18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-M

MADURA AYAĞI
1-Dışlanmanın getirdiği çaresizlik;
2-İleriye doğru adım atamamak.
AFİRMASYONU: 
İLERLEMEK İÇİN KENDİME İZİN VERİYORUM VE KENDİMİ SEVİYORUM

MANİK DEPRESYON (BİPOLAR)
1-"Çok zekiyim. Hayat bana dar geliyor" inancı;
2-"Çok değersizim. hayat yaşamaya değmez" inancı;
3-Sürekli çelişkili mesajlar alarak büyümek;
4-Kapana kısılmışlık ve engellenmişlik duygusu;
5-Kişinin zekasına uygun potansiyeli açığa çıkaracak aile ve çevre ortamından beslenememesi;
6-Birey olamamak ama "Ben varım ve önemliyim" mücadelesi vermek. 
AFİRMASYONU: 
ZEKAM VE RUHUM UYUM İÇİNDE KENDİSİNİ İFADE EDİYOR. YARATICILIĞIMI SAĞLIKLI YOLLARLA İFADE EDİYORUM VE ÜRETİYORUM

MAKAT 
1-Salıverme noktası;
2-Yük, çöp boşaltma yeri.
AFİRMASYONU: 
İHTİYAÇ DUYMADIĞIM HER ŞEYİ KOLAYCA VE RAHATÇA BIRAKIYORUM

MAKAT AĞRISI
1-Suçluluk duygusu;
2-Cezalandırma arzusu duyma;
3-Kendini yeterince iyi bulmama.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞ GERİDE KALDI. ŞİMDİ KENDİMİ SEVMEYİ VE ONAYLAMAYI SEÇİYORUM

MAKAT APSESİ
1-Bırakmak, salıvermek istemediğiniz bir şeyle ilgili kızgınlık.
AFİRMASYONU: 
ARTIK İHTİYAÇ DUYMADIĞIM HER ŞEY BEDENİMİ VE HAYATIMI TERK EDİYORLAR

MAKAT FİSTÜL
1-Gereksiz, değersiz şeyleri tümüyle bırakamamış olma;
2-Geçmişin çer çöpünden hala etkilenme.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ SEVGİYLE TAMAMEN BIRAKIYORUM VE ÖZGÜRÜM

MAKAT KANAMASI
1-Öfke ve düş kırıklığı.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMDA YALNIZCA DOĞRU VE GÜZEL ŞEYLER GERÇEKLEŞİYOR

MAKAT KAŞINMASI
1-Geçmişe ilişkin suçluluk duygusu;
2-Vicdan azabı.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVGİYLE BAĞIŞLIYORUM. ÖZGÜRÜM

MANTAR
1-Başkalarının canınızı sıkmalarına, sizi sinirlendirmelerine izin vermeniz;
2-Kendinizi yeterince iyi ya da temiz hissetmemeniz.
AFİRMASYONU: 
HİÇ KİMSE, HİÇBİR YER YA DA HİÇBİR ŞEY BENİM ÜZERİMDE BİR GÜCE SAHİP DEĞİLDİR. ÖZGÜRÜM

MANTAR (AĞIZDA VE VAJİNADA KANDİDA)
1-İçte gittikçe büyüyen öfke;
2-Bilinçaltı boyutunda sürekli başkalarını suçlamak;
3-Yanlış kararlar verdiği için kendine öfkelenme;
4-Kendini çok dağılmış hissetme;
5-Bir hayli düş kırıklığı ve öfke;
6-İlişkilerde çok şey talep etme ve karşısındakine güvenmeme.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIMIN MİMARI OLDUĞUMU KABUL EDİYORUM VE KENDİMİ SEVİYORUM. KENDİMİ SEVİYOR VE DİĞERLERİNİ TAKDİR EDİYORUM

MARAZİ OLUŞUMLAR (HASTALIKLI DÜŞÜNCELER)
1-Eski kırgınlıkları beslenmesi;
2-Yeni kırgınlıklar yaratılması;
3-Öfke ve dargınlığı biriktirme.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ AFFEDİYORUM VE HAYATA ŞÜKRAN DUYUYORUM

MASTOİD İLTİHABI (KULAK)
1-Öfke ve bıkkınlık;
2-Olup bitenleri öğrenmeyi istemek;
3-Genellikle çocuklarda ortaya çıkar;
4-Anlayışı bozan korku;
5-Korku anlayışlı olmayı engeller.
AFİRMASYONU: 
HUZURUN, BARIŞIN, SEVGİNİ VE NEŞENİN MERKEZİYİM. HER ŞEY YOLUNDA

MEMELER
1-Annelik etmeyi ve beslemeyi temsil ederler;
2-Kendini beslemeyi reddetme;
3-Herkesi kendi önüne geçirme.
AFİRMASYONU: 
KENDİME SEVGİYLE VE KEYİFLE ÖZEN VE BAKIM GÖSTERİYORUM. BAŞKALARINA KENDİLERİ OLMA ÖZGÜRLÜĞÜNÜ TANIYORUM

MEME KANSERİ
1-Cinsiyetiyle barışık olmamak;
2-Fazlaca fedakarlık yaparak yaşamak;
3-Onay bağımlılığı;
4-Sevildiğini hissedememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVMEYE LAYIĞIM. KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM

MEME PROBLEMLERİ
1-Kendini değersiz hissetmek;
2-Şefkat verememek;
3-Kadınlığıyla barışık olmamak;
4-Zorbaca bir tutuma varan aşırı müdahale;
5-Herkesi kendi önüne geçirme.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYORUM VE BEN DEĞERLİYİM

MENENJİT (BEBEKLER VE ÇOCUKLARDA)
1-Çocuğun sevgi ve güven ihtiyacının karşılanmaması;
2-İstenilmeyen ve kabul görmeyen değersiz bir varlık olduğuna inanması;
3-İlgi, şefkat ve sevgi eksikliği.
AFİRMASYONU: 
SEVGİNİN GÜCÜ BENİM İÇİMDE. BEN HAYAT'IN EŞSİZ VE BENZERSİZ BİR İFADESİYİM. KENDİMİ SEVİYORUM VE SEVİLMEYE LAYIĞIM

MENENJİT (ERGENLİKTE)
1-Sevgi, güven ve ait olma duygusu eksikliği;
2-"Beni koruyacak kimsem yok" duygusu;
3-Kimlik arayışında kaybolmuşluk duygusu;
4-İlgi, sevgi ve şefkat eksikliği;
5-Kendi varlığını özgünlüğünü ifade edememek.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN DEĞERİNİ BİLİYORUM. BEN HAYAT'IN EŞSİZ VE BENZERSİZ BİR İFADESİYİM

MENENJİT (ORTA YAŞ DÖNEMİ SONRASI)
1-İşe yaramazlık ve yalnızlık duygusu;
2-Hayalleri gerçekleştirememenin ve öz benliğini ifade edememenin yarattığı derin hayal kırıklığı;
3-"Hayatı kaçırdım" inancı ve hayattan vazgeçiş;
4-İlgi, sevgi ve şefkat eksikliği.
AFİRMASYONU: 
BEN HAYAT'IN EŞSİZ VE BENZERSİZ BİR İFADESİYİM. KENDİMİ SEVİYORUM VE SEVİLMEYE LAYIĞIM

MENOPOZ
(Menopoz sağlıklı bir kadının hiçbir sorun yaşamadan geçirdiği doğal bir süreçtir)
1-Yaşlanma korkusu;
2-Reddedilme korkusu;
3-İşe yaramazlık korkusu;
4-Artık arzu edilen biri olmama endişesi;
5-Yeterince iyi olmadığını düşünme;
6-Kendini reddetme.
AFİRMASYONU: 
YARATICI, ÜRETKEN,KENDİME VE ÇEVREME YARARLI SEVİLEN VE SEVEN BİR KADINIM

MESANE PROBLEMLERİ (İDRAR TORBASI)
1-Cinsel duyguların bastırılması;
2-Uyumsuz kadın erkek ilişkileri;
3-Cinsel kimliğin ifade edilmemesi;
4-Artık gerekli olmayan nesnelerden ya da fikirlerden vazgeçmemek;
5-Para, iş, sağlık sorunlarına çok fazla kafayı takmak;
6-Aşırı düzensizlik ya da aşırı düzen tutkusu.
AFİRMASYONU: 
RAHATIM VE DEĞİŞİME AÇIĞIM

MİDE
1-Beslemeyi simgeler;
2-Yeni düşünceleri, fikirleri sindirir.
AFİRMASYONU: 
HAYATI RAHATÇA SİNDİRİYOR VE ÖZÜMSÜYORUM

MİDE BULANTISI
1-Korku;
2-Bir fikri ya da deneyimi kabul edememek;
3-Kendinle veya gerçekle yüzleşmeyi kabul edememek;
4-Bir karar almaktan korkmak.
AFİRMASYONU: 
OLANI KABUL EDİYOR VE ÖZGÜRLEŞİYORUM

MİDE EKŞİMESİ
1-Korku, korku, korku;
2-Tüm benliği ile geçiren korku;
3-Sıkıştırıcı korku.
AFİRMASYONU: 
RAHATÇA VE BÜTÜNÜYLE NEFES ALIYORUM. YAŞAM SÜRECİNE GÜVENİYORUM

MİDE KANSERİ
1-Başkalarına duyulan nefret ve lanetleme duygusu;
2-Kötü niyetlilik;
3-İntikam alma isteği;
4-Affedememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM. BİLİNCİM SAĞLIKLI VE SEVECEN DÜŞÜNCELERLE DOLU

MİDE ÜLSERİ 
1-Korku;
2-Yeterince iyi olmadığına inanma;
3-Birilerini hoşnut etmeye can atma;
4-Dehşet;
5-Yeni'den korkma ve özümseyememe.
AFİRMASYONU: 
HER GÜN HER AN YENİ'Yİ ÖZÜMSÜYORUM. HER ŞEY YOLUNDA

MİGREN
1-Kusursuz olma isteğiyle kendi üzerinde aşırı baskı yaratma;
2-Epey bastırılmış öfke;
3-Hayatın akışına direnme;
4-Cinsel korkular (ağrı çoğunlukla masturbasyonla giderilebilir);
5-Her şeyi doğal akışına bırakamamak;
6-Mükemmeliyetçi kişilik;
7-Köşede sıkışıp kalma duyugusu;
8-Zorlanmaktan hoşlanmamak ama başkalarını zorlamak;
9-Uzun süren stresle başa çıkamamak;
10-Kontrol bağımlılığı "Her şey benim denetimimde olmalı".
AFİRMASYONU: 
HAYATIN DOĞAL AKIŞIYLA UYUM İÇİNDEYİM

MULTİPLE MİYELOM (KEMİK İLİĞİ KANSERİ)
1-Yoğun öfke ve umutsuzluk;
2-Hayattan vazgeçmişlik duygusu;
3-Ziyan edilmiş hayat.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM. BİLİNCİM SAĞLIKLI VE SEVECEN DÜŞÜNCELERLE DOLU. KENDİMİ SEVMEYE LAYIĞIM

MULTİPLSKLEROZ (MS)
1-Çocukça inatçı kişilik;
2-İradesi güçlü gibi görünmeye çalışmak ama iradesi zayıf olmak;
3-İstenilmemişlik ve seçilmemişlik duygusunun yarattığı bastırılmış ve biriktirilmiş öfke;
4-Hayatta ilerlemeye gösterilen direnç;
5-Hakkını arayamamak ve hakkı olduğunu düşündüğü şeyleri talep edememek;
6-Öz disiplin eksikliği.
AFİRMASYONU: 
DEĞİŞİME VE GELİŞİME AÇIĞIM. HAKLI OLMAK YERİNE MUTLU OLMAYI SEÇİYORUM

MUKUS (DIŞKIDA)
1-Karmaşık düşünceler;
2-Düşünce kanalının tıkanması.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞTEN KENDİMİ ARINDIRIYORUM. ŞİMDİ DE HUZUR VE NEŞE İÇİNDE YAŞIYORUM

MÜZMİN HASTALIKLAR (UZUN SÜREN)
1-Değişmeyi reddetme;
2-Gelecekten korkma;
3-Kendini güvenlikte hissedememe.
AFİRMASYONU: 
DEĞİŞMEYE VE GELİŞMEYE HAZIRIM. ŞİMDİ KENDİME GÜVENLİ, YENİ BİR GELECEK YARATIYORUM

MYELODİSPLASTİK SENDROMU- MDS KANSERİ
1-Uzun süreli üzüntüler;
2-Ölüm ve ayrılıklar;
3-Maddi bunalımlar ve çaresizlik duygusu.
AFİRMASYONU: 
ACI ÇEKME İHTİYACINDAN ÖZGÜRLEŞİYORUM. HER GÜNÜN VE HER SAATTİN GETİRDİĞİ YENİLİKLERE AÇIĞIM. DÜŞÜNCELERİM BEDENİME VE DENEYİMLERİME YANSIYOR

MYOMA KANSERİ (CİNSEL ORGANLARLA İLGİLİ)
1-Bastırılmış öfke  (erkek otorite figürlerine ve anneye);
2-Hayatı bomboş hissetmek;
3-Bastırılmış yalnızlık duygusu;
4-Bastırılmış çaresizlik/umutsuzluk duygusu;
5-Kötü anne baba ilişkileri;
6-Travmatik bir kaybın üstesinden gelememek;
7-Öfke, nefret, intikam veya kıskançlık duygularıyla dolu olmak;
8-Bilinçaltı ölüm arzusu;
9-Kendini reddediş;
10-Hayatın yaratıcı boyutuna duyulan öfke.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK SAĞLIKLI OLMAYI SEÇİYORUM- HER GÜNÜN, HER SAATİN GETİRDİĞİ YENİLİKLERE AÇIĞIM- KENDİMİ SEVMEYE LAYIĞIM- YARATTIĞIM HER SORUNU ŞİMDİ BEN ÇÖZEBİLİRİM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder