18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-E

EGZAMA
1-Aşırı kin;
2-Zihinsel patlama;
3-Aşırı hassas ve kırılgan olmak;
4-Fazlaca kişisel algılamak;
5-İstediğin bir şeyi yapmakta engellenmişlik duygusu;
6-Çözümlenmemiş incinmişlik duygusu;
7-Bir şeye içten isyan etmek.
AFİRMASYONU: 
KURBAN RÖLÜ OYNAMAKTAN VAZGEÇİYORUM- HAYATIMIN KAPTANI VE TEK SORUMLUSU BENİM- HOŞLANDIĞIM VE HOŞLANMADIĞIM ŞEYLERİ YARATAN BENİM- BU SORUMLULUĞU KABUL EDİYORUM- BEĞENMEDİĞİM ŞEYLERİ DEĞİŞTİREBİLME GÜCÜNE SAHİBİM

EKLEMLERİN VE KAS KİRİŞLERİN ARASINDA KESELERİN İLTİHAPLANMASI (BURSİT)
1-Bastırılmış öfke;
2-Birine vurmak isteme.
AFİRMASYONU: 
SEVGİ KENDİSİNE BENZEMEYEN HER ŞEYİ GEVŞETİR VE ÖZGÜR BIRAKIR

EKLEM PROBLEMLERİ
1-İçerlemek;
2-Hayat yönündeki beklenmedik değişimi kabullenememek;
3-Yaşamın yön değiştirmesi ve bunlara gösterilen kolaylıkları simgeler.
AFİRMASYONU: 
YENİ GELİŞMELERE VE SÜPRİZLERE AÇIĞIM, HER ŞEY İYİYE GİDİYOR

EL BİLEĞİ SORUNLARI
1-Hareketi ve kolaylığı temsil eder;
2-Rahatlığı temsil eder;
3-Ahenk ve uyum yoksunluğu;
4-Kendini umursanmamış hissetmek;
5-Başkalarına umursamaz ve duyarsız davranmak.
AFİRMASYONU: 
HAYAT YOLUMDA AHENKLE İLERLİYORUM VE HER ŞEY İYİYE GİDİYOR. KENDİMİN VE ÇEVREMDEKİ İNSANLARIN DEĞERİNİ BİLİYORUM

ELLER
1-Tutma ve ele alma;
2-Kavrama ve sıkı tutma;
3-Tutup kavrama ve bırakma;
4-Okşama;
5-Sıkıştırıp acıtma;
6-Deneyimlerle ilişki kurmanın, başa çıkmanın tüm yolları.
AFİRMASYONU: 
TÜM DENEYİMLERİMİ SEVGİ, NEŞE VE KOLAYLIKLA ELE ALMAYI SEÇİYORUM

EL KRAMPLARI
1-Sözel iletişim kurma becerisine güvenememek
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN İPLERİNİ KENDİ ELLERİME ALIYORUM

EL TERLEMESİ
1-Hata yapma korkusu, yetersiz veya aptal bulunma korkusu.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN İPLERİNİ KENDİ ELLERİME ALIYORUM

ELDE DUYGUSUZLUK VE KARINCALANMA
1-Yaşamın haksızlıkları karşısında duyulan öfke ve düş kırıklıkları.
AFİRMASYONU: 
NEŞE, MUTLULUK VE BEREKET DOLU BİR YAŞAMI YAŞAMAYI SEÇİYORUM

EL PARMAKLARI 
1-BAŞPARMAK- Endişe, depresyon, nefret ve suçluluk duygusu;
2-İŞARET PARMAĞI- Korku ve içerlemek;
3-ORTA PARMAK- Kızgınlık ve cinsel sorunlarla baş edememek;
4-YÜZÜK PARMAK- Yas tutamamak ve kendi hayatın akışına bırakamamak;
5-SERÇE PARMAK- İmaj korumak.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN İNİSİYATİFİNİ ELLERİME ALIYORUM

ENDOMETR (RAHİM VE YUMURTALIK PROBLEMLERİ)
1-Güvensizlik, düş kırıklıkları ve öfke;
2-Özsevgi eksikliği;
3-Suçlama.
AFİRMASYONU: 
HEM GÜÇLÜ HEM DE ARZULANAN BİR KADINIM. KADIN OLMAK OLAĞANÜSTÜ BİR DUYGUDUR. KENDİMİ SEVİYORUM VE TAM BİR İNSANI GİBİ HİSSEDİYORUM

ENDOKRİN SİSTEMİ BOZUKLUKLARI
1-Yaşamdaki büyük dengesizlikler.
AFİRMASYONU: 
DENGE VE UYUMU SEÇİYORUM. FİZİKSEL, DUYGUSAL, ZİHİNSEL VE RUHSAL VARLIĞIMI BESLİYORUM. KENDİME ZAMAN AYIRIYORUM

ENFEKSYON
1-Sinirlenme, öfke, sıkıntı;
2-Tedirginlik, bıkkınlık.
AFİRMASYONU: 
RAHAT, SAKİN VE UYUMLU OLMAYI SEÇİYORUM

ENFLAMASYON
1-Eziyet çekme duygusu;
2-Yaşamı yadsımak;
3-Yoğun mücadele duygusu;
4-Kendine yönelik şiddet.
AFİRMASYONU: 
DÜŞÜNCELERİM HUZURLU, DİNGİN VE MERKEZDE

EPİLEPSİ (SARA)
1-Kendine ceza vermek;
2-Kendine yönelik şiddet;
3-Hayatı reddediş;
4-Eziyet çekme duygusu;
5-Yoğun mücadele duygusu.
AFİRMASYONU: 

KENDİMİ AFFEDİYORUM VE KENDİMİ OLDUĞUM GİBİ KABUL EDİYORUM

EPSTEİN BARR VİRÜSÜ
1-Kişinin kendi sınırlarını aşırı zorlaması;
2-Yeterince iyi olmama korkusu;
3-Tüm içsel desteğini boşaltıp tüketme;
4-Gerilim virüsü.
AFİRMASYONU: 
GEVŞEYİP RAHATLIYOR VE KENDİ DEĞERİMİ KABUL EDİYORUM. HAYAT KOLAY VE KEYİFLİ

ERBEZLERİ
1-Erkek prensip;
2-Erkeklik.
AFİRMASYONU: 
BİR ERKEK OLMAK İYİ VE GÜVENLİ BİR ŞEY

ERİTEM (DERİ VEREMİ)
1-Vazgeçme, pes etme;
2-Kendini savunmak, hakkını talep etmektense ölmeyi yeğleme;
3-Öfke ve cezalandırma.
AFİRMASYONU: 
KENDİ GÜCÜME SAHİP ÇIKIYORUM. KENDİMİ RAHAT İFADE EDİYORUM

EZİKLER (ÇÜRÜKLER)
1-Yaşamdaki küçük darbeler;
2-Kendini cezalandırma.
AFİRMASYONU: 
KENDİME KARŞI İYİ VE YUMUŞAK DAVRANIYORUM. KENDİMİ SEVİYORUM VE DEĞERLİYİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder