18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ- I- İ

ISIRIKLAR
1-Korku;
2-Her türlü küçümsenmeye açık olma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ AFFEDİYOR VE SEVİYORUM

ISIRIKLAR (HAYVAN)
1-Öfkenin iç dünyaya yönelmesi;
2-Cezalandırma ihtiyacı duyma.
AFİRMASYONU: 
ÖZGÜRÜM

ISIRIKLAR (BÖCEK)
1-Önemsiz ve küçük konularda suçluluk duyma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ TÜM KIZGINLIKLARDAN ARINDIRIYORUM

İÇE DÖNMÜŞ TIRNAK
1-İlerlemekten duyulan kaygı ve suçluluk.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMDA KENDİ YOLUMU BEN SEÇİYORUM. GÜVENDEYİM

İDRAR TORBASI (MESANE PROBLEMLERİ)
1-Cinsel duyguların bastırılması;
2-Uyumsuz kadın erkek ilişkileri;
3-Cinsel kimliğin ifade edilmemesi;
4-Artık gerekli olmayan nesnelerden ya da fikirlerden vazgeçmemek;
5-Para, iş, sağlık sorunlarına çok fazla kafayı takmak;
6-Aşırı düzensizlik ya da aşırı düzen tutkusu.
AFİRMASYONU: 
RAHATIM VE DEĞİŞİME AÇIĞIM


İDRAR YOLU ENFEKSİYONLARI (SİSTİT)
1-Bıkkınlık;
2-Genellikle karşı cinse ya da sevgiliye duyulan öfke;
3-Başkalarını suçlama;
4-Kızgınlık;
5-Alışkanlık haline gelmiş mutsuzluk;
6-Çözümlenmemiş gerginlik;
7-Korkularla yaşamak;
8-Duygusal kekemelik;
9-Endişe;
10-Eski fikirlerin etkisi altında olma;
11-Verilen isabetsiz duygusal kararlardan duyulan rahatsızlık;
12-ÇOCUKLARDA- Karşı cinsten olan ebeveynden sevgi alamadığını hissetmek;
13-YETİŞKİNLERDE- Karşı cins tarafından anlaşılmamış hissetmenin tepkisi.
AFİRMASYONU: 
BİLİNCİMDE BU KOŞULLARI YARATAN KALIPLARINI BIRAKIYORUM. DEĞİŞMEYE HAZIRIM. KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM, HAYATIN GÜZELLİKLERİNİ GÖRMEYİ VE SEVMEYİ SEÇİYORUM

İDRAR TUTAMAMA
1-Duygusal taşma;
2-Duyguları yıllarca kontrol etmenin yarattığı birikim.
AFİRMASYONU: 
DUYGULARIMI YAŞIYOR VE SEVGİYLE KANALİZE EDİYORUM

İDRAR YOLU İLTİHABI
1-Öfkeli duygular;
2-Kızgın olma;
3-Suçlama;
4-Bıkkınlık.
AFİRMASYONU: 
HATALARIM BENİM DERSLERİM. KENDİMİ SEVİYORUM. BU DÜNYAYA ANLAYIŞ KAZANMAK İÇİN GELDİM

İÇ KULAK İLTİHABI
1-Dinledilmediğini ve önemsenmediğini hissetmek.
AFİRMASYONU: 
ANLAYIŞLA DİNLEMEYİ SEÇİYORUM

İKTİDARSIZLIK
1-Cinsel baskı, gerilim, suçluluk duygusu;
2-Toplumsal inançları benimseme;
3-Eski bir eşe karşı kin duyma;
4-Anneye karşı çözümlenmemiş korkular;
5-Cinsellikle ilgili çelişkiler;
6-Nevrotik bağımlılıklar, duygusal kompleksler, takıntılar.
AFİRMASYONU: 
CİNSELLİĞİN HAZZINI YAŞAMAYI VE YAŞATMAYI SEÇİYORUM

İLTİHAPLANMA
1-Son derece öfkelenme;
2-Öfkeli düşünme;
3-Yeterince iyi olmadığını hissetmek;
4-Hangi bölge ya da organla ise o bölgeyi ya da organı temsil eden sorunla çelişki yaşamak.
AFİRMASYONU: 
HAYAT YOLCULUĞUMUN SEÇİMİNİ YAPAN BENİM. TÜM SORUMLULUĞUMU ÜSTLENİYOR VE ÖZGÜRLEŞİYORUM. HATA YAPSAMDA DEĞERLİYİM. HER SEÇİM BENİ GELİŞTİRİYOR VE GELİŞTİRİYOR

İNCİK KEMİĞİ
1-İdeallerin yok olması;
2-İncik kemikleri yaşam standartlarını simgeler.
AFİRMASYONU: 
SEVGİ VE NEŞEYLE YAŞAMIMI EN ÜST STANDARTLARDA SÜRDÜRÜYORUM

İNCİNME
1-Öfke ve direnme;
2-Yaşamın belli bir yöne doğru gitmak istememek.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIN AKIŞININ BENİ YALNIZCA BANA EN İYİ OLACAK YÖNE GÖTÜRECEĞİNE İNANIYOR VE GÜVENİYORUM. HUZURLUYUM.

İNME (NUZÜL)
1-Vazgeçme;
2-Direnme;
3-Değişmektense ölmeyi yeğleme;
4-Hayatı reddetme;
5-Pes etmek.
AFİRMASYONU: 
HAYAT DEĞİŞİMDİR VE BEN YENİYE KOLAYCA UYABİLİRİM. HAYATI, GEÇMİŞİ, ŞİMDİYİ VE GELECEĞİ KABUL EDİYORUM

İNTİHAR
1-Hayatı yalnızca siyah-beyaz olarak görme;
2-Başka bir çıkış yolu görmeyi reddetme;
3-Yaşam sorunların çözümsüz olduğuna inanmak;
4-Yarına umut beslememek;
5-Başkalarını cezalandırma arzusu;
6-"Bensiz dünya olmasa da olur" inancı;
7-Had safhada değersizlik duygusu.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN BANA VERİLMİŞ EN DEĞERLİ ARMAĞAN OLDUĞUNU BİLİYORUM

İSKELET
1-Yapının çökmesi;
2-Kemikler yaşamınızın temel yapısını simgeler.
AFİRMASYONU: 
BEN GÜÇLÜ VE SAĞLIKLIYIM. KUSURSUZ SAĞLAMLIKTA BİR YAPIYA SAHİBİM

İSHAL
1-Bir durumdan kaçmak;
2-Şu anda bir şeye duyulan korku;
3-Düzen tutkusu;
4-Bir şeyi görmek istememek.
AFİRMASYONU: 
GERÇEKLE YÜZLEŞME CESARETİNE VE GÜCÜNE SAHİBİM

İSİLİK (TER GÖZENEKLERİN TIKANMASI)
1-Gecikmelerden dolayı sinirlenme;
2-Dikkat çekmek için çocuksu bir yol.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM. YAŞAM SÜRECİYLE BARIŞ HALİNDEYİM

İŞTAH EKSİKLİĞİ
1-Hayata duyulan güvensizlik ve depresyon;
2-Kendini koruma;
3-Korku.
AFİRMASYONU: 
HAYATA GÜVEN DUYDUKÇA HAYATIM GÜZELLEŞİYOR

İŞTAH FAZLALIĞI
1-Dökülmemiş gözyaşı;
2-Duyguları yargılama;
3-Sevgi, kabul ve korunma ihtiyacının doyurulmaya çalışılması.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYORUM VE GÜVENDEYİM









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder