18 Ağustos 2017 Cuma

RAHATSIZLIKLARIN ZİHİNSEL NEDENLERİ-B

BACAKLAR
1-Bizi hayatta ilerletir.
AFİRMASYONU:  
HAYAT BENİM İÇİN VAR

BACAK RAHATSIZLIKLARI (ALT)
1-Gelecekten korkma;
2-İlerlemek isteme ya da belli bir yönde ilerlemek istememe.
AFİRMASYONU: 
GELECEĞİMDE HER ŞEYİN İYİ OLDUĞUNU BİLEREK GÜVEN VE NEŞEYLE İLERLİYORUM

BACAK (SAĞ)
1-"Her şey ben yapmalıyım" inadı;
2-Gittiğin yolda mantığa daha önem vermek;
3-Haklı çıkmak uğruna yanlış yola girmek;
4-Kaybetme korkusu içinde yaşamak.
AFİRMASYONU: 
SEZGİLERİME GÜVENİYORUM.  CESARET VE GÜVENLE YOLUMA DEVAM EDİYORUM

BACAK (SOL)
1-Gittiğin yolda sezgilerin ikazına kulak vermemek;
2-Daha iyi seçimlerin olduğunu bilmene rağmen risk alamamak;
3-Yaratıcı adımlar atmaktan korkmak;
4-Attığın adımların sonuçlarının sorumluluğunu almaktan korkmak.
AFİRMASYONU: 
SINIRLARIMI VE SEÇİMLERİMİ BİLİYORUM. CESARET VE GÜVENLE YOLUMA DEVAM EDİYORUM

BAĞIMLILIKLAR
1-Kendinden kaçış;
2-Korku;
3-Kendini nasıl seveceğini bilmeme;
4-Umutsuzluk duygusu;
5-Ruhsal boşluk;
6-Duygulardan kaçmak;
7-Sağlıklı düşünememek;
8-Duygusal boyutta çocuk kalmak;
9-Değersizlik duygusu;
10-Onay ve kabul görme ihtiyacı.
11-Kendi hayatının sorumluluğunu üstlenmeye gönülsüzlük;
12-Birey olamamak;
13-"Hayatımda biri yoksa hiçim" duygusu;
14-Olumsuz duygular içinde hapsolmuşluk hissi;
15-Duyguların hissetmemekten korkma;
16-Sevgi açlığı;
17-Hayatın akışına güvenmemek;
18-Hayatın belirsizliklerine karşı direnç göstermek;
19-Aşırı stres.
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİ VE YETERLİYİM- ÖZDİSİPLİNİMİ GELİŞTİRİYORUM- SEVİYOR VE SEVİLİYORUM- ALIŞKANLIKLARIMA DUR DİYEBİLECEK TEK KİŞİ BENİM.

BAĞIRSAKLAR
1-Özümseme, massetme ve artıkları (işe yaramayan şeyleri) kolaylıkla çıkarıp atmayı temsil eder.
AFİRMASYONU: 
BİLMEM GEREKEN HER ŞEYİ KOLAYCA ÖZÜMSER VE GEÇMİŞİ SEVİNÇLE BIRAKIYORUM

BAĞIRSAK (İNCE)
1-Terk edilmişlik duygusu;
2-Kendini kaybolmuş hissetmek;
3-Aşırı hassasiyet ve alınganlık.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ ONAYLIYOR VE DEĞER VERİYORUM

BAĞIRSAK (KALIN)
1-Geçmişte yaşam arzusu;
2-Yenilikleri asimile edememek, hayatına katamamak;
3-Rahatlık alanında kalma arzusu;
4-Eskiyi, ihtiyaç duyulmayanı bırakmaktan korkma.
AFİRMASYONU: 
GEÇMİŞTE OLANLAR İÇİN KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDİYORUM. YENİLİKLER BENİ ZENGİNLEŞTİRİYOR

BAĞIRSAK KURDU (TENYA)
1-Bir kurban olduğuna ve kirli olduğuna güçlü bir biçimde inanma;
2-Başkalarının görünüşteki tutumları karşısında kendini çaresiz hissetme.
AFİRMASYONU: 
BAŞKALARI YALNIZCA BENİM KENDİ HAKKIMDAKİ GÜZEL DUYGULARIMI YANSITIYORLAR

BAĞIRSAK ŞERİDİ
1-Kurban olduğuna ve temiz olmadığına ilişkin köklü ve güçlü inanç;
2-Başkalarının karşısında kendini çaresiz hissetmek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ OLDUĞUM GİBİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM


BAĞIŞIKLIK SİSTEMİ HASTALIKLARI (TİMUS SORUNLARI)
1-Derinlere gömülmüş yas;
2-Tümüyle kendini çaresiz hissetmek;
3-Vazgeçmişlik duygusu.
4-Hayat adil değil;
5-Herkes bana saldırıyor;
6-Korunmam yok;
7-Bağışıklık sistemini yöneten salgı bezi (ana merkezi).
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVDİKÇE HAYAT DA BENİ SEVİYOR VE DESTEKLİYOR, HAYATIN ZORLUKLARIYLA BAŞ EDEBİLECEK GÜCE SAHİBİM

BADEMCİK İLTİHABI
1-Kendi adına çekinmeden konuşamayacağı ve ihtiyaçlarını talep edemeyeceği konusunda güçlü bir inanç.
AFİRMASYONU: 
İSTEKLERİMİ SEVGİYLE VE RAHATÇA İFADE EDİYORUM

BASURLAR
1-Son teslim tarihleri (yetiştirememe korkusu);
2-Geçmişe duyulan öfke;
3-Bırakmaktan, koyuvermekten korkma;
4-Kendini yük altında hissetme.
AFİRMASYONU: 
YAPMAK İSTEDİĞİM HER ŞEY İÇİN ZAMANIM VAR VE İŞİME YARAMAYAN HER ŞEYİ BIRAKIYORUM

BAŞ AĞRISI
1-Kendini eleştirme;
2-Korku;
3-Stres, gerginlik;
4-Duygusal üzüntülerle başa çıkamamak;
5-İfade edilmemiş duygular, incinmişlik hissi;
6-Kontrolü yitirme kaygısı;
7-Mutsuz ilişkiler;
8-Bir sorunla yüzleşememek;
9-Gülmeye, şarkı söylemeye, takdir görmeye ve şükran duymaya duyulan ihtiyaç.
AFİRMASYONU: 
KENDİ SEÇİMLERİME VE KARARLARIMA GÜVENİYORUM- BEN GÜÇLÜYÜM- YAPABİLECEĞİMİN EN İYİSİNİ YAPIYORUM

BAŞ AĞRISI (ŞAKAKLARDA)
1-Kendine güvensizlik.
AFİRMASYONU: 
KENDİME GÜVENİYORUM

BAŞ AĞRISI (SAĞ ŞAKAKTA)
1-Yaşadığınız stresten sizi özgürleştirecek yaratıcı seçimler bulabileceğinize güvenmemek.
AFİRMASYONU: 
KENDİ SEÇİMLERİME VE KARARLARIMA GÜVENİYORUM

BAŞ AĞRISI (SOL ŞAKAKTA)
1-Sizde stres yaratan durumlardan özgürleşmek için harekete geçme ve gücünüzü kullanma becerinize güvenmemek.
AFİRMASYONU: 
RAHATLIYORUM VE KENDİMİN DEĞERİNİ BİLİYORUM. MUTLU DÜŞÜNCELERE ODAKLANIYORUM

BAŞ AĞRISI (ALIN BÖLGESİNDE ZONKLAMA)
1-Hayal gücünüzü, yeni düşüncelerinizi ve seçimlerinizi reddetmek.
AFİRMASYONU: 
KENDİ SEÇİMLERİMİN DOĞRULTUSUNDA ŞİMDİ ADIM ATIYORUM VE YAPABİLECEĞİMİN EN İYİSİNİ YAPIYORUM

BAŞ AĞRISI (ÖNDEN ARKAYA DOĞRU BAŞINIZI ÇEVRELEYEN)
1-Enerjinizin, sorunu başarılı bir şekilde çözmeye yetmeyeceğine duyulan güvensizlik;
2-Mükemmeliyetçilik takıntısı;
3-Başarısızlık korkusu;
4-"Ölsem de başarmalıyım.....ama başaramayacağım" korkusu.
AFİRMASYONU: 
ÇEVREMDE VE HAYATIMDA MUTLULUKLARA ODAKLANIYORUM. RAHATIM VE BAŞARACAĞIMI BİLİYORUM

BAŞ AĞRISI (GÖZLERİN ARASINDA ZONKLAMALAR VE ARKA BOYNUNUZA ULAŞAN AĞRILAR)
1-"Kimse benimle ilgilenmiyor";
2-"Kendi sezgilerime güvenemem";
3-"Kendi gerçeğimi bildiğime ve başka insanların duygularını nasıl değerlendirdiğime güvenemem";
4-"Karanlıktan ötesini göremiyorum" duyguları.
AFİRMASYONU: 
ÜZERİMDEKİ GERGİNLİKTEN ÖZGÜRLEŞİYOR, RAHATLIYOR VE KENDİMİN DEĞERİNİ BİLİYORUM

BAŞ AĞRISI (BEYNİN ALTINDA, BAŞIN ALTINDA YER ALAN AĞRI)
1-Fiziksel bedeninizi ve fiziksel bedenin hazlarını reddetmek;
2-Fiziksel aktiviteler içinde olmayı ve harekete geçmeyi reddetmek.
AFİRMASYONU: 
KENDİ SEÇİMLERİME VE KARARLARIMA GÜVENİYORUM. YAPABİLECEĞİMİN EN İYİSİNİ YAPIYORUM

BAŞ DÖNMESİ (VERTİGO)
1-Kararsızlık, dağınık düşünme;
2-Gerçekleri görmeyi reddetme.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMLA AHENK VE UYUM İÇİNDEYİM

BAYILMA
1-Andan korkma;
2-Başa çıkamayıp bırakma;
3-Geçici olarak bilincini yitirme;
4-Baş edememe duygusu;
5-Durumdan sıyrılma arzusu;
6-Olanı kabul edememek.
AFİRMASYONU: 
GERÇEKLERLE YÜZLEŞME CESARETİNE SAHİBİM

BEBEKLERDE HUZURSUZLUK VE AĞLAMA NÖBETLERİ (KOLİK)
1-Ortamdan mutlu olmamak;
2-"İhtiyaçlarıma önem verilmiyor" duygusu;
3-Zihinsel öfke, sabırsızlık;
4-Çevreden sıkılıp rahatsız olma.
AFİRMASYONU: 
HER ORTAMI MUTLU KILACAK BAKIŞ AÇISINA SAHİBİM

BEBEKLERDE SARILIK
1-Bebeğin istenmemişlik duygusu yaşaması;
2-Annenin hamilelik döneminde yaşadığı derin mutsuzluk ya da travma;
3-Annenin bebeğin varlığına duyduğu bilinçaltı tepkisi.
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİYİM VE SEVİLMEYE LAYIĞIM. HAYATI SEVİYORUM

BEDEN KOKUSU
1-Kendinden nefret etmek;
2-Hayattan korkma;
3-Takınıtılı, kindar ve kıskanç olmak;
4-Başkalarından korkma.
AFİRMASYONU: 
HAYATIM BANA BİR ARMAĞAN VE KENDİMİ SEVMEYİ SEÇİYORUM

BEDENİN SAĞ TARAFI
1-Dışarı vermeyi, bırakmayı, erkek enerjiyi, erkekleri, babayı temsil eder.
AFİRMASYONU: 
ERKEK ENERJİMİ KOLAYCA DENGELİYORUM


BEDENİN SOL TARAFI
1-Alıp kabul ediciliği, içeri almayı, dişi enerjiyi, kadınları, anayı temsil eder.
AFİRMASYONU: 
DİŞİ ENERJİM KUSURSUZ BİR DENGEYE SAHİP

BEDEN ISISININ YÜKSELMESİ (YANMALAR)
1-Yakıcı öfke;
2-Öfkeyle için için yanma.
AFİRMASYONU: 
KENDİ İÇİMDE VE ÇEVREMDE SADECE BARIŞ VE UYUM YARATIYORUM

BESİN ZEHİRLENMESİ
1-Başkalarının kontrolü ele almalarına izin verme;
2-Kendini korumasız ve savunmasız hissetme.
AFİRMASYONU: 
YOLUMA HER NE ÇIKARSA ONU SİNDİRECEK GÜCE VE BECERİYE SAHİBİM

BERELER (KESİK YARALAR)
1-Kendine öfkelenme ve suçluluk duygusu.
2-Kendi kurallarınıza uymadığını için kendi kendinizi cezalandırmanız.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ AFFEDİYOR VE KENDİMİ SEVMEYİ SEÇİYORUM, ÖDÜLLERLE DOLU BİR HAYAT YARATIYORUM

BEL SOĞUKLUĞU
1-Kötü bir insan olduğu için cezalandırılma ihtiyacı duyma;
2-Cinselliğini yaşayamama.
AFİRMASYONU: 
BEDENİMİ, KENDİMİ VE CİNSELLİĞİMİ SEVİYORUM

BEYAZ AKINTI (KADINLARDA)
1-Kadınların erkekler karşısında güçsüz olduklarına inanama;
2-Bir sevgiliye, eşe karşı öfke duyma.
AFİRMASYONU: 
BEN GÜCÜN TA KENDİSİYİM. KADIN OLDUĞUM İÇİN SEVİNİYORUM VE ÖZGÜRÜM

BEYAZ SAÇ
1-Gerilim;
2-Baskı altında olduğuna, fazla zorlandığına inanma.
AFİRMASYONU: 
HAYATIMIN HER ALANINDA HUZUR İÇİNDE VE RAHATIM

BEZ, GUDDE SORUNLARI
1-İçinde bulunan duruma yapışıp kalmayı simgeler;
2-Bir şeyler yapmaya ilişkin yetersizlik;
3-Erteleme.
AFİRMASYONU: 
İHTİYACIM OLAN TÜM DÜŞÜNCE VE EYLEMLERE SAHİBİM. HEMEN ŞİMDİ İLERİYE YÖNELİK ADIMLAR ATIYORUM

BEYİN- OMURİLİK MENENJİTİ
1-Hastalıklı düşünme biçimi;
2-Hayata karşı şiddetli öfke duyma.
AFİRMASYONU: 
TÜM SUÇLAMALARI BIRAKIYOR. HAYATIN BARIŞ VE SEVİNCİNİ KABUL EDİYORUM

BEYİN TÜMORU
1-Katı düşünce kalıpları;
2-Eski yaşam biçimini değiştirmeyi reddetmek;
3-Bilgisayara yüklenmiş yanlış inançlar;
4-İnatçılık.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN TÜMÜ DEĞİŞİMDİR VE ZİHNİM DAİMA KENDİNİ YENİLER

BEYİN FELCİ
1-Ailenin sevgi dolu bir ortamda birleşmesine duyulan özlem;
2-Aileyi cezalandırma arzusu;
3-Öfkenin aşırı biçimde denetlenmesi;
4-Duyguları ifade etme isteksizliği.
AFİRMASYONU: 
KENDİME VE AİLEME HUZURLU BİR ORTAM YARATMAYI SEÇİYORUM

BIKKINLIK (FİBROMİYALJİ)
1-Gerçekleşmeyen arzuların yarattığı hayal kırıklığı;
2-Hayat koşullarına duyulan alerji;
3-İstemediğin bir hayatı yaşamaya mahküm olduğunu hissetmenin umutsuzluğu;
4-Sevmediğin bir işte çalışmak;
5-Kendini önemsiz hissetmek.
AFİRMASYONU: 
BEN DEĞERLİYİM. HAYATI KENDİ SEÇİMLERİME GÖRE YAŞIYORUM. BİLDİĞİMİN EN İYİSİNE GÖRE DAVRANIYORUM

BİLEKTE MEDİAL SİNİR SIKIŞMASI (KARPAL TÜNEL SENDROMU)
1-Yaşamın adaletsizliğine duyulan öfke;
2-Tekrarlanan monoton işlerden bıkmak;
3-Yeniliklere özlem duymak;
4-Kayıtsız kalarak kendini korumaya çalışmak;
5-Yaratıcılığına uygun oranda üretken olmamak;
6-Hayatını iyileştirmek için yeterince çaba göstermediğini bilmek ve bundan suçluluk duymak;
7-İdeallerini gerçekleştirmeye kendini layık görmemek.
AFİRMASYONU: 
YARATICI VE ÜRETKENİM- HAYATI KENDİM İSTEDİĞİM GİBİ ŞEKİLLENDİRİYORUM- BU GÜCE VE ENERJİYE SAHİBİM- İSTEDİĞİM HAYATI YAŞAMAYA LAYIĞIM

BİPOLAR (MANİK DEPRESYON)
1-"Çok zekiyim. Hayat bana dar geliyor" inancı;
2-"Çok değersizim. hayat yaşamaya değmez" inancı;
3-Sürekli çelişkili mesajlar alarak büyümek;
4-Kapana kısılmışlık ve engellenmişlik duygusu;
5-Kişinin zekasına uygun potansiyeli açığa çıkaracak aile ve çevre ortamından beslenememesi;
6-Birey olamamak ama "Ben varım ve önemliyim" mücadelesi vermek. 
AFİRMASYONU: 
ZEKAM VE RUHUM UYUM İÇİNDE KENDİSİNİ İFADE EDİYOR. YARATICILIĞIMI SAĞLIKLI YOLLARLA İFADE EDİYORUM VE ÜRETİYORUM

BOĞAZ İLTİHABI (TONSİLİT)
1-Kendini korunmasız hissetmek;
2-Reddedilme korkusuyla susmak;
3-Korku ve endişe ile engellenmiş yaratıcılık;
4-Öfkeli sözcükleri içinde tutmak;
5-Kendini ifade edemeyeceğini, bu konuda aciz olduğunu hissetme;
6-Bastırılmış duygular;
7-Boğulmuş yaratıcılık, yapmak istediği şeyi yapamama.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ ÖZGÜRCE VE SINIRSIZCA İFADE EDEBİLİYORUM

BOĞAZ AĞRISI VE RAHATSIZLIKLARI
1-Söylemek istediklerini yutmak;
2-İnsanın kendisi adına çekinmeden açıkça konuşamaması;
3-Öfkesini yutup göstermemesi;
4-Yaratıcılığın bastırılmış olması;
5-Değişimi reddetme.
AFİRMASYONU: 
KENDİ ADIMA ÇEKİNMEDEN NEŞE VE RAHATÇA KONUŞUYOR VE İFADE EDİYORUM. DEĞİŞİME HAZIRIM 

BOĞAZ TIKANMASI (ÜZÜNTÜDEN)
1-Korku;
2-Yaşam sürecine güvenmeme.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN BENİM İÇİN VAR OLDUĞUNA İNANIYORUM. KENDİMİ RAHATLIKLA İFADE EDİYORUM

BOĞAZ (YUTKUNMA SORUNU)
1-Sana yapılanı yutamamak;
2-Değişim korkusu.
AFİRMASYONU: 
DÜŞÜNCE VE DUYGULARIMI ÖZGÜRCE DİLE GETİRİYORUM

BOĞULMA KRİZLERİ
1-Korku;
2-Yaşam sürecine güvenmeme;
3-Çocukluk döneminde saplanıp kalma.
AFİRMASYONU: 
DÜNYA GÜVENLİ BİR YER. BEN EMİN ELLERDEYİM

BOYUN TUTULMASI
1-Baskı altında performans gösterememe;
2-Dar kafalılık;
3-Esnek olamamak;
4-"Yanlış" bulduğun fikirlerle hiçbir ifade hakkı tanımamak;
5-Kararından dönmez, boyun eğmez bir inatçılık.
AFİRMASYONU: 
BAŞKA BAKIŞ AÇILARI DA GÖRMEK YARARLI VE GÜVENLİ BİR ŞEY

BOYUN SAĞA ÇEVİREMİYORSA
1-Erkeklere duyulan öfke ya da içinizdeki erkeğin (sol beynin) sembolize ettiği kontrol ihtiyacının kendiniz veya başkaları tarafından engellenmesi.
AFİRMASYONU: 
HAYATA BAKIŞ AÇIM GENİŞLİYOR. ESNEK, SEVECEN VE ANLAYIŞLIYIM

BOYUN SOLA ÇEVİREMİYORSA
1-Kadınlara duyulan öfke ya da içinizdeki kadının (sağ beynin) sembolize ettiği yaratıcılığınızın kendiniz veya başkaları tarafından  engellenmesi.
AFİRMASYONU: 
HAYATA BAKIŞ AÇIM GENİŞLİYOR. ESNEK, SEVECEN VE ANLAYIŞLIYIM

BOYUNU İKİ TARAFA DA ÇEVİREMİYORSA
1-Kararlarınızın yanlışlığını sezgisel olarak bildiğiniz halde haklı çıkmak uğruna kendinizle ve başkalarıyla inatlaşmak.
AFİRMASYONU: 
HAYATA BAKIŞ AÇIM GENİŞLİYOR. ESNEK, SEVECEN VE ANLAYIŞLIYIM

BOYUN OMURGASI
1-Esnekliği temsil eder;
2-Arkada ne olduğunu görme yeteneği.
AFİRMASYONU:  
YAŞAMLA BARIŞ VE HUZUR İÇİNDEYİM

BÖBREK İLTİHABI (NEFRİT)
1-Hayal kırıklığına duyulan aşırı tepki;
2-Başarısızlık duygusu;
3-Hayatın adil olmamasına duyulan öfke.
AFİRMASYONU: 
YAŞAMIMDA OLMASI GEREKEN ŞEYLER OLUYOR. KENDİMİ GEÇMİŞTEN KURTARIYOR VE GELECEĞE, YENİLİKLERE AÇIYORUM.

BÖBREK RAHATSIZLIKLARI
1-Eleştirme;
2-Düş kırıklığı, başarısızlık;
3-Utanç;
4-Küçük bir çocuk gibi tepki gösterme;
5-Şefkat ve ilgi isteyen durumlarda duyarsız yaklaşım;
6-Hayatı kontrol etmeye çalışmak;
7-Hissedilen korkulardan utanmak;
8-Terk edilme, Ayrılma, Ölüm, Taşınma, Sürünün dışında kalma, Varlığın tehlikeye girmesi.
AFİRMASYONU: 
TÜM DUYGULARIMA SAYGI DUYUYORUM. KORKULARIMIN ÜZERİNE CESARETLE GİTMEYİ SEÇİYORUM. HAYAT SÜREKLİ DEĞİŞİM İÇİNDE.

BÖBREK TAŞLARI
1-Katılaşmış kızgınlık;
2-Halledilmemiş, çözülmemiş öfke yumruları.
AFİRMASYONU: 
İÇİMDEKİ KIZGINLIK ERİYOR VE GÜCE DÖNÜŞÜYOR

BÖBREKÜSTÜ BEZİ RAHATSIZLIKLARI
1-Bozguna uğrama;
2-Artık kendine bakmama, kendisiyle elgilenmeme;
3-Endişe, korku.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR, BEĞENİYOR VE ONAYLIYORUM

BÖBREKÜSTÜ RAHATSIZLIĞI (CUSHİNG HASTALIĞI)
1-Zihinsel dengesizlik;
2-Ezici, baskı yapıcı fikirleri fazlasıyla üretme;
3-Kendini yenik düşmüş, güçsüz hissetme;
4-Kişinin kendisini aşırı güçlü hissetmesi;
5-Yıpratıcı düşünceler üretmek
AFİRMASYONU: 
ZİHNİMİ VE BEDENİMİ SEVGİYLE DENGELİYORUM. ARTIK KENDİMİ İYİ HİSSEDECEĞİM DUYGULARI SEÇİYORUM

BÖBREK KANSERİ
1-Korkularla yüzleşmekten korkmak;
2-Sevgi ve şefkati alamamak ve verememek.
AFİRMASYONU: 
ACI ÇEKME İHTİYACINDAN ÖZGÜRLEŞİYORUM. DÜŞÜNCELERİM VE DENEYİMLERİM BEDENİME YANSIYOR. YARATTIĞIM HER SORUNU BEN ÇÖZEBİLİRİM VE KENDİMİ VE BAŞKALARINI AFFEDİYORUM

BRİGHT HASTALIĞI (NEFRİT)
1-Kendini hiçbir şeyi doğru dürüst yapamayan ve yeterince iyi olmayan bir çocuk gibi hissetme;
2-Bir başarısızlık;
3-Kayıp;
4-Düş kırıklığı ve başarısızlığa aşırı tepki duyma.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM. HER ZAMAN YETERLİ BİR İNSANIM

BRONŞİT
1-Evde aşırı uyumsuzluk;
2-Huzursuz bir aile ortamı;
3-Tartışmalar ve bağırışma;
4-Bazen sessiz bir sürtüşme.
AFİRMASYONU: 
ALDIĞIM HER NEFESLE İÇİM HUZUR DOLUYOR. HUZUR BENİM DOĞAL HAKKIM

BUNAMA
1-Çocukluğun sözde güvenliğine geri dönüş;
2-Bakım ve ilgi talep etme;
3-Çevresindeki kişileri bir yönetme biçimi;
4-Hayatın yükünden kaçış.
AFİRMASYONU: 
KENDİ KUSURSUZ KONUMUMDAYIM VE HER ZAMAN GÜVENDEYİM

BUNYON (AYAK BAŞPARMAĞI EKLEMİNDE OLUŞAN ÇIKINTI)
1-Sürekli ve kronik korku;
2-Hayat deneyimlerini neşesiz bir biçimde karşılama.
AFİRMASYONU: 
HAYATIN HARİKA DENEYİMLERİNİ KARŞILAMAK İÇİN NEŞEYLE İLERİ ATIYORUM

BURKULMA
1-Öfke ve direnme;
2-Hayatın belirli bir yöne gitmek istememe.
AFİRMASYONU: 
YAŞAM SÜRECİNİN BENİ, BENİM İÇİN EN HAYIRLI OLANA GÖTÜRECEĞİNE İNANIYORUM. HUZUR İÇİNDEYİM

BURSİT (EKLEMLERİN VE KAS KİRİŞLERİN ARASINDA KESELERİN İLTİHAPLANMASI)
1-Bastırılmış öfke;
2-Birine vurmak isteme.
AFİRMASYONU: 
SEVGİ KENDİSİNE BENZEMEYEN HER ŞEYİ GEVŞETİR VE ÖZGÜR BIRAKIR

BURUN
1-Kendi kendini tanımayı, kabullenmeyi temsil eder.
AFİRMASYONU: 
SEZGİSEL YETENEĞİMİ TANIYOR VE KABULLENİYORUM

BURUN AKMASI
1-İçten içe ağlamak, yardım istemek;
2-İçsel feryat.
AFİRMASYONU: 
BENİ MUTLU KILAN, HOŞNUT EDEN YOLLARLA KENDİMİ SEVİYOR VE RAHATLIYORUM

BURUN KANAMASI
1-Tanıma, kabul edilme ihtiyacı duyulma;
2-Umursanıp önemsenmediğini hissetme;
3-Sevgi isteme.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR VE ONAYLIYORUM, KENDİ GERÇEK DEĞERİMİ BİLİYORUM

BURUN TIKANIKLIĞI
1-Kendi değerini kabul etmemek.
AFİRMASYONU: 
KENDİMİ SEVİYOR, BEĞENİYOR VE ONAYLIYORUM











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder