ifade edememek;
5-Sınırlanmışlık duygusu;
6-Aşırı duygusallık;
7-Vazgeçme;
8-Kendini umutsuz bir biçimde bastırılmış hissetme.
AFİRMASYONU: 
BENİ TAM ANLAMIYLA DESTEKLEYECEK YENİ KURALLARLA DOLU YEPYENİ BİR YAŞAM OLUŞTURUYORUM, DÜŞÜNCE VE DUYGULARIMI ÖZGÜRCE DİLE GETİRİYORUM

TONSİLİT (BOĞAZ İLTİHABI)
1-Kendini korunmasız hissetmek;
2-Reddedilme korkusuyla susmak;
3-Korku ve endişe ile engellenmiş yaratıcılık;
4-Öfkeli sözcükleri içinde tutmak;
5-Kendini ifade edemeyeceğini, bu konuda aciz olduğunu hissetme;
6-Bastırılmış duygular;
7-Boğulmuş yaratıcılık, yapmak istediği şeyi yapamama.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ ÖZGÜRCE VE SINIRSIZCA İFADE EDEBİLİYORUM

TUTULMALAR (SERTLEŞMELER)
1-Katı, inatçı düşünme biçimi.
AFİRMASYONU: 
ESNEK DÜŞÜNEBİLECEK KADAR GÜVENDEYİM

TÜBERKÜLOZ
1-Bencillikte kendi kendini yok etmek;
2-Acımasız düşünceler;
3-İntikam;
4-Kendine ya da başkalarına aşırı katı davranmak;
5-Kuralların her şeyin üstünde tutmak;
6-Aşırı bencillik;
7-Gaddarlık.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVDİKÇE HUZURUM ARTIYOR

TÜKENMİŞLİK (FİBROMİYALJİ)
1-Gerçekleşmeyen arzuların yarattığı hayal kırıklığı;
2-Hayat koşullarına duyulan alerji;
3-İstemediğin bir hayatı yaşamaya mahküm olduğunu hissetmenin umutsuzluğu;
4-Sevmediğin bir işte çalışmak;
5-Kendini önemsiz hissetmek.
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİYİM. HAYATI KENDİ SEÇİMLERİME GÖRE YAŞIYORUM. BİLDİĞİMİN EN İYİSİNE GÖRE DAVRANIYORUM

TÜMORLER
1-Eski yaraların ve şokların beslenmesi;
2-Vicdan azabı;
3-Pişmanlık birikimi.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ SEVGİYLE BIRAKIYOR VE DİKKATİMİ BU YENİ GÜNE ÇEVİRİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder