18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ- V

VAJİNA AKINTISI (VAJİNİSMUS)
1-Cinsellikten çok korkmak;
2-Cinsel tabuların kıskacında olmak;
3-Cinsellikten suçluluk duymak;
4-Kadınların karşı cins karşısında güçsüz olduklarına ilişkin yaygın inanç.
AFİRMASYONU: 
KADIN OLMAKTAN GURUR DUYUYORUM VE CİNSELLİK HAYATIN BANA VERDİĞİ BİR ARMAĞANDIR

VAJİNA İLTİHABI
1-Eşe duyulan öfke;
2-Cinsel suçluluk;
3-Kendini cezalandırma.
AFİRMASYONU: 
KARŞIMDAKİLER KENDİME DUYDUĞUM SEVGİ VE ONAYI BANA YANSITIYORLAR

VARİS
1-Nefret ettiğiniz bir işte ya da bir yerde bulunmanız;
2-Hevesinizin kırılması;
3-Gücünden fazla çalıştığını ve taşıyabileceğinden fazla yük yüklendiğini hissetme;
4-Cesaretini yitirmek;
5-Duygusal zayıflıkla yaptığın seçimlerin sonucundan hoşnut olmadığın için suçu hayatın ağır yüküne atmak;
6-Hayatla inatlaşmak;
7-Haklı çıkmak uğruna içinde bulunduğun duruma saplanıp kalmak;
8-Kendini ağır yük altında ezilmiş hissetmek.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN TÜM SORUMLULUĞUNU ÜSTLENİYOR VE ÖZGÜRLEŞİYORUM. KENDİ HAYAT YOLUMDA AZİMLE İLERLİYORUM

VEBA
1-Yoğun korku dolu bir ortamda kişinin kendini korkularla kemirmesi;
2-Yüksek boyutta öz nefretten kaynaklanan dolaylı intihar;
3-Hiçlik, önemsizlik duygusu.
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİYİM VE HAYATIMIN DÖNÜM NOKTALARINI EN İYİ ŞEKİLDE DEĞERLENDİRİYORUM

VEREM
1-Bencillikten ağır ağır eriyip gitmek;
2-Gaddar düşünceler;
3-İntikam alma isteği;
4-Aşırı bencillik.
AFİRMASYONU: 
İÇİNDE YAŞAYACAK MUTLU VE BARIŞ DOLU BİR DÜNYA YARATIYORUM 

VERTİGO (BAŞ DÖNMESİ)
1-Kararsızlık, dağınık düşünme;
2-Gerçekleri görmeyi reddetme;
3-Düşme (fiziksel veya statü);
4-Depremde Düşme (eşyaların veya binaların yıkılması)
AFİRMASYONU: 
YAŞAMLA AHENK VE UYUM İÇİNDEYİM

VİRÜS ENFEKSİYONLARI
1-Hayatında mutluluk ve neşeden yoksunluk;
2-Acı dolu duygular;
3-Yaşamın tadını çıkaramamak.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMDAN HAZ ALIYOR VE KENDİMİ SEVİYORUM

VİTİLİGO (DERİDEKİ RENKSİZ BEYAZ LEKELER)
1-Karşı cins tarafından reddedilmişlik duygusu;
2-Aile ortamında sevgisizlik ve stres;
3-Sinirlilik;
4-Korunaksız, desteksiz ve yalnız hissetmek;
5-Kendini kabul edilemez bulmak;
6-Hiçbir şeye, hiçbir gruba ait olmama duygusu.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMDAKİ DENGE VE UYUM GİTTİKÇE ARTIYOR

VULVA (KADININ DIŞ ÜREME ORGANI)
1-İncinebirliği ve kırılganlığı temsil eder.
AFİRMASYONU: 
KIRILGAN OLMANIN BİR SAKINCASI YOK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder