18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-G

GASTRİT
1-Belirsizlik içinde olmak;
2-Endişe duygusu;
3-Kötü beklentiler;
4-Kaygılanma;
5-Uzun süren kararsızlık.
AFİRMASYONU: 
ŞİMDİ VE BURADA OLMANIN GÜCÜNE GÜVENİYORUM

GAZ SANCILARI
1-Düşüncelere sıkı sıkıya saplanıp kalmak;
2-Korku;
3-Sindirilmemiş fikirler.
AFİRMASYONU: 
RAHATLIYORUM VE YAŞAMIN TÜM BENLİĞİMİ SARMASINA İZİN VERİYORUM

GEĞİRME
1-Korku;
2-Hayatı çok hızlı bir biçimde içine tıkıştırma.
AFİRMASYONU: 
YAPMAM GEREKEN HER ŞEYİN YERİ VE ZAMANI VARDIR. HUZURLUYUM

GÖĞÜS SORUNLARI (KİSTLER, YUMRULAR, AĞRILAR)
1-Kendini beslemeyi reddetme;
2-Kendinden başka herkese öncelik tanıma;
3-Aşırı annelik;
4-Aşırı korumacılık;
5-Aşırı baskı.
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİ VE ÖNEMLİYİM. KENDİMİ SEVGİ VE COŞKUYLA BESLİYORUM. BAŞKALARINA DA KENDİLERİ OLMA ÖZGÜRLÜĞÜNE SAYGI DUYUYORUM

GÖĞÜS(LER)
1-Anneliği;
2-Şefakti ve beslenmeyi simgeler.
AFİRMASYONU: 
KUSURSUZ BİR DENGE İÇİNDE BESLENİYOR VE BESLİYORUM

GÖZLER
1-Geçmişi, şimdiyi ve geleceği berrak bir biçimde görebilme yeteneğini temsil ederler.
AFİRMASYONU: 
SEVGİ VE SEVİNÇLE NET GÖRÜYORUM


GÖZ-SAĞ
1-Rasyonel düşünceden uzaklaşmak;
2-Gerçeği görmeyi reddetmek ve haklı çıkma savaşı.
AFİRMASYONU: 
YENİ SEÇİMLER YAPIYORUM. BU SEÇİMLERE EVET DİYORUM

GÖZ-SOL
1-Yaratıcı düşüncenin bastırılması;
2-Güvenlik alanına sığınmak;
3-Kendin için en iyi seçimi kendine layık görememek.
AFİRMASYONU: 
YENİ DÜŞÜNCELERE AÇIĞIM VE GELİŞMEYİ SEÇİYORUM

GÖZ BOZUKLUĞU- ARPACIK
1-Kendi hayatınızda gördüğünüz şeyden hoşlanmamanız.
AFİRMASYONU: 
ŞİMDİ BAKMAKTAN HOŞLANACAĞIM BİR HAYAT YARATIYORUM

GÖZ BOZUKLUĞU- AKÇİL GÖZBEBEKLİ
1-Şu anda karşı karşıya bulunduğu şeye, dosdoğru bakmaya korkma.
AFİRMASYONU:
KENDİMİ HEMEN ŞİMDİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM

GÖZ BOZUKLUĞU- ASTİGMAT
1-Kendini olduğu gibi görmek istememek;
2-"Ben" sorunu;
3-Kendini benliğiyle karşılaşmaktan korkma.
AFİRMASYONU: 
KENDİ GÜZELLİĞİMİ VE GÖRKEMİMİ GÖRMEYİ SEÇİYORUM

GÖZ BOZUKLUĞU- GLOKOMA
1-Katı inatla bir şeye direnmek;
2-Katı bir bağışlamazlık;
3-Çoktan beri gelen incinmelerin baskısı ve bunlara boğulmuş olma;
4-Arkadan gelen saldırı (saldırgan korkusu).
AFİRMASYONU: 
SEVGİ VE ANLAYIŞLA BAKIYORUM

GÖZ BOZUKLUĞU- HİPERMETROP
1-Şimdinin değerini bilmemek, anda olmamak;
2-Uzaktan gelen tehlike, Görsel ayrılık, Yüksek korku.
AFİRMASYONU: 
BURADA GÜVEN İÇİNDEYİM VE BUNU NET GÖRÜYORUM

GÖZ BOZUKLUĞU- KATARAKT
1-İleriye neşe ve umutla bakamama;
2-Karanlık ve belirsiz bir gelecek beklentisi.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMI GÖRMEKTEN KEYİF ALACAĞIM ŞEKİLDE YARATIYORUM

GÖZ BOZUKLUĞU- MİYOP
1-Gelecekten korkma;
2-Önünde olana güvenememe;
3-Yakından gelen tehlike, Görsel ayrılık, Çok yüksek korku.
AFİRMASYONU: 
KUTSALLIĞIN BANA YOL GÖSTERMESİNİ KABUL EDİYORUM VE HER ZAMAN GÜVENDE OLDUĞUMU BİLİYORUM

GÖZ BOZUKLUĞU- ŞAŞILIK
1-Aynı anda zıt amaçlara sahip olmak;
2-Dünyada olup biteni görmek istememek.
AFİRMASYONU: 
GÖRDÜKLERİM BANA GÜVEN VERİYOR. HUZUR İÇİNDEYİM

GÖZ BOZUKLUĞU- DIŞA DOĞRU ŞAŞILIK
1-Şimdiki zamana bakma korkusu.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ HEMEN ŞİMDİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM

GÖZ BOZUKLUĞU- ÇOCUKLARDA
1-Ailede olup bitenleri görmek istememe.
AFİRMASYONU: 
BU ÇOCUK ARTIK UYUM, NEŞE, GÜZELLİK VE GÜVENLE ÇEVRİLİDİR

GÖZ BOZUKLUĞU- KERATİT
1-Aşırı öfke;
2-Karşındaki kişilere ya da şeylere vurma arzusu.
AFİRMASYONU: 
HUZURLU OLMAYI SEÇİYORUM.

GÖZ ALTI MORLUKLARI
1-Pişmanlık;
2-Kendini suçlamak;
3-Doyumsuzluk;
4-Derin acı;
5-Şefkat ve ilgi isteyen durumlarda duyarsız yaklaşım.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ AFFEDİYORUM VE DEĞERLİ BULUYORUM. KORKULARIMIN ÜZERİNE CESARETLE GİTMEYİ SEÇİYORUM

GÖZ KIRMIZILIĞI YA DA KANLANMASI :(KONJONTİVİT)
1-Sorun büyüdükçe göz kırmızılıktan kanlanmaya doğru gider.
2-Gördüklerine öfke duymak;
3-Bir beklentinizle ilgili öfke ve düş kırıklığı.
AFİRMASYONU: 
YENİ DÜŞÜNCELERE AÇIĞIM VE GELİŞMEYİ SEÇİYORUM. YENİ SEÇİMLER YAPIYOR VE BUNLARA EVET DİYORUM, OLANI OLDUĞUM GİBİ GÖRMEYİ SEÇİYORUM

GRİP
1-Kitle olumsuzluğunu ve inançalrını benimseme;
2-Korku;
3-İstatistiklere inanma;
4-Yoğun olumsuzluk ve inançlara duyulan tepki;
5-Toplumsal inançlara boyun eğmek;
6-Hasta olacağı beklentisi;
7-Aşırı yorgunluk.
AFİRMASYONU: 
TOPLUMSAL İNANÇLARIN ÖTESİNDE DÜŞÜNEN BİR BİREYİM

GUATR
1-Taleplere hayır diyememenin sonucunda biriken kızgınlık;
2-Kendini ifade edememek;
3-Düşünce ve duygularında rol yapmak;
4-Acı çektirildiği, cezalandırıldığı için nefret duyma;
5-Kendini kurban olarak görme;
6-Kendini hayatta engellenmiş hissetme.
AFİRMASYONU: 
KENDİ SEÇİMLERİME EVET DİYORUM. HAYATIMIN HAKİMİ VE YÖNETİCİSİ BENİM. KENDİM OLMAKTA ÖZGÜRÜM

GUT (DAMLA) HASTALIĞI
1-Başkalarının üzerinde hakimiyet kurma ihtiyacı;
2-Despotluk;
3-Orta yaş krizi;
4-Gençliği başkalarının özellikle babanın) istekleri uğruna ziyan etmenin öfkesi;
5-Hayatı boşa harcamanın üzüntüsü;
6-Özellikle erkeklerin orta yaşta kendi seçtikleri hayatı yaşayamamasının ifade edilmemiş yaı;
7-Kendi hayatını kontrol edememek.
AFİRMASYONU: 
ŞİMDİ KENDİ SEÇTİĞİM HAYATI YAŞIYORUM. KENDİ HUZURUM İÇİN CESARETLE SEÇİM YAPIYORUM. BU HAYAT BENİM HAYATIM. HAYATIMIN DEĞERİNİ BİLİYORUM. KENDİM VE BAŞKALARINI SEÇİMLERİNDE ÖZGÜR BIRAKIYORUM

GÜÇSÜZLÜK
1-Zihinsel dinlenme ihtiyacı.
AFİRMASYONU: 
ZİHNİME KEYİFLİ BİR TATİL VERİYORUM VE TEMBELLİK HAKKIMI KULLANIYORUM

GÜNEŞ SİNİRAĞI (KARIN BOŞLUĞU)
1-Metanet, sebat tepkileri;
2-Sezgisel gücümüzün merkezi;
3-Ters tepkiler.
AFİRMASYONU:
İÇ SESİME GÜVENİYORUM. BEN GÜÇLÜ VE AKILLIYIM










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder