18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ- U-Ü

UNUTKANLIK (DEMENTİA)
1-Dünyayı olduğu haliyle kabullenmeyi onunla ilişki kurmayı reddetme;
2-Umutsuzluk ve öfke;
3-Bir kaybın ve ölümün üstesinden gelememek.
AFİRMASYONU: 
KENDİ KUSURSUZ YERİMDEYİM VE HER ZAMAN GÜVENLİK İÇİNDEYİM

UÇUKLAR (DUDAK)
1-Sevilme ve taktir edilmemekten kaynaklanan öfke;
2-Kendinle ilgilenmeme;
3-Moral bozukluğu;
4-Karamsarlık;
5-Dile getirilmemiş şikayetler;
6-Cinsel tatminsizlik.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYORUM, TAKDİR EDİYORUM VE KENDİMLE İLGİLENİYORUM. TEK BAŞIMA YETERLİYİM 

ÜST SIRT BÖLGE
1-Duygusal destek alamamak;
2-Kendini duygusal olarak tükenmiş hissetmek;
3-Başkalarından sevgiyi esirgemek;
4-Sevilmediğini hissetme bu yüzden kendi sevgisini de alıkoyma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ VE HAYATI SEVİYORUM. DESTEKLENİYORUM

UTANGAÇLIK (SOSYAL FOBİ)
1-Özsaygı eksikliği;
2-Kendini başkalarından önemsiz görmek;
3-Eleştirilme korkusu.
AFİRMASYONU:  
BEN DEĞERLİ, YARATICI VE ÜRETKENİM. SEVİLMEYE LAYIĞIM

UYLUK ŞİŞMANLIĞI
1-Çocukluk devresine ait, bastırılıp sıkıştırılmış öfke birikimleri;
2-Çoğunlukla babaya duyulan gazap.
AFİRMASYONU: 
BABAMI SEVGİDEN YOKSUN BİR ÇOCUK OLARAK GÖRÜYOR VE ONU KOLAYCA AFFEDİYORUM. HER İKİMİZDE ÖZGÜRÜZ

UYKUSUZLUK
1-Derin suçluluk duygusu;
2-Olası tehlikelere karşı duyulan tepki;
3-Yüzeysel çelişkiler ve kararsızlıklar;
4-Yarım kalan işler;
5-Gecikmişlik duygusu;
6-Yaşamın akışına güvenmemek;
7-Suçluluk.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ AFFEDİYORUM VE ŞİMDİ UYKUNUN KUCAĞINDA GÜVENDEYİM

UYKU HASTALIĞI (NARKOLEPSİ)
1-İnsanlarla ve dünyayla bağlantı kuramamak;
2-Her şeyden uzaklaşma duygusu;
3-Aşırı korku;
4-Başa çıkamamak;
5-Kaçıp kurtulmak isteme;
6-Burada olmak istememe.
AFİRMASYONU: 
BEN HER ZAMAN KORUNUYORUM VE GÜVENDEYİM, TANRISAL BİLGELİĞİ VE REHBERLİĞİ BENİ HER ZAMAN KORUDUĞUNA GÜVENİYORUM

UYKUDA İDRAR KAÇIRMA (YATAK ISLATMA)
1-Ebeveynden korkmak (genellikle baba, bazen anne);
2-Bilinç dışı kızgınlık;
3-Çocukluğa dönme arzusu;
4-İlgiyi ve sevgiyi kaybetme korkusu.
AFİRMASYONU: 
BU ÇOCUĞA SEVGİ, ŞEFKAT VE ANLAYIŞLA BAKILDI. HER ŞEY YOLUNDA

UYUŞMA
1-Sevgi ve ilgi göstermemek;
2-Zihinsel açıdan tamamıyla duyarsız olmak.
AFİRMASYONU: 
HERKESE SEVGİYLE YAKLAŞIYORUM

UYUZ
1-Zehirli ve hastalıklı düşünceler;
2-Başkalarının sizin canınızı sıkmalarına, sizi sinirlendirmelerine izin verme.
AFİRMASYONU: 
BEN KENDİ KENDİMİN EFENDİSİYİM

ÜLSER
1-Korku;
2-İyi olmadığına ilişkin yoğun ve güçlü inanç;
3-Sizi ne yiyip bitiriyor?
4-Bir şeylerle baş edememenin yetersizlik duygusu.
AFİRMASYONU: 
RAHATLIYORUM VE KENDİMİ AKIŞA BIRAKIYORUM

ÜREME ORGANLARI
1-Dişi ve erkek prensiplerini temsil ederler;
2-Yeterince iyi olmamaktan duyulan kaygı.
AFİRMASYONU: 
CİNSİYETİMİ OLDUĞUM GİBİ KABUL EDİYORUM, OLDUĞUM HALİMLE MÜKEMMELİM

ÜREME ORGANLARINDA UÇUK
1-Cinsel suç konusundaki toplumsal inancı benimseme ve cezalandırılma ihtiyacı duyma;
2-Toplumsal utanma;
3-Cezalandırıcı bir Tanrı'ya inanma;
4-Cinsel organı reddetme.
AFİRMASYONU: 
KENDİ CİNSELLİĞİMDEN VE BEDENİMDEN MUTLULUK DUYUYORUM

ÜŞÜYÜP ÜRPERME
1-Zihinsel olarak içe çekilme, büzülme;
2-Geri çekilme, bir kenara çekilme arzusu;
3-"Beni yalnız bırakın" duygusu;
4-Uzaklaşma arzusu.
AFİRMASYONU: 
SEVGİ BENİ KUŞATIYOR VE KORUYOR






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder