18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ- S-Ş

SAÇ DÖKÜLMESİ
1-Ayrılık;
2-Terk edilme;
3-Kaybetme;
4-Bir ölümün üstesinden gelememek;
5-Dokunulma eksikliği veya özlemi. 
AFİRMASYONU
EVRENDE AYRILIK YOKTUR, HER ŞEY BİR BİRİNE BAĞLIDIR

SAFRAKESESİ İLTİHABI

1-Kızgınlık, kıskançlık, kin;
2-Başkalarına zorla bir şeyler yaptırmaya çalışmak.;
3-Kontrolcü kişilik.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİN EN İYİ VERSİYONU OLMAYI SEÇİYORUM

SAFRAKESESİ TAŞI
1-Aşırı gurur;
2-Affetmeyi reddetmek;
3-Başkalarının önünü kesmeye çalışmak;
4-Katı düşünceler;
5-Lanetleme.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ GERİDE BIRAKIYORUM VE ŞİMDİYE ODAKLANIYORUM

SAĞIRLIK
1-Olanları duymak istememek;
2-Yalnız kalmak istememek;
3-Kendi dünyasına çekilme isteği;
4-Özdeğer düşüklüğü;
5-Reddetma, inatçılık;
6-Duymak istemediğiniz nedir?;
7-"Beni rahatsız etmeyin!".
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI OLDUĞUM GİBİ KABUL EDİYORUM

SAĞ OMUZ DÜŞÜKLÜĞÜ
1-Kontrol sorunu;
2-Eril enerji sorunlarıyla boğuşmak.
AFİRMASYONU: 
KENDİME VE SEÇİMLERİME GÜVENİYORUM

SOL OMUZ DÜŞÜKLÜĞÜ
1-Yaratıcılığın yadsınması;
2-Dişi enerjiyi bastırmak.
AFİRMASYONU: 
KENDİME VE SEÇİMLERİME GÜVENİYORUM

SALGI BEZLERİ
1-Tutma merkezlerini temsil ederler;
2-Marşa basma faaliyeti.
AFİRMASYONU: 
BEN KENDİ DÜNYAMIN YARATICI GÜCÜYÜM

SALGI BEZİ RAHATSIZLIKLARI
1-Harekete geçirici, ileriye yöneltici fikirlerin zayıf dağılımı;
2-Kendini tutma, çekinme.
AFİRMASYONU: 
İHTİYACIM OLAN TANRISAL FİKİRLERE SAHİBİM VE ŞİMDİ İLERİYE DOĞRU HAREKETE GEÇİYORUM

SAMAN NEZLESİ (ALERJİK RİNİT)
1-Acil yapılması gereken şeylerin birikmesi sonucunda yaşanan duygusal tıkanma;
2-Kendini baskı akıtında hissetme;
3-Suçluluk duygusu;
4-Zamanla yarış.
AFİRMASYONU: 
SAKİNLİKLE HAYATIMI DÜZENE SOKUYORUM VE KENDİME GÜVENİYORUM

SARA (EPİLEPSİ)
1-Kendine ceza vermek;
2-Kendine yönelik şiddet;
3-Hayatı reddediş;
4-Eziyet çekme duygusu;
5-Yoğun mücadele duygusu.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ AFFEDİYORUM VE KENDİMİ OLDUĞUM GİBİ KABUL EDİYORUM

SARILIK
1-Kin ve kıskançlık duygusunu gizlemek;
2-Çok yakın birisini afedememek;
3-Anne babaya duyulan derin öfke;
4-İçsel ve dışsal önyargılar;
5-Dengesiz muhakeme.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK ÖZGÜRLEŞİYORUM

SARILIK (BEBEKLERDE)
1-Bebeğin istenmemişlik duygusu yaşaması;
2-Annenin hamilelik döneminde yaşadığı derin mutsuzluk ya da travma;
3-Annenin bebeğin varlığına duyduğu bilinçaltı tepkisi.
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİYİM VE SEVİLMEYE LAYIĞIM. HAYATI SEVİYORUM

SARKIK YÜZ HATLARI
1-Sarkık yüz hatları zihnindeki çökertici düşüncelerden kaynaklanırlar;
2-Hayata içerleme, öfke duyma.
AFİRMASYONU: 
KENDİME HER GÜNÜN, HER ANININ TADINI ÇIKARMA İZNİ VERİYORUM. YENİDEN GENÇLEŞİYORUM

SEDEF HASTALIĞI (PROSİASİS)
1-İncinmekten korkmak;
2-Kişisel duyguların sorumluluğunu üstlenmeyi reddetmek.
3-İnsanlardan korunma ihtiyacı;
4-Başkalarını kendinden uzak tutarak cezalandırma isteği;
5-Kendi duygularını uyuşturma;
6-Duyguların sorumluluğunu kabullenmeyi reddetme.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMDAKİ EN İYİ ŞEYLERİ HAK EDİYOR VE KABUL EDİYORUM, KENDİMİ BAŞKA İNSANLARA AÇIYORUM

SEĞİRMELER (TİKLER)
1-Korku;
2-Başkaları tarafından gözlendiği duygusu;
3-Değersizlik duygusu;
4-Hayatın amaç ve anlam eksikliği;
6-Ailede kabul görmemek ya da önemsenmediğini hissetmek;
7-Kardeşler arasında anne baba tarafından "tercih edilen" olmamak.
AFİRMASYONU: 
GELİŞMEYİ VE KENDİMİN EN İYİ VERSİYONUNU İFADE ETMEYİ SEÇİYORUM

SELÜLİT
1-Bastırılmış öfke ve kendini cezalandırma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI BAĞIŞLIYORUM

SES KISIKLIĞI
(İKİ HAFTADAN AZ SÜREN SES KISIKLIĞI İÇİN)
1-Hoşlanmadığın ortamlarda bulunmak ve iletişim kurmak zorunda kalmak;
2-Size yüklenen bir sorunmluluktan kaçma istemek;
3-Sıkça stresli ve içine sinmeyen konuşmalar yapmak zorunda kalmak, bu durumdan rahatsız olmak;
4-Gerçek düşüncelerini söyleyememenin sıkıntısı yaşamak.
AFİRMASYONU: 
"HAYIR" DEMEYİ BİLİYORUM. DÜŞÜNCELERİMİ İFADE ETMEKTE KENDİMİ ÖZGÜR BIRAKIYORUM

SIRT SORUNLARI
1-Desteklendiğini hissedememek;
2-Duygusal zorluklarla baş edememek;
3-Kendini duygusal olarak tükenmiş hissetmek;
4-Birinin sırtından inmesini istemek.
AFİRMASYONU:
HAYATA GÜVEN DUYDUKÇA HAYAT DA BENİ DESTEKLİYORUM

SIRT (ALT BÖLGE)
1-Para sorunlarından kaynaklanan korkular;
2-Bir şeyden geri çekilmeyi istemek;
3-Bir durumdan veya ilişkiden kaçmak istemek.
4-Cinselliğini yaşayamamaktan kaynaklanan ağrı.
AFİRMASYONU: 
YAŞAM SÜRECİNE GÜVENİYORUM VE İHTİYACIM OLAN HER ŞEY DAİMA SAĞLANIYOR

SIRT (ORTA BÖLGE)
1-Suçluluk duygusu;
2-Özgüven düşüklüğü;
3-Kendini destekleyememek;
4-"Ardındaki tüm ıvır zıvıra" saplanıp kalma.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ GERİDE BIRAKIYORUM, YÜREĞİMDE SEVGİYLE İLERLEMEK İÇİN ÖZGÜRÜM

SIRT (ÜST BÖLGE)
1-Duygusal destek alamamak;
2-Kendini duygusal olarak tükenmiş hissetmek;
3-Başkalarından sevgiyi esirgemek;
4-Sevilmediğini hissetme bu yüzden kendi sevgisini de alıkoyma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE HAYATI SEVİYORUM. DESTEKLENİYORUM

SITMA
1-Doğayla ve hayatla olan dengeyi yitirme;
2-Öğrenilmiş çaresizlik duygusu;
3-Hayatın renklerinden mahrum bir yaşamın kıskacında olmak;
4-Dönem dönem bu hayata katlanacak takatin kalmadığı hissi;
5-Ani değişimlere adapte olamamak;
6-Kendini parazit gibi yararsız ve hayata karşı dirençsiz hissetmek.
AFİRMASYONU: 
DÜNYAYA SEVGİYLE VE GÜVENLE BAKIYORUM. DÜNYAMDA HER ŞEY YOLUNA GİRİYOR


SİĞİLLER
1-Nefretin küçük dışa vurumları;
2-Çirkin olduğuna inanma.
AFİRMASYONU: 
SEVGİ VE GÜZELLİĞİN TAM İFADESİYİM

SİNİR AĞRISI (NEVRALJİ)
1-Suçu cezalandırmak;
2-İletişim konusunda şiddetli ıstırap duyma ve kendine eziyet etme.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ BAĞIŞLIYORUM. SEVGİYLE İLETİŞİM KURUYORUM

SİNİR BOZUKLUĞU
1-Duyguları yeterince ifade edememek;
2-Gelecek korkusu;
3-Karmaşık düşünceler;
4-Ben-merkezcilik (hep kendini düşünme);
5-İletişim kanallarını kapatma;
6-Sinir kanalları alıcı ve aktarıcılar.
AFİRMASYONU: 
YÜREĞİMİ AÇIYORUM, RAHATÇA VE KEYİFLE İLETİŞİM KURUYORUM

SİNÜZİT
1-Yakın bir kişiye sinirlenme (sinirlendirici bir yakının varlığı);
2-Başkasının hayatının nasıl yaşayacağını dikte etmeye çalışmak.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI ÖZGÜR BIRAKIYORUM

SİRKÜLASYON BOZUKLUĞU(DOLAŞIM)
1-Duyguların olumlu şekilde ifade edilme ve hissedilme yeteneğini simgeler.
AFİRMASYONU: 
DÜNYAMIN HER BÖLÜMÜNDE SEVGİ VE HAZZI YAŞAMAYA ÖZGÜRÜM

SİROZ
1-Uzun süre öfke ve kin duygusunu gizlemek;
2-Çok yakın birisini afedememek;
3-İmajı korumak ve güçlü görünmek uğruna kendi istediğin hayatı yaşayamamak;
4-Anne babaya duyulan öfke;
5-Anne babanın istekleri ile kendi isteklerinin çelişmesi ama anne babanın beklentilerine hayır diyememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDEREK ÖZGÜRLEŞİYORUM. KENDİ HAYATIMI YAŞAMAYI SEÇİYORUM

SİSTİT (İDRAR YOLU ENFEKSİYONLARI)
1-Bıkkınlık;
2-Genellikle karşı cinse ya da sevgiliye duyulan öfke;
3-Başkalarını suçlama;
4-Kızgınlık;
5-Alışkanlık haline gelmiş mutsuzluk;
6-Çözümlenmemiş gerginlik;
7-Korkularla yaşamak;
8-Duygusal kekemelik;
9-Endişe;
10-Eski fikirlerin etkisi altında olma;
11-Verilen isabetsiz duygusal kararlardan duyulan rahatsızlık;
12-ÇOCUKLARDA- Karşı cinsten olan ebeveynden sevgi alamadığını hissetmek;
13-YETİŞKİNLERDE- Karşı cins tarafından anlaşılmamış hissetmenin tepkisi.
AFİRMASYONU: 
BİLİNCİMDE BU KOŞULLARI YARATAN KALIPLARINI BIRAKIYORUM. DEĞİŞMEYE HAZIRIM. KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM, HAYATIN GÜZELLİKLERİNİ GÖRMEYİ VE SEVMEYİ SEÇİYORUM

SİSTİT FİBROZ
1-"Hayat herkese iyi, bana değil" inancı.
AFİRMASYONU: 
BEN HAYATIN EŞSİZ VE BENZERSİZ BİR İFADEYİM VE DEĞERLİYİM

SİVİLCELER
1-Kendini kabul edememek;
2-Kendinden hoşnut olmamak.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYORUM VE KENDİMDEN HOŞLANIYORUM, KENDİMİ SEVDİKÇE GÜZELLEŞİYORUM

SİYAH NOKTALAR
1-Öfkenin belli belirsiz dışa vurumu.
AFİRMASYONU: 
DÜŞÜNCELERİMİ ÖZGÜR BIRAKIYORUM VE SAKİNİM

SİYATİK SORUNLARI
1-İki yüzlü olmak;
2-Paradan ve gelecek için endişelenme.
AFİRMASYONU: 
BENİM İÇİN DAHA HAYIRLI OLANA DOĞRU İLERLİYORUM

SKLERODERMİ (YAŞLILARDA DERİNİN KALINLAŞMASI)
1-Kendini yaşamdan korumak;
2-Yaşamda olmayı güvenmemek;
3-Kendisiyle ilgilenilmemek.
AFİRMASYONU: 
GÜVENDE OLDUĞUMUN BİLİNCİNDE RAHATIM. YAŞAMA VE KENDİME GÜVENİYORUM

SKOLYOZ
1-Hayata güvenmemek;
2-Ego sorunu (şişkin ego, utangaçlık veya aşağılık kompleksi);
3-Dayanılacak temel değerlere sahip olmamak;
4-Düşünce ve davranışlardaki tutarsızlık.
AFİRMASYONU: 
KENDİ AMAÇ VE İDEALLERİMİN YOLUNDA SIRTIM DİK ŞEKİLDE İLERLİYORUM

SKOLYOZ- OMURGANIN SAĞA EĞRİLMESİ
1-Sorumluluktan kaçmak;
2-Mazeret ve suçlamalarla kendi gelişimin engellemek;
3-Otokontrol ve özdisiplin yoksunluğu;
4-Çok fazla şey yapar görünüp çok az şey yapmak;
5-Zihnide yaşamak.
AFİRMASYONU: 
BEN YARATICI GÜCE VE ÖZ SORUMLULUĞA SAHİP DEĞERLİ VEYETERLİ BİR İNSANIM

SKOLYOZ- OMURGANIN SOLA EĞRİLMESİ
1-Sorumluluktan kaçmak;
2-Boş hayallerle kendini avutarak, kendi yalanlarına kendini inandırmak;
3-Emeksiz kolay başarı peşinde koşmak;
4-Maymun iştahlı olup hiçbir amacı gerçekleştirememek;
5-Hayalde yaşamak.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN VE ZAMANIMIN DEĞERİNİ BİLİYORUM. HAYATIMDA CANLI VE ÜRETİCİ OLMAYI SEÇİYORUM

SKOLYOZ- KAMBURLUK
1-Hayatın zor olduğunu ve mücadele gerektiğini düşünmek;
2-Onay ve sevgi uğruna kendinin dışında başkalarının yükünü sırtlanmak;
3-Sırtında taşıyabileceğinden fazla yük almak;
4-Hayatı ziyan etmişlik, boşa yaşamışlık duygusu;
5-Yoğun değersizlik duygusu;
6-Kendi hayatında yer almamak, sadece var olmakla yetinmek.
AFİRMASYONU: 
BEN YARATICI GÜCE VE ÖZSORUMLULUĞA SAHİP DEĞERLİ VE YETERLİ BİR İNSANIM. HAYATIMI CANLI VE ÜRETKEN KILMAYI SEÇİYORUM

SOĞUK ALGINLIĞI
1-Aynı anda birçok şeyin birden gerçekleşmesi;
2-Zihinsel karışıklık ve düzensizlik;
3-Önemsiz incinme ve gücenmeler;
4-Mevsimsel hasta olmayı beklemek;
5-Dinlenmeye ve kendine zaman aırmamak;
6-Sözcüklere bir türlü dökülmeyen acı dolu sözler.
AFİRMASYONU: 
ZİHNİMİN GEVŞEMESİNE VE DÜŞÜNCELERİMİN BERRAKLAŞMASINA İZİN VERİYORUM

SOLUNUM RAHATSIZLIKLARI
1-Hayatı bütünüyle içine almaktan korkma ya da bunu reddetme;
2-Hayatta bir yer tutma, hatta var olma hakkını bile kendinde görememe.
AFİRMASYONU: 
SEVİLMEYE DEĞERİM VE ARTIK HAYATI BÜTÜNÜYLE YAŞAMAYI SEÇİYORUM

SOLUNUM YOLLARI RAHATSIZLIKLARI
1-Hayatı bütünüyle içine almaktan korkma.
AFİRMASYONU: 
GÜVENDEYİM VE YAŞAMI SEVİYORUM

SOSYAL FOBİ (UTANGAÇLIK)
1-Özsaygı eksikliği;
2-Kendini başkalarından önemsiz görmek;
3-Eleştirilme korkusu.
AFİRMASYONU:  
BEN DEĞERLİ, YARATICI VE ÜRETKENİM. SEVİLMEYE LAYIĞIM

SPASTİK KOLON (HUZURSUZ BAĞIRSAK SENDROMU)
1-Geçmişte kişilere duyulan öfkeyi ve incinmeleri genel hayata yansıtmak;
2-Başkalarına duyulan derin güvensizlik;
3-Anılara takılı kalmak.
AFİRMASYONU: 
GÜVEN İÇİNDEYİM VE BUGÜN YENİ HAYATIMIN İLK GÜNÜ

SPAZMLAR
1-Korku yüzünden düşüncelerimizi sıkıştırma.
AFİRMASYONU: 
SERBEST BIRAKIYORUM, GEVŞEYİP RAHATLIYORUM

SPAZMLI KOLİT
1-Bırakmaktan korkma;
2-Kurtulma;
3-Atma korkusu;
4-Güvensizlik.
AFİRMASYONU: 
YAŞIYOR OLMAK GÜVENİLİR BİR DUYGU VE YAŞAM HER ZAMAN BENİ DESTEKLİYOR, YAŞAM HER ZAMAN BENİ DESTEKLİYOR

SU TOPLAMASI (ÖDEM, ŞİŞLİK)
1-Bedenin bir bölgesinde hareket etmeme arzusu;
2-Bedenin bir bölgesinde dinlenme ihtiyacı;
3-Bedenin bir bölgesinde "alçıya alınma" ihtiyacı;
4-Kimi ya da neyi bırakmak, salıvermek istemiyorsunuz?
5-Neyi kaybetmekten korkuyorsunuz?;
6-Düşüncelere saplanıp kalma;
7-Tıkanmış, acı verici fikirler.
AFİRMASYONU: 
"TEMBELLİK" HAKKIMI KULLANIYORUM, BU BENİM DOĞAL HAKKIM, DÜŞÜNCELERİM RAHATÇA VE KOLAYCA AKIYORLAR

ŞEKER HASTALIĞI (DİYABET)
1-Hayattan tat almamak;
2-Kontrol etme tutkusu;
3-Hayatta duyulan hayal kırıklığı;
4-Kendini ve başkalarının acımasızca yargılamak;
5-Süregelen üzüntü;
6-"Hayatta bir şeyler kaçırdım" duygusu;
7-Olabileceklerin özlemini çekmek;
8-Denetim altına alma isteği;
9-Derin üzüntü.
10-"Keşke öyle olsaydı" düşüncesinden kaynaklanan özlem;
11-Yönetmek için büyük bir ihtiyaç duyma;
12-Derin keder;
13-"Geriye hiçbir hoşluk, tatlılık kalmadı" duygusu.
DİYABET TİP 1- Ergenliğe ve gençliğe adım atış döneminde (12-25 yaş arası)  hayata karşı umutsuzluk, kendi isteklerinizi mi ailenizin ve toplumsal beklentilerin isteklerini mi yerine getireceğinizin çelişkisi.... ve kendi hayallerinizi gerçekleştirmenin önündeki engeller.
DİYABET TİP 2- Menopoz/andropoz döneminde (40 yaş sonrası) hayattan beklediğini bulamamanın ve kendi hayallerini gerçekleştirememenin hayal kırıklığı ve sizi "kendi doğruları adına" engelleyenlere karşı duyulan yoğun öfke.

ŞİRPENÇE (ÇIBANLAR)
1-Kişisel olarak uğranan haksızlıklarla  ilgili zehirli öfke.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞİ SERBEST BIRAKIYOR VE ZAMANIN HAYATIMIN HER ALANINI İYİLEŞMESİNE İZİN VERİYORUM

ŞİŞMANLIK(AŞIRI KİLOLU)
1-Hayattan korkma;
2-İncinme, aşağılanma, eleştiri veya cinsellikten korunma ihtiyacı duyma;
3-Duygulardan kaçma;
4-Güvensizlik ve kendini reddetme;
5-Doyum arama.
6-Aşırı duyarlılık;
7-Çoğunlukla korkuyu temsil eder ve kişinin korunma ihtiyacı duyduğunu gösterir;
8-Korku gizli bir öfkeyi ve bağışlamaya gösterilen direnci saklayan bir örtü de olabilir.
AFİRMASYONU: 
DUYGULARIMLA BARIŞ İÇİNDEYİM VE HER YERDE GÜVENLİK İÇİNDEYİM, BEN TANRISAL SEVGİ TARAFINDAN KORUNUYORUM

ŞİŞMANLIK (KALÇALAR)
1-Anne ve babaya duyulan inatçı öfke birikimleri.
AFİRMASYONU: 
ANNE VE BABAMIN SINIRLAMALARININ ÖTESİNE GEÇMEM İYİ VE GÜVENLİ BİR ŞEY 

ŞİŞMANLIK (KARIN)
1-Yeterince bakılıp beslenmediği için öfke duyma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ RUHSAL OLARAK DOYURUYORUM. DOYUM İÇİNDE VE ÖZGÜRÜM

ŞİŞMANLIK (KOLLAR)
1-Kendisinden sevgi esirgendiği için öfke duyma.
AFİRMASYONU: 
İHTİYACIM OLAN TÜM SEVGİYİ KENDİM KARŞILIYORUM VE KENDİMİ SEVİYORUM

ŞİŞMANLIK (UYLUKLAR)
1-Çocukluk devresine ait, bastırılıp sıkıştırılmış öfke birikimleri;
2-Çoğunlukla babaya duyulan gazap.
AFİRMASYONU: 
BABAMI SEVGİDEN YOKSUN BİR ÇOCUK OLARAK GÖRÜYOR VE ONU KOLAYCA AFFEDİYORUM. HER İKİMİZDE ÖZGÜRÜZ

ŞİZOFRENİ
1-Hayatla baş edememek;
2-Yüksek zekanın hayat koşullarıyla uyum içinde olmaması;
3-Yüksek zekalı bir genç insanın "sıradan" ve "kurallara uygun" bir yaşam içinde yaşamaya zorlanmasına duyulan isyan ve çaresizlik duygusu;
4-Zeka düzeyi ile yaşam sorumluluğu almanın dengesizliği;
5-Gelişim döneminde aile ve çevre ortamının gerçek kimliğini bulmaya izin verilmemesi ve kısıtlanmışlık duygusu;
6-Yaratıcılığın kullanılamaması.
AFİRMASYONU: 
DUYGUSAL ZEKAMI GELİŞTİRİYORUM. YAŞAMIMIN SORUMLULUĞUNU ALMAK BENİ ÖZGÜRLEŞTİRİYOR. ÇEVREMLE UYUM  İÇİNDEYİM




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder